Колеги, прочетох почти всички теми за слагане на компресори на двигатели, но бяха предимно за АБФ-мотор или за 1.6 и 1.8 двигател!
Въпроса ми е какво е нужно (освен компресора) за монтиране на ЛАДЕР-а в 2Е мотора?
п.п. Ако има такава тема моля за извинение и ако може линк към нея! Благодаря предварително!!!
G-lader на 2Е мотор?
Re: G-lader на 2Е мотор?
Трябва ти един Г60 мотор
от него взимаш почти всичко,компютър,дюзи,турбо пътища,датчици,дросел,стойка за компресора,самия компресор за това се сещам в момента. И определено ще ти се наложи да разредиш мотора за да му сложиш компресора. Има доста Г60 за по 300-400лв пълен комплект така ,че взимай и слагай. само не се знае дали ще има ефект от цялата галимация
с 200сс отгоре не вярвам да изхвърчиш. П.П. Може и да не разреждаш мотора,тогава определено ще усетиш доста голяма разлика но не се знае колко ще укряка това 2Е 



- Petar4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 17:15
- Автомобил: Volkswagen Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: G-lader на 2Е мотор?
Заслужава си да се опита, и все пак се знае, че няма да излитаме



- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G-lader на 2Е мотор?
Имам само един така да се каже реторичен въпрос. От къде ще намериш читав G компресор? Така шегувайки се са леко на изчезване за да не кажа, че хич няма
Избери компресор който моежеш да намериш лесно и не е скъп, защото с този ще си вкараш само беля. Веднага се сещам за един монтиран серийно на Мерцедес
РАСО


РАСО
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: G-lader на 2Е мотор?
Абсолютно подкрепям Пламен! Първо читав G-Lader е почти невъзможно да се намери (в Бг изключено, в Германия са скъпи), второ е супер недомислица и не е ефективен, леко полъхва само, трябва да му се прави малка шайба, за да прави налягане, ремъкът му е консуматив и трябва да се следи, че прави мизерии иначе, на високо налягане се троши бързо и изобщо - дори VW се отказаха от тази технология, ти сега ще я преоткриваш.paco написа:...От къде ще намериш читав G компресор?Избери компресор който моежеш да намериш лесно и не е скъп, защото с този ще си вкараш само беля. Веднага се сещам за един монтиран серийно на Мерцедес
![]()
РАСО
Ако държиш да е компресор, а не турбо - вземи си от Мерцедес (примерно Vito), което е истински винтов компресор (поне които съм виждал), а не това недоразумение G-Lader.

За нещо такова говоря:
- Petar4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 17:15
- Автомобил: Volkswagen Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: G-lader на 2Е мотор?
Замислям се дали изобщо да се занимавам!? Мисля, че сте прави, по-добре ще е да си карам колата в това състояние, а за "състезания" да си тарся нещо друго като купе и двигател... Благодаря Ви!!!
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: G-lader на 2Е мотор?
как ги нахранихте тия Г-ладери.
Направо се чудя как е здрав моя и надува на 1.2 бара вместо да полъхва
Направо се чудя как е здрав моя и надува на 1.2 бара вместо да полъхва

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: G-lader на 2Е мотор?
да искажа и лично мнение щото имах имах проблем с Г-ладер...2 смених и накрая слойих от мерцедес и мога да кажа че ефекта е доста по добър....преправянето нее много трябвати една стоика и си ти човека...понеже се вклиучва чрез електромагнит...хващаш си го кум акомулатора с едни бушон и щом запалиш веднага почва да надува....иначе на мерцедес се пускаше около 3000 оборота(говоря по някви спомени...мойе и да греша)така че определено е по добрия варянт!но ако питаш лично мен...наи добре си мяташ една турбина и си праш кефа 

- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: G-lader на 2Е мотор?
Petrolhead написа:как ги нахранихте тия Г-ладери.
Направо се чудя как е здрав моя и надува на 1.2 бара вместо да полъхва
Ааа,аз се чудя,тука в този форум,дали някой изобщо го уважава тоя компресор,навсякъде където и да чета всеки го плюе...

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: G-lader на 2Е мотор?
Те от VW не го уважават, вие искате тук 20-годишен да го харесваме
Ако беше хубав, дали щяха да го спрат от производство или щеше да се произвежда от десетки компании?

Ако беше хубав, дали щяха да го спрат от производство или щеше да се произвежда от десетки компании?
Re: G-lader на 2Е мотор?
Много си е хубав Г-компреосра даже,това ,че повечето собственици на г40 и г60 карат по 5-600 000км без дори да имат представа ,че компресорите им имат нужда от смяна на консумативи това вече е друг въпрос
Точно от тук идва и лошата им слава,защото всяко нещо което не се поддържа рано или късно се чупи,а все пак говорим за компресори най младия от които е произведен в края на 1992г. и то изкарали толкова километри без ревизия(повечето от тях
)


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: G-lader на 2Е мотор?
Като е хубав, защо го спряха толкова скоропостижно от производство?
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: G-lader на 2Е мотор?
Г-ладери има и преди 1990! 
П.П. Като моментална слабост изтъквам - малкото ремъче! Железа за хиляди марки да зависят от едно малко ремъче за 25-30 марки си е чисто безумие!

П.П. Като моментална слабост изтъквам - малкото ремъче! Железа за хиляди марки да зависят от едно малко ремъче за 25-30 марки си е чисто безумие!

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: G-lader на 2Е мотор?
ФВ не са имали и успех в рали шампионата с голф рали г60 ,който е със същия компресор..
Руут компресорите са за предпочитане.
Руут компресорите са за предпочитане.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G-lader на 2Е мотор?
Vento написа:Като е хубав, защо го спряха толкова скоропостижно от производство?
Защото е много скъп за производство и изисква специфична подръжка, до колко знам има по-високо КПД от останалите комресори и с него се постигат доста прилични резултати.
Просто е скъп и трудно се намира втора ръка читав, а иначе сервизира ли се по предписание няма ядове и може да изкара до като мотора има вече нужда от трети ремонтен комплект бутала


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта