Чип тунинг MK2 8V GTI DIGIFANT - ebay ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 12 яну 2005 17:52


Не мога да ти кажа на колко градуса е делкото, но знам че свещите са отворени от 0.9 на 1.4....заради системата за тока. Сега докарвам 2 пъти по мощен ток и възпламеняването ми е друго....




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 12 яну 2005 22:30


ми може и това устроиство не знам как да го нареча да е причината за това, но не знам.
АБС двг. със ламбда сонда ли е че не съм му много в час?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 12 яну 2005 22:40


Имам си ламбда, а тва устройство трябва да ти кажа доста добре се справя със тоците към свещите, има доста подобрение от тва дето беше преди....


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 12 яну 2005 23:47


възможно е да има ефект не знам.
ами защо не ходиш да ти замерят сместа при какви обороти е бедна и при какви ти е богата , защото това замисляне на ниските идва от мързелива дюза и пове4е бензин които не се изгаря при ниски обороти, и от там ти идва и разликата във вървенето на ниски и високи обороти, защото аз сум карал доста такъв двигател като твоя и е по демаражен на ниски обороти от колкото на високи , поне аз с такова впечатление сум останъл че върви до към 4500-600рпм и след това умира.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 13 яну 2005 15:17


Има го този момент но сега се справя до към 5000- 5200 и после се усеща че само се напиня без да прави кой знае кво......


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 13 яну 2005 23:58


ми слагаи му азот :twisted: и нама да има проблем :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 14 яну 2005 15:11


Да, и после сегменти, гарнитура, може би глава...... не си е работа на не подсилен двигател няма смисъл щото много бързо ще свърши


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 яну 2005 2:25


ако се разминеш само с това ще трябва да черпиш и то много :D
аз само се базиках 8)
но много зависи колко пръскаш, и колко често разбирасе


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 15 яну 2005 18:16


аз си мислех за direct port, 4 дюзи бензин и N2O, нали гониме максимално разрушение :twisted:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 яну 2005 21:44


така ще стане ТОТАЛ още от първото инжектиране :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта