Малеят ми 110те коне на голфчето и обмислям да добавя няколко , за момента съм се спрял на това да сменя колектора и турбото с такива от 131 и ремап, евентуално разпръсквачи на 240-260 , след тези прецедури очаквам да стане 180-190к.с. , което за момента мисля че ще ми е достатъчно , но тук идва другият въпрос ... стоковият съединител ще издържи ли на натиска ? и ако не какво бихте предложили , един колега ми каза че можело да се сложи такъв от VR6 и нямало да има проблем , не знам колко е вярно и това , другите ми въпроси са , след такова "засилване" какви други проблеми може да се очакват освен съединител ... чел съм че скотов двигател на 110 държи г/д до 250к.с. преди да се сменят по-сериозни неща по-него , но там парите скачат доста . Извинявам се ако говоря глупости .



