И на мен ще ми е много интересно някой да се захване да направи яко разпилен атмосферен VR6
VR6 12V- 2.8 vs 2.9
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
- Pecata-VR6
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Мисля че само Пешката ще сварши тази работа
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Pecata-VR6 написа:Мисля че само Пешката ще сварши тази работа
За момента нямам възможностите иначе ако имах от одавна да съм се захванал.
- Pecata-VR6
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Ами то мераклии много но вазмойностите са малко иначе аз съшо се мъча да направя нещо подобно и съм много благодарен на Пешката който е много сериозен човек и който много ми помага
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Здравейте, четох, но никъде не открих дефинирано каква е разликата между VR6 2,8 AES(140h.p) и ААА(174h.p)
П.П единствено открих в някакъв чуждестранен форум, че има разлика в буталата, но ми е малко необяснимо
П.П единствено открих в някакъв чуждестранен форум, че има разлика в буталата, но ми е малко необяснимо
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
racing_team_vidin написа:Здравейте, четох, но никъде не открих дефинирано каква е разликата между VR6 2,8 AES(140h.p) и ААА(174h.p)
П.П единствено открих в някакъв чуждестранен форум, че има разлика в буталата, но ми е малко необяснимо
Ако става въпрос за бус тук има малко дискутирано
viewtopic.php?f=66&t=243173
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Да, за бус става на въпрос, идеята е да разбера от къде идва разликата в конете, защото момента им е еднакъв
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Имам една идея и да видя и вашето мнение та идеята е следната,подманя на клапани смукателни от 39мм към 41 и изпускателни от 34 към 36 на не портвана глава и беза валове.
Според вас какъв ефект ще се постигне ?
Според вас какъв ефект ще се постигне ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 05 яну 2013 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
съвсем скоро колеги ще има брутално сгъстен и олекотен vr6 12v
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Да не би да е с бутала от АБФ ? и 280+ валове ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 05 яну 2013 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Да почти нещо такова но не съвсем
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Хайде, чакаме го вече повече от 8 месеца!
Искам и аз да видя какво ще се получи от
атмосферния тунинг със сгъстяване и т.н.,
че и аз се "оборудвах" с ВР6 2.9 Синкро!
И скоро влизам в този филм с тунинга!
Чакаме.
Искам и аз да видя какво ще се получи от
атмосферния тунинг със сгъстяване и т.н.,
че и аз се "оборудвах" с ВР6 2.9 Синкро!
И скоро влизам в този филм с тунинга!
Чакаме.
Последна промяна от Ivo_Golf3_GT на Нед 04 май 2014 0:14, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Чудя се дали няма някаква опция да се разреди мотора с други бутала ?
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: VR6 12V- 2.8 vs 2.9
Чудя се аз, колко може да се сгъсти със сток бутала и валове ? Какъв е проблема да се челоса блока ида се фрезоват буталата? Колко е клиренса между буталата и клапаните? Колко е минимума? Ще почерпя ако някой ми ги разясни тия въпроси?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта