Въпрос за глава

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за глава

Мнениеот Boxer » Пет 27 юли 2007 9:04


Пускам темата от името на един приятел, който се интересува дали може да сложи глава и инжекция от 2Е на двигателя на Голф 3 АБС 1.8 моно. Дали ще пасне всичко или главата за 2.0 е по-голяма? :roll:




Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 27 юли 2007 9:33


В ЕТКА- та не видя ли? :wink:


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пет 27 юли 2007 9:53


RS6 написа:В ЕТКА- та не видя ли? :wink: Аз сега видях и го дават еднаква глава за двигатели от 1.6 до 2.0 и за ABS и 2E-също. Но са с различни номера, може би заради разлика във валовете, евентуално и клапаните. Едва ли има някаква разлика обаче за самата глава.


абе гледах ама не получих пълна увереност оттам. Може пък твоята ЕТКА да е по-нова версия :D :D :D


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 27 юли 2007 9:58


Boxer написа:абе гледах ама не получих пълна увереност оттам. Може пък твоята ЕТКА да е по-нова версия :D :D :D

Купих си я от ЮНИ-то :lol: - оригинална е.

Абе досега се дзверих и да ти кажа честно, не ми става ясно дали са еднакви. Дават ги с различни гарнитури, освен валовете и клапаните, но за необорудвана глава не виждам нищо. А точно такава трябва да се съпостави.


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пет 27 юли 2007 11:34


Все пак главите за KR 1.8 16V и 9А излизат еднакви и затова се чуйдя дали това е така и при 8V. Някой знае ли нещо по въпроса? :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 27 юли 2007 12:51


Боксер, по щатско масово сменят 1.8 главата (8 клапановата) на мотор АВА (щатското 2Е). Така, че все си мисля, че би трябвало да стане.
Най-сигурният начен според мен е да се сравнят (една в/у друга) гарнитурите на главата...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 27 юли 2007 13:28


И мен доста силно ме интересува трансплантацията на главата от 8 към 16В примерно от 1Р към КР-ска глава (инжекцията ще е къстъм мейд примерно ... това няма значение) (пак за сведение.. 1Р е точно като 2Е само, че е 1.8 а не 2.0) ?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 28 юли 2007 10:35


Ама вече има повече от една такава тема в тоя раздел и са описани всички възможни комбинации...Щом главите са от блокове с еднакъв диаметър на цилиндрите(VW/AUDI), то те са взаимозаменяеми(най-общо казано)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 28 юли 2007 11:28


е да ама диаметъра на цилиндрите на 2.0 и 1.8 е различен :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 28 юли 2007 16:51


Аз така като чета темата на Боксера ми се струва ,че пита за смяна на глава от 8 клапанов на 8 клапанов ,а не от 16 на 8!Ясно е за 16-те ,че само с глава не става ,трябва и бутала ,ама от 2.0 на 1.8 като и двата са 8-ци е дилемата.И най-вече ще има ли келипир от тая работа ?Последния въпрос и мен ме интересува! :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 28 юли 2007 17:20


didkoltd написа:Аз така като чета темата на Боксера ми се струва ,че пита за смяна на глава от 8 клапанов на 8 клапанов ,а не от 16 на 8!Ясно е за 16-те ,че само с глава не става ,трябва и бутала ,ама от 2.0 на 1.8 като и двата са 8-ци е дилемата.И най-вече ще има ли келипир от тая работа ?Последния въпрос и мен ме интересува! :roll:

Е да де - ама както Тиан каза диаметър на цилиндрите е различен - на 1.8, 8 клапана е 81мм, а на 2.0, 8 клапана е 82.5мм - оттам могат да се появят проблеми с напасването на главата - най-малкия проблем е горивната камера в главата на 2.0 да се окаже по-голяма от тази на 1.8 и оттам да падне степента на сгъстяване....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 29 юли 2007 20:57


NovobranecGT написа:Ама вече има повече от една такава тема в тоя раздел и са описани всички възможни комбинации...Щом главите са от блокове с еднакъв диаметър на цилиндрите(VW/AUDI), то те са взаимозаменяеми(най-общо казано)



И все пак попитах за конкретен двигател дали ще стане но както и да е.. а тиански ако си отговорил на мене баце не си ме разбрал имах предвид от 1П към ПГ какво ще трябва да се вземе ?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 22:41


NovobranecGT написа:Ама вече има повече от една такава тема в тоя раздел и са описани всички възможни комбинации...Щом главите са от блокове с еднакъв диаметър на цилиндрите(VW/AUDI), то те са взаимозаменяеми(най-общо казано)


Я дай линк, че ми стана интересно :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 01 авг 2007 20:28


Vizor написа:И все пак попитах за конкретен двигател дали ще стане но както и да е.. а тиански ако си отговорил на мене баце не си ме разбрал имах предвид от 1П към ПГ какво ще трябва да се вземе ?

Мисля,че има вероятност главата на твойта да е като на ПГ-то(горивната камера),най-вероятно буталата са други,инджекторите,всмукателя..и така нататък :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 20:38


kav4o написа:
Vizor написа:И все пак попитах за конкретен двигател дали ще стане но както и да е.. а тиански ако си отговорил на мене баце не си ме разбрал имах предвид от 1П към ПГ какво ще трябва да се вземе ?

Мисля,че има вероятност главата на твойта да е като на ПГ-то(горивната камера),най-вероятно буталата са други,инджекторите,всмукателя..и така нататък :wink:


няма смисъл направо ще взема всичко без блока.. да ми е мирна главата ще го мислим като му дойде времето .. а то така го гледам май ще е скоро..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта