
Турбина KKK03 на ABS мотор?
Турбина KKK03 на ABS мотор?
Засега е само идея, която се върти в главата ми....но все пак искам мнение от специалистите с тази турбина при каква конфигурация каква мощност мога да очаквам? Благодаря предварително! Говоря за мотор, който да се прави за всекидневна употреба...не за драг или нещо от сорта 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
130-150коня, тая турбинка е от 1.8Т двигателя.
Предполагам, че повече от 200к.с на вала при комбинация с 1.8литров мотор са немислими.
Аз много се чудя за такава ККК 03 турбинка има много изгодни оферти на старо - даже намерих една с интеркулер и тръбите към него за малко по-малко от 300$ => мисля, че беше сваляна от Пасат 1.8Т и изглеждаше, че е в много добро състояние.
Като въртящ момент може ще го докараш над 200Нм.
Идеята не е лоша и на мен ми се върти същата даже в 2-3поста бях писъл, че се чудя за такава турбинка.
Предполагам, че повече от 200к.с на вала при комбинация с 1.8литров мотор са немислими.
Аз много се чудя за такава ККК 03 турбинка има много изгодни оферти на старо - даже намерих една с интеркулер и тръбите към него за малко по-малко от 300$ => мисля, че беше сваляна от Пасат 1.8Т и изглеждаше, че е в много добро състояние.
Като въртящ момент може ще го докараш над 200Нм.
Идеята не е лоша и на мен ми се върти същата даже в 2-3поста бях писъл, че се чудя за такава турбинка.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бе тая турбина е много келява , не държи на големи натоварвания но ако е нова или запазена на 1бар държи
а иначе ако ти се счупи или вземеш такава на която и се налага рециклаж просто не си струва цената от 600лв за ремонтен комплект!!!
а и доста често се чупат тея компресори!
по добрият вариянт е Гаретче Т3
а това дали ще можеш да си караш колата всеки ден зависи от това колко пари си готов да отделиш за турбо-конверсията!
иначе на 1.8 8в конверсията не е много трудна, защото може да се ползва почти всичко от Г60
а иначе ако ти се счупи или вземеш такава на която и се налага рециклаж просто не си струва цената от 600лв за ремонтен комплект!!!
а и доста често се чупат тея компресори!
по добрият вариянт е Гаретче Т3
а това дали ще можеш да си караш колата всеки ден зависи от това колко пари си готов да отделиш за турбо-конверсията!
иначе на 1.8 8в конверсията не е много трудна, защото може да се ползва почти всичко от Г60
KILLER GTI написа:бе тая турбина е много келява , не държи на големи натоварвания но ако е нова или запазена на 1бар държи
а иначе ако ти се счупи или вземеш такава на която и се налага рециклаж просто не си струва цената от 600лв за ремонтен комплект!!!
а и доста често се чупат тея компресори!
по добрият вариянт е Гаретче Т3
а това дали ще можеш да си караш колата всеки ден зависи от това колко пари си готов да отделиш за турбо-конверсията!
иначе на 1.8 8в конверсията не е много трудна, защото може да се ползва почти всичко от Г60
Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва... 

- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
VW_FEN написа:Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва...
Ще откриеш топлата вода ти,ама късно,откога ти ги пея тия аз

lowrider написа:VW_FEN написа:Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва...
Ще откриеш топлата вода ти,ама късно,откога ти ги пея тия аз
Всеки намира удоволствие в различни неща


"Разни хора, разни идеали..."

00Cool написа:бате твоя идеал за бърза и сигурна кола е с целта на доста разходи и особено с тая турбина пулен боклук е
От последните ти няколко поста нищо не разбирам...пиши по-разбрано! От това, което разбрах - да искам колата ми да не се чупи всеки 1000 км, да има достатъчно мощност и да ми доставя още по-голямо удоволствие като я карам...а не съм навит на `скрап-тунинг` и да се чудя при всяко излизане дали няма да ме убие колата или още по-зле - мен и още някой...горе-долу това представлява идеята ми...и поради същите причини казвам, че парите не са от значение, щото човешки живот с пари не се купува
- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
itni написа:Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...
Имам готови турбо КИТове за този мотор - ма сигурно темата в ПРОДАВА е изтрита вече. Около 2500 излиза всичко с чисто нови ГАРЕТ турбини - има 3-4 различни модела
Vi-MAX написа:itni написа:Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...
Имам готови турбо КИТове за този мотор - ма сигурно темата в ПРОДАВА е изтрита вече. Около 2500 излиза всичко с чисто нови ГАРЕТ турбини - има 3-4 различни модела
Знам! Аз ти писах на лични преди известно време!

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Какъв по-точно е номера на тази ККК03 турбина? Аз лично карам с К03-0005 (058145703H) на '00 ATW двигател с GIAG X чип на 1.1 бар от доста време без проблеми. Имай в предвид че на Пасата както на А4 двигателите са надлъжни и отливките на турбините съответно са различни от тези на Голф, Бръмбар или Бора.
Ето още малко полезна информация по темата:
http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=126946
Ето още малко полезна информация по темата:
http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=126946
20vTurbo написа:Какъв по-точно е номера на тази ККК03 турбина? Аз лично карам с К03-0005 (058145703H) на '00 ATW двигател с GIAG X чип на 1.1 бар от доста време без проблеми. Имай в предвид че на Пасата както на А4 двигателите са надлъжни и отливките на турбините съответно са различни от тези на Голф, Бръмбар или Бора.
Ето още малко полезна информация по темата:
http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=126946
Ами на по-новите не знам как е...моя си е напречно разположен! Мерси за сайт-а

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта