Кой двигател е най-добър за турбиниране ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Кой двигател е най-добър за турбиниране ?

Мнениеот VR6 » Нед 08 юли 2007 18:18


Здравейте! Решил съм да си купя VW само, че искам да си го турбинирам аз и моля за помощи и съвети! Като първо отделил съм много пари за тази цел (15к). Вярно, че за тези пари могада си купя по хубава кола но аз искам аз да съм си я правил, за това като второ според вас КОЙ ДВИГАТЕЛ Е НАЙ-ДОБЪР ЗА ТУРБИНИРАНЕ (KR,PG,AAA,ABV) какъвто и да е двигател не само тези изброените ами който мислите че е най-добър. Защо мислите така? (+) и (-) ? Кой на колко атмосфери издържа и какво трябва да се направи за да не се повреди ДВГ и последно да попитам, как на едно турбо можеш от 0,7 примерно да го вдигнеш на 1,5 ? Въпросите ми са много тъпи но благодарение на вас ще науча нещо! Благодаря предварително !!!




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Re: Кой двигател е най-добър за турбиниране ?

Мнениеот musura » Нед 08 юли 2007 21:15


VR6 написа:КОЙ ДВИГАТЕЛ Е НАЙ-ДОБЪР ЗА ТУРБИНИРАНЕ (KR,PG,AAA,ABV)


АБФ, поне според мен - най съвременен, не е с механичен ижекцион и сравнително по-евтино може да се турбинира - в смисъл, че до определени гранижи, може да се ползва оригиналната електроника...


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 08 юли 2007 21:21


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 08 юли 2007 23:06




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 09 юли 2007 10:27


PG, защото все пак си е турбо мотор :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 09 юли 2007 10:35


POLO GTI написа:PG, защото все пак си е турбо мотор :wink:

Най-добрия вариант е ВР6 с бутала от С2. :lol:
Иначе по темата както е написал Мусура,АБФ е перфектен за турбиниране.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 09 юли 2007 10:53


oHua написа:
POLO GTI написа:PG, защото все пак си е турбо мотор :wink:

Най-добрия вариант е ВР6 с бутала от С2. :lol:
Иначе по темата както е написал Мусура,АБФ е перфектен за турбиниране.


Забрави да подчертаеш точно кой мотор ;) 2.9-тката не стават буталата от с2


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Пон 09 юли 2007 11:55


Ами търси си 4-ка GTI за 10-тина хиляди с двигател AGU и с останалите 5 хил. ще я докараш без проблем до 300к.с. така дори при евентоална продажба загуби няма да има !

П.П. - ABF-а също е добър вариант


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Пон 09 юли 2007 12:25


Благодаря ви все пак :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 09 юли 2007 22:06


И аз на едно AGU се точа ама ха да видим mhihi ... първо трябва някой да се наточи на едно PG :twisted:


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Чет 12 юли 2007 21:12


Ами да попитам как на едно турбо можеш от 0,7 примерно да го вдигнеш на 1,5 ? :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 12 юли 2007 21:54


POLO GTI написа:И аз на едно AGU се точа ама ха да видим mhihi ... първо трябва някой да се наточи на едно PG :twisted:


В момента се продава едно AGU. Ама прехвърлянето му на 3-ка, 2-ка, Поло си е доста голяма играчка. Гледам по чужбина има доста подобни проекти. Ама не пишат много подробности.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 13 юли 2007 10:51


Аз се свързах с един пич дето го е правил, и ми каза всички подробности подробно. Даде ми и размерите на планките, които се правят,и няма да ми е толкова трудно. По-трудно ще ми е да сложа PG мотора, но вече съм си го набавил. Видях този AGU дето се продава тук, но аз имам по-добра оферта за една цяла голф4 преобръщана, и от нея ще взема не само мотора, но и таблото, салона и всичко, което си харесам. Сега само трябва да продам PGто и я вземам :twisted:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 30 юли 2007 23:54


POLO GTI написа:Аз се свързах с един пич дето го е правил, и ми каза всички подробности подробно. Даде ми и размерите на планките, които се правят,и няма да ми е толкова трудно. По-трудно ще ми е да сложа PG мотора, но вече съм си го набавил. Видях този AGU дето се продава тук, но аз имам по-добра оферта за една цяла голф4 преобръщана, и от нея ще взема не само мотора, но и таблото, салона и всичко, което си харесам. Сега само трябва да продам PGто и я вземам :twisted:


Стискам ти палци да стане работата.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Сря 01 авг 2007 10:06


колега VR6 погледни какво продава човека http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54508 и виж може да стане работата :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта