G-lader на 2Е мотор?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Petar4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 17:15
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Монтана
Контакти:

G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Petar4o » Пет 12 ное 2010 23:25


Колеги, прочетох почти всички теми за слагане на компресори на двигатели, но бяха предимно за АБФ-мотор или за 1.6 и 1.8 двигател!
Въпроса ми е какво е нужно (освен компресора) за монтиране на ЛАДЕР-а в 2Е мотора?

п.п. Ако има такава тема моля за извинение и ако може линк към нея! Благодаря предварително!!!




G60

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот G60 » Пет 12 ное 2010 23:48


Трябва ти един Г60 мотор :idea: от него взимаш почти всичко,компютър,дюзи,турбо пътища,датчици,дросел,стойка за компресора,самия компресор за това се сещам в момента. И определено ще ти се наложи да разредиш мотора за да му сложиш компресора. Има доста Г60 за по 300-400лв пълен комплект така ,че взимай и слагай. само не се знае дали ще има ефект от цялата галимация mhihi с 200сс отгоре не вярвам да изхвърчиш. П.П. Може и да не разреждаш мотора,тогава определено ще усетиш доста голяма разлика но не се знае колко ще укряка това 2Е :wink:


Потребителски аватар
Petar4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 17:15
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Petar4o » Пет 12 ное 2010 23:51


Заслужава си да се опита, и все пак се знае, че няма да излитаме ;) mhihi


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот paco » Сря 17 ное 2010 13:49


Имам само един така да се каже реторичен въпрос. От къде ще намериш читав G компресор? Така шегувайки се са леко на изчезване за да не кажа, че хич няма :) Избери компресор който моежеш да намериш лесно и не е скъп, защото с този ще си вкараш само беля. Веднага се сещам за един монтиран серийно на Мерцедес :wink:

РАСО


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Vento » Сря 17 ное 2010 14:05


paco написа:...От къде ще намериш читав G компресор? :) Избери компресор който моежеш да намериш лесно и не е скъп, защото с този ще си вкараш само беля. Веднага се сещам за един монтиран серийно на Мерцедес :wink:

РАСО
Абсолютно подкрепям Пламен! Първо читав G-Lader е почти невъзможно да се намери (в Бг изключено, в Германия са скъпи), второ е супер недомислица и не е ефективен, леко полъхва само, трябва да му се прави малка шайба, за да прави налягане, ремъкът му е консуматив и трябва да се следи, че прави мизерии иначе, на високо налягане се троши бързо и изобщо - дори VW се отказаха от тази технология, ти сега ще я преоткриваш.
Ако държиш да е компресор, а не турбо - вземи си от Мерцедес (примерно Vito), което е истински винтов компресор (поне които съм виждал), а не това недоразумение G-Lader. :screwy Да си видял сериозен силов тунинг с ладер? Аз не съм.
За нещо такова говоря:
Kompressor1.jpg

Kompressor2.jpg

Kompressor3.jpg

Kompressor4.jpg


Потребителски аватар
Petar4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 17:15
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Petar4o » Сря 17 ное 2010 20:39


Замислям се дали изобщо да се занимавам!? Мисля, че сте прави, по-добре ще е да си карам колата в това състояние, а за "състезания" да си тарся нещо друго като купе и двигател... Благодаря Ви!!!


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Petrolhead » Чет 18 ное 2010 19:17


как ги нахранихте тия Г-ладери.
Направо се чудя как е здрав моя и надува на 1.2 бара вместо да полъхва mhihi


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот vidolov » Чет 18 ное 2010 20:07


да искажа и лично мнение щото имах имах проблем с Г-ладер...2 смених и накрая слойих от мерцедес и мога да кажа че ефекта е доста по добър....преправянето нее много трябвати една стоика и си ти човека...понеже се вклиучва чрез електромагнит...хващаш си го кум акомулатора с едни бушон и щом запалиш веднага почва да надува....иначе на мерцедес се пускаше около 3000 оборота(говоря по някви спомени...мойе и да греша)така че определено е по добрия варянт!но ако питаш лично мен...наи добре си мяташ една турбина и си праш кефа :wink:


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Gladiatora_G60 » Чет 18 ное 2010 20:21


Petrolhead написа:как ги нахранихте тия Г-ладери.
Направо се чудя как е здрав моя и надува на 1.2 бара вместо да полъхва mhihi



Ааа,аз се чудя,тука в този форум,дали някой изобщо го уважава тоя компресор,навсякъде където и да чета всеки го плюе... :beat_butt2


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Vento » Чет 18 ное 2010 20:33


Те от VW не го уважават, вие искате тук 20-годишен да го харесваме mhihi
Ако беше хубав, дали щяха да го спрат от производство или щеше да се произвежда от десетки компании?


G60

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот G60 » Чет 18 ное 2010 20:50


Много си е хубав Г-компреосра даже,това ,че повечето собственици на г40 и г60 карат по 5-600 000км без дори да имат представа ,че компресорите им имат нужда от смяна на консумативи това вече е друг въпрос :idea: Точно от тук идва и лошата им слава,защото всяко нещо което не се поддържа рано или късно се чупи,а все пак говорим за компресори най младия от които е произведен в края на 1992г. и то изкарали толкова километри без ревизия(повечето от тях mhihi)


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Vento » Чет 18 ное 2010 20:53


Като е хубав, защо го спряха толкова скоропостижно от производство?


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Volkov » Чет 18 ное 2010 21:21


Г-ладери има и преди 1990! :mrgreen:

П.П. Като моментална слабост изтъквам - малкото ремъче! Железа за хиляди марки да зависят от едно малко ремъче за 25-30 марки си е чисто безумие! mhihi


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот Stenly » Чет 18 ное 2010 22:16


ФВ не са имали и успех в рали шампионата с голф рали г60 ,който е със същия компресор..
Руут компресорите са за предпочитане.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G-lader на 2Е мотор?

Мнениеот niikoo_1 » Чет 18 ное 2010 22:23


Vento написа:Като е хубав, защо го спряха толкова скоропостижно от производство?


Защото е много скъп за производство и изисква специфична подръжка, до колко знам има по-високо КПД от останалите комресори и с него се постигат доста прилични резултати.
Просто е скъп и трудно се намира втора ръка читав, а иначе сервизира ли се по предписание няма ядове и може да изкара до като мотора има вече нужда от трети ремонтен комплект бутала :Mr Green Fun mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта