
Автомобилът е SEAT ALTEA 1.9TDI,мотора е 1.9ПД ЕДЦ16,105hp / 77kW,2007г,като части и агрегати идентичен с доста фаувета.Проектчето започна с чипче от Брезел и резултата след замерване на дино бе



Смяната на софта беше извършена от представителя на брезел в Пазарджик



Последва смяна на джантите,от стоковите 16ки на нови 17ки Speedline

Смяна на накрайник на гърнето тип много коне

Преди


След


След като прибрах колата в гаража,понеже колкото и газ да давах не ще да пуши и сама да си свърши работата,блестящият ефект бе отстранен с помоща на черен термоустойчив спрей

Понеже имаше някой козметични забележки направени от моя милост

Понеже съм се занимавал с бояджийската работа преди и съм разглобил доста коли

След като бяха боядисани детайлите реших,че ще си полирам колата преди да я сглобя и си купих за целта професионална полир машина и финна паста на 3М.След полирането колата изглеждаше така,както е изкарах и от шоурума преди време

левият ми фар,при транспортирането на автомобила ми до магазина на сеат в Пловдив изглежда е бил драснат нещо


тук логото на сеат изчезна(запазих си оригиналната и експериментирах с такава от моргата на един приятел)
предстоят още промени по визията,засега е това

За засилването на колицата ми беше необходима смяна на турбото,за целта закупих GT1749VB

Също така с помоща на niki7878



Турбото което купих стана хибрид GT1752VB
Бях замислил да сменя всмукателният колектор,но се оказа че стоковият ми е идентичен с този от 150кс
Стоковият интеркулер също нама да бъде подменян засега,защото смятам си достатъчно голям като размери.
Предполагам може да се използва като тунинг на други автомобили от VAG групата,затова смятам че ще е полезно като инфо,пускам размерите му и списък с автомобилите които се слага заводски

Модел Година К.С. Кубатура Тип Код Двигател
AUDI TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI 02.2007-> 200 1984 кабриолет BWA, CCZA
AUDI TT Roadster (8J9) 1.8 TFSI 06.2008-> 160 1798 кабриолет CDAA
AUDI TT (8J3) 2.0 TFSI 10.2006-> 200 1984 купе BWA, CCZA
AUDI TT (8J3) 1.8 TFSI 06.2008-> 160 1798 купе CDAA
AUDI A3 кабриолет 2.0 TFSI 04.2008-> 200 1984 кабриолет CAWB, CBFA, CCZA
AUDI A3 кабриолет 1.8 TFSI 04.2008-> 160 1798 кабриолет BZB, CDAA
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V quattro 11.2005-> 140 1968 хетчбек BKD, CBAB
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V 09.2004-> 140 1968 хетчбек BKD, CBAB
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro 09.2004-> 200 1984 хетчбек AXX, BWA, CCZA
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI 09.2004-> 200 1984 хетчбек AXX, BWA, CAWB, CCZA
AUDI A3 Sportback (8PA) 1.8 TFSI 11.2006-> 160 1798 хетчбек BYT, BZB, CDAA
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V quattro 08.2004-> 140 1968 хетчбек BKD, CBAB
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V 05.2003-> 140 1968 хетчбек BKD, CBAB
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 05.2003-> 136 1968 хетчбек AZV, CBAA
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI quattro 09.2004-> 200 1984 хетчбек AXX, BWA, CCZA
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI 09.2004-> 200 1984 хетчбек AXX, BWA, CAWB, CCZA
SEAT TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V 04.2004-> 140 1968 ван BKD
SEAT TOLEDO III (5P2) 1.9 TDI 10.2004-> 105 1896 ван BJB, BKC, BLS, BXE
SEAT LEON (1P1) 2.0 TDI 16V 07.2005-> 140 1968 хетчбек BKD
SEAT LEON (1P1) 1.9 TDI 07.2005-> 105 1896 хетчбек BKC, BLS, BXE
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI 11.2006-> 240 1984 хетчбек BWJ, CDLD
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI 05.2005-> 200 1984 хетчбек BWA
SEAT ALTEA XL (5P5) 2.0 TDI 16V 10.2006-> 140 1968 ван BKD
SEAT ALTEA XL (5P5) 1.9 TDI 10.2006-> 105 1896 ван BLS, BXE
SEAT ALTEA XL (5P5) 1.8 TFSI 01.2007-> 160 1798 ван BYT
SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TDI 16V 03.2004-> 140 1968 ван BKD
SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TDI 03.2004-> 136 1968 ван AZV
SEAT ALTEA (5P1) 1.9 TDI 04.2004-> 105 1896 ван BJB, BKC, BLS, BXE
SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TFSI 04.2006-> 200 1984 ван BWA
SKODA SUPERB (3T) 1.8 TSI 4x4 11.2008-> 160 1798 хетчбек CDAA
SKODA SUPERB (3T) 1.8 TSI 07.2008-> 160 1798 хетчбек BZB, CDAA
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 07.2006-> 140 1968 комби BMM
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V 02.2004-> 140 1968 комби BKD
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 1.9 TDI 4x4 11.2004-> 105 1896 комби BKC, BLS, BXE
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 1.9 TDI 09.2004-> 105 1896 комби BJB, BKC, BLS, BXE
SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 TDI 16V 02.2004-> 140 1968 хетчбек BKD
SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.9 TDI 06.2004-> 105 1896 хетчбек BJB, BKC, BLS, BXE
SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 RS 10.2005-> 200 1984 хетчбек BWA, CCZA
VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 16V 08.2003-> 140 1968 ван BKD
VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 02.2003-> 136 1968 ван AZV
VW SCIROCCO (137) 2.0 TSI 09.2008-> 200 1984 купе CAWB
VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V 08.2005-> 140 1968 седан CBEA
VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 09.2005-> 136 1968 седан AZV, CBDA
VW JETTA III (1K2) 2.0 TFSI 10.2005-> 200 1984 седан BPY, BWA, CCTA
VW GOLF V PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI 16V 01.2005-> 140 1968 хетчбек BKD, CBDB
VW GOLF V PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI 05.2005-> 136 1968 хетчбек AZV, CBDA
VW GOLF V Variant (1K5) 2.0 TDI 16V 06.2007-> 140 1968 комби BKD, CBDB
VW GOLF V Variant (1K5) 2.0 TDI 4motion 06.2007-> 136 1968 комби AZV
VW GOLF V Variant (1K5) 2.0 TDI 06.2007-> 136 1968 комби AZV
VW GOLF V Variant (1K5) 2.0 06.2007-> 200 1984 комби BWA, CAWB
VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion 08.2004-> 140 1968 хетчбек BKD
VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 10.2003-> 140 1968 хетчбек BKD
VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 10.2003-> 136 1968 хетчбек AZV, CBDA
VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI 09.2006-> 230 1984 хетчбек BYD
VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI 10.2004-> 200 1984 хетчбек AXX, BWA, CAWB
VW EOS 2.0 TFSI 03.2006-> 200 1984 кабриолет BWA, CAWB, CCZA
VW CADDY III кутия (2KA, 2KH) 1.9 TDI 04.2004-> 105 1896 кутия BJB, BLS
VW CADDY III комби (2KB, 2KJ) 1.9 TDI 04.2004-> 105 1896 комби BJB, BLS
То се оказа,че е почти универсален щом го слагат от 105 до 240кс мотори

Сложил съм съдче за картерна вентилация,но съм върнал обратно газовете в тръбата за турбото.
В сервиза на Венци(Madness-Motorsport)хибриднатото турбо бе монтирано,катализаторът е премахнат и на негово място е тръба увита с термо лента,EГРа е затапен.
Мислих,че след махането на катализатора ще стане по шумна,защото остана само тръба с крайно стоково гърне,ама си е както преди.Изглежда термо лентата спомага не само за скоростта на изгорелите газове,а и обезшумява.
Бе дошло и време за смяна на разпръсквачите


Тук падна някакво мислене ама отложихме за по нататък
:think: :think: :think:
















Стоковият съединител на 360nM сдаде бого дух и по съвет на RS-MAD бе замемен със стоков от вр6.
След доста километри на диното до 3:30ч през ноща след намесата на RS-MAD

Снимките са без коментар



http://www.foto.bg/showfull.php?photo=304166
Хиляди благодарности

СпЕцИаЛнИ благодарности на няколко души

Като усещане ежедневката стана меко казано много приятна за каране

Понеже "завидях" на един ФР за топката на скоростният лост и аз да не остана по назад

Благодарение на един колега




следва продължение може би