Тъй като във форума няма тема описваща инсталирането на бууст метър на двигател 1,8Т,
реших да опиша и покажа днешната интервенция по моята кола или с други думи казано,
монтирането на Boost Gauge на фирмата New South Performance + конзола за поставяне на волана.

По инсталацията работим аз hosetovw и брат ми Glove, благодарение на който се сдобих и с този страхотен кит

Снимките са правени с gsm (за това са и с лошо качество Sorry), като поствам и снимки от сайтове,
от които съм черпил информация за инсталирането. Дано да ви е полезно

1. Това са компонентите за монтаж на кита и бууст метъра (дори идва и с лепенка





2. Налягането взехме от маркуча на регулатора на горивото /Fuel Pressure Regulator/ :


3. Поставяме тройника и прекарваме маркуча покрай двигателя и под дебитомера:


4. Прекарахме маркуча в купето покрай единия от основните снопове с кабели в дясно от серовото управление.
До кабелите има малка гумена "цицка", която пробихме с отверка или шило. Трябва да се натисне добре,
за да пробие изолацията на купето от вътрешната страна:

5. Разглобихме корите от таблото под волана и капака на прадпазителите, за да имаме достъп до firewall-а:

Ето как влиза маркуча в купето:

и го прекарахме покрай кабелите и бушоните в таблото:

6. За да захраним уреда извадихме ключа за управление на фаровете. Той се вади като в изключено
положение на ключа го натиснете на вътре и го завъртите на положение за включване на габаритите.
По този начин се освобождава ключа и можете да го издърпате много лесно от таблото.

7. Захранването го свързваме към кабелите за габарита:

8. Маркуча и захранващите кабели на уреда ги събрахме на сноп с изулирбанд и минават от лявата
страна на кожата на чупещия волан:


9. Крайния резултат е наистина ФАНТАСТИЧЕН




Надявам се написаното по-горе да е от полза за всички, които имат нужда, защото ...

