VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот GTI 16V ABF » Пон 17 дек 2012 17:53


И на мен ще ми е много интересно някой да се захване да направи яко разпилен атмосферен VR6 8)





Потребителски аватар
Pecata-VR6
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ЛОВЕЧ

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот Pecata-VR6 » Чет 03 яну 2013 14:06


Мисля че само Пешката ще сварши тази работа :да:


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот GTI 16V ABF » Чет 03 яну 2013 17:21


Pecata-VR6 написа:Мисля че само Пешката ще сварши тази работа :да:

За момента нямам възможностите иначе ако имах от одавна да съм се захванал.


Потребителски аватар
Pecata-VR6
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ЛОВЕЧ

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот Pecata-VR6 » Пет 04 яну 2013 1:44


Ами то мераклии много но вазмойностите са малко иначе аз съшо се мъча да направя нещо подобно и съм много благодарен на Пешката който е много сериозен човек и който много ми помага :)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 16 яну 2013 22:51


Здравейте, четох, но никъде не открих дефинирано каква е разликата между VR6 2,8 AES(140h.p) и ААА(174h.p)
П.П единствено открих в някакъв чуждестранен форум, че има разлика в буталата, но ми е малко необяснимо :roll:


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот PL 16v » Чет 17 яну 2013 13:53


racing_team_vidin написа:Здравейте, четох, но никъде не открих дефинирано каква е разликата между VR6 2,8 AES(140h.p) и ААА(174h.p)
П.П единствено открих в някакъв чуждестранен форум, че има разлика в буталата, но ми е малко необяснимо :roll:

Ако става въпрос за бус тук има малко дискутирано :beer
viewtopic.php?f=66&t=243173
:beer


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 17 яну 2013 22:15


Да, за бус става на въпрос, идеята е да разбера от къде идва разликата в конете, защото момента им е еднакъв


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот mario_lud. » Пон 28 яну 2013 23:11


Имам една идея и да видя и вашето мнение та идеята е следната,подманя на клапани смукателни от 39мм към 41 и изпускателни от 34 към 36 на не портвана глава и беза валове.
Според вас какъв ефект ще се постигне ?


ivoaaavr6
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 05 яну 2013 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот ivoaaavr6 » Нед 24 фев 2013 1:10


съвсем скоро колеги ще има брутално сгъстен и олекотен vr6 12v


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот judasss » Нед 24 фев 2013 9:44


Да не би да е с бутала от АБФ ? и 280+ валове ? :mhihi :redface


ivoaaavr6
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 05 яну 2013 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот ivoaaavr6 » Пон 25 фев 2013 22:13


Да почти нещо такова но не съвсем


Потребителски аватар
Ivo_Golf3_GT
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
Местоположение: София
Контакти:

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот Ivo_Golf3_GT » Чет 31 окт 2013 1:29


Хайде, чакаме го вече повече от 8 месеца!
Искам и аз да видя какво ще се получи от
атмосферния тунинг със сгъстяване и т.н.,
че и аз се "оборудвах" с ВР6 2.9 Синкро! :mrgreen
И скоро влизам в този филм с тунинга! :mhihi

Чакаме. :beer

Последна промяна от Ivo_Golf3_GT на Нед 04 май 2014 0:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 ное 2013 11:10


Чудя се дали няма някаква опция да се разреди мотора с други бутала ?


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9

Мнениеот judasss » Чет 04 фев 2016 1:32


Чудя се аз, колко може да се сгъсти със сток бутала и валове ? Какъв е проблема да се челоса блока ида се фрезоват буталата? Колко е клиренса между буталата и клапаните? Колко е минимума? Ще почерпя ако някой ми ги разясни тия въпроси?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта