
1.8т голф донор тт225
1.8т голф донор тт225
Здравеите!Имам нужда от инфо намерил съм тт 225 донор и мисля да взема турбо дюзи колектор от него но нямам идея за генерация колер ремап ако някой може да ме насочи нанякъде целта ми е 220 коня на гуми и дали въобще е възможно благодаря


- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8т голф донор тт225
Като си намерил донор..вади и слагай целия мотор. Тв'а дето си го замислил да вземеш само туй и онуй..няма стане толкова лесно колкото си го представяш. И не е до мързел..теб повече те мързи май
Положи ли някакви усилия изобщо да видиш какви са разликите м/у двата мотора? Провери ли колко е степента на сгъстяване на твоя мотор и тоз 225? Джокер 9,5:1 <--> 9:1 ма няма да го правим на въпрос 0,5 разлика в CR-а...нали 
http://myweb.whitman.syr.edu/srotblat/swap/
http://www.clubgti.com/forum/archive/index.php?t-34368.html
РАСО
http://myweb.whitman.syr.edu/srotblat/swap/
http://www.clubgti.com/forum/archive/index.php?t-34368.html
РАСО
Re: 1.8т голф донор тт225
Дюзите не са ли различен тип, при 150кс и 225кс? На BAM мотора мисля, че са по-издължени от при АГУ, АЕБ и тн.. или бъркам? Пиши довечера в скайп, че сега не мога да пиша много много 
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8т голф донор тт225
Да, дюзите са различни а за CR-а му написах за да разбере , че нещата не опират само и единствено до смяна на периферия. Налага се малко по-надълбоко да се пипа. Всичко е писано и описано, но няма кой да рови
РАСО
РАСО
Re: 1.8т голф донор тт225
Линковете са много полезни, но е доста трудно за човек, който не е толкова запознат с материята да ги открие. Така че, не е чак толкова виновен колегата
Пък и ако не е запознат с устройството на автомобилите си е почти невъзможно!
На всички ни се карат бързи коли, но не всички сме гурута в тази област
На всички ни се карат бързи коли, но не всички сме гурута в тази област
Re: 1.8т голф донор тт225
Аз, почти неразбирам затова питам дали е възможно тфа колко пъти са го коментирали колегите и колко пъти било обеснявано също незнам затова пиша ако на някой му се занимава да обеснява
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8т голф донор тт225
paco без да умаловажавам познанията ти(запознат съм с проекта ти), може ли да обясниш, защо е по-добре, да сложи цял мотор, вместо турбо, колектор и дюзи(подходящи)?
Лично мое мнение(възможно е да бъркам), че ако имаш хубав мотор, по-добре е да направиш него, степента на сгъстяване не е проблем при надува на К04, мощността която търсиш е напълно постижима. Проблема може да бъде в това, че вероятно имаш AUM (като гледам годината), съответно K03s и малки портове.
Ако мотора е този, не си заслужава инвестицията,(турбото изисква препвавяне, не е само колектора) особено ако твоето турбо е в добро състояние. Разликата с K04 не е голяма. Мотор да сменяш, пак не е малка цифра, ще има пари за суапа и отново ще има нужда от ремап за конете които търсиш. И най-важното, ако турбото е К03s, 210 коня на гумите са постижими с някои други промени.
Според мен, разумното засилване е хубав интейк, изведен от коша на мотора, тъй като ще оставаш със стоковия кулер, даунпайп и генерация на 63мм и ремап при хората, които са се доказали и за едни 1000 лева няма да познаеш колата
Ако искаш повече, има други турбини, има много писано, колегата sk. има доста добра тема, помисли с какво се захващаш.
П.с. paco е прав, че има ужасно много за четене, преди да се пусне тази тема! Мотора е един от най-масово тунингованите. Материали "бол", потърси, прочети, ако искаш да правиш, добре е да се образоваш преди да започнеш.
Лично мое мнение(възможно е да бъркам), че ако имаш хубав мотор, по-добре е да направиш него, степента на сгъстяване не е проблем при надува на К04, мощността която търсиш е напълно постижима. Проблема може да бъде в това, че вероятно имаш AUM (като гледам годината), съответно K03s и малки портове.
Ако мотора е този, не си заслужава инвестицията,(турбото изисква препвавяне, не е само колектора) особено ако твоето турбо е в добро състояние. Разликата с K04 не е голяма. Мотор да сменяш, пак не е малка цифра, ще има пари за суапа и отново ще има нужда от ремап за конете които търсиш. И най-важното, ако турбото е К03s, 210 коня на гумите са постижими с някои други промени.
Според мен, разумното засилване е хубав интейк, изведен от коша на мотора, тъй като ще оставаш със стоковия кулер, даунпайп и генерация на 63мм и ремап при хората, които са се доказали и за едни 1000 лева няма да познаеш колата

Ако искаш повече, има други турбини, има много писано, колегата sk. има доста добра тема, помисли с какво се захващаш.
П.с. paco е прав, че има ужасно много за четене, преди да се пусне тази тема! Мотора е един от най-масово тунингованите. Материали "бол", потърси, прочети, ако искаш да правиш, добре е да се образоваш преди да започнеш.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8т голф донор тт225
Да може да стане. Ама какъв е смисъла от тези сешоари (K03, K03S, K04) Вземи си лагерно GT28, колектор и дюзи и ето ти ги 300 коня.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8т голф донор тт225
Каза го, защото е нещо което има смисъл. С VAG турбо примерно, колата от 15сек. на 400м с K03s ще стане 14.5 с К04. А с смяна на турбо има коли, както видяхме на последното състезание 12.4 без да е отварян мотора 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
