за PB мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

за PB мотор

Мнениеот syrax » Нед 06 авг 2006 13:34


Здравейте имам малко въпросче колата ми е голф2 ГТИ със ПБ мотор (с електрическия инж.) понеже ми се налага да отварям мотора (вече му е време за ремонт) и ще му правя пълен ребилд (сегманти лагери всички семерини гарнитури водачи на клапани... ит.н.) въпросът е какво може да се направи за да тръгне мотора малко по добре мисля си за филтър (за звук) и да полирам малко смукателите и испускателите но за нагоре не знам има ли нещо което със малко труд и средства да се направи още. Не ми се иска да получавам отговори от рода валове.. турбо.... и все такива работи бюджетът ми е силно ограничен трябва да вляза в рамките на 1000лв. със труд и материали все пак ме е страх да отварям мотора сам и ще ходя при приятели работещи в сервизи но трябва да се дават лефчета :( та ако има нещо от друг модел мотор което да пасва и да има положителен ефект моля кажете ми.
чудех се дали тук или в технически да пусна темата но все пак питам за повече мощност и реших че мястото и е в тунинг ако модераторите смятът че не и е мястото тук моля да я преместят а не да я трият благодаря




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 06 авг 2006 15:09


ми при огренечен бюджет , единственото за което се сещам е да портваш входа и изхода на главата и малко да я згъзтиш, като и правиш челния шлаиф!


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Нед 06 авг 2006 16:02


Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 06 авг 2006 16:16


PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично

може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Нед 06 авг 2006 16:27


KILLER GTI написа:
PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично

може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!

Де да знам може и аз да не съм разбрал този вариянт дето го написах е ако има заделени 1000 лева само за тунинг а иначе ако са само 1000 кинта :dontknow: маи трудно ще направи нещо от което да почуства разлика :beer


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Нед 06 авг 2006 16:29


KILLER GTI написа:
PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично

може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!


точно за това говорех това са ми парите сега +- някой лев но това не е от значение порядъка е този с тези пари трябва да си направя основен ремонт на мотора частите са някъде около 450лв труд 300(това включва и шлайф на главата и чистене на дюзи) правят 750 + 60 за масла и мотора ми стъпва на 800-850 кинта оставям си някой друго левче аванс за всеки случай и за това питах понеже не съм запознат с моторите много един мой познат с опел ми каза че при опеловите мотори се срещали "по-натичени" валове сток които били и за това попитах имали такива при нашите мотори смисъл да дам 50-90 кинта на някоя морга и да стане номера иначе порт на главата ще направя (всъщност обещаха ми едни приятелчета но мазаха че нямало да прекаляват лек порт около 1мм на канал в диаметър колкото да загладели)
иначе и сега си ме кефи как си върви колата наясно съм с възможностите и и смятам че е прекрасен автомобил за всеки ден


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: за PB мотор

Мнениеот Li4o » Нед 06 авг 2006 16:33


syrax написа:.... та ако има нещо от друг модел мотор което да пасва и да има положителен ефект моля кажете ми.
....

Опитай се да проучиш въпроса какъв ще е ефекта, ако сложиш разпределителен вал от Голф3 2.0 ГТИ, 8V...струва около 50-60 лв.
Tyan можеш да потърсиш за повече инфо...

П.С. Ако сгъстиш мотора може да се наложи да караш само с високооктанов бензин, пък и да кажат спецовете при шлайф на главата дали ще ти трябва раздвижено колело или можеш да минеш и без него...


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 06 авг 2006 18:56


при много фолямо отнемане от челото на главата се сгъстява драстично компресията,в комбинация с новите сегметни мисля,че статичната компресия може да достигне до 17-18 в началото и ще се получават така наречените детонации в цилиндрите.самият дигифант няма да може да се справи със такава компресия,така че внимавай МНОГО как ще шлайфаш.Помисили си да си направиш един нов колектор с генерация,помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева някъде,цената на нова генерация(60мм)заедно със колектора(60мм) ще е около 300-400лв.
и ще се получи осезаем ефект заедно със спортия филтър.

резултата близо 120 коня :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 06 авг 2006 20:52


asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева

На 2.0 диаметъра на буталата е друг! С неговите бутала няма как да стане точно 2.0 - отделен е въпроса, че трябва да сменя и биели пък и неговите бутала ще искат допълнителна "обработка"... та не е толкова проста работата...

asskoGTI написа:.....заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....

И компютърът няма да стане - 2Е мотора е с ламбда контрол!


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 10:47


asskoGTI написа:резултата близо 120 коня :wink:


ами след като ще се вдигнат само 8 кончета а ще трябва да дам към 600лв. нещо не ми се нрави по добре да карам със ОМВ100 и може пак да дойде някаква разлика както и да е то се е видяло че ще е ремонт пълен само да си върна мойте 112 кончета пък каквото стане благодаря все пак и някой може ли да ми каже фазите на на моя вал и тези на 2.0 ГТИ голф3 защото ако са по добри може и да дойде някое конче отгоре :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 07 авг 2006 11:00


Li4o написа:
asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева

На 2.0 диаметъра на буталата е друг! С неговите бутала няма как да стане точно 2.0 - отделен е въпроса, че трябва да сменя и биели пък и неговите бутала ще искат допълнителна "обработка"... та не е толкова проста работата...


не си прав колега в биелите разлика няма,за буталата съм съгласен-челата са им различни и обема наистина не се получава еднакъв но пак се увеличава,заедно със въртчщия момент.

би ли пояснил каква е резликата в инжекциите,че не ми е много ясно
РВ мотора няма ли ламбда сонда към кръга ....


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 11:10


имам сонда имам и детонационен датчик (за което съм малко смутен защото все пак съм с делко) още инфо колатае 8.87' ГТИ в оригиналноти си състояние (боя,гърнета дигитал..и т.н. доста е запазена) и затова си ме кефи и мисля че има смисъл да се въстанови смених и окачванмето (всичко от до с боге) макар че ме фана яд за разбитото старо беше с КОНИ реголируемо така я взех


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пон 07 авг 2006 11:11


syrax написа:имам сонда имам и детонационен датчик (за което съм малко смутен защото все пак съм с делко) още инфо колатае 8.87' ГТИ в оригиналноти си състояние (боя,гърнета дигитал..и т.н. доста е запазена) и затова си ме кефи и мисля че има смисъл да се въстанови смених и окачванмето (всичко от до с боге) макар че ме фана яд за разбитото старо беше с КОНИ реголируемо така я взех


Ако искаш можем да се обзаложим че нямаш ламбда сонда.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 07 авг 2006 12:33


asskoGTI написа:....не си прав колега в биелите разлика няма,за буталата съм съгласен-челата са им различни и обема наистина не се получава еднакъв но пак се увеличава,заедно със въртчщия момент.

би ли пояснил каква е резликата в инжекциите,че не ми е много ясно
РВ мотора няма ли ламбда сонда към кръга ....

Аз пак ти казвам, че и биелите са различни, пък ти си мисли каквото искаш....
Разбира се, че PB няма ламбда сонда - нали и твоя двигател е такъв - трябва да знаеш - оттам няма как компютър от 2E да стане на PB - или поне няма да работи нормално...
Може би ще има ефект да се сложат дюзи от 2E на PB, ако са с по-голям дебит и са съвместими - но не мога да кажа нищо конкретно...


Потребителски аватар
syrax
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот syrax » Пон 07 авг 2006 14:22


Ivcho написа:
Ако искаш можем да се обзаложим че нямаш ламбда сонда.


добре де може и да нямам (признавам си предполагах че има нали все пак е инжекция) но за кнок сензора съм сигурен като отворя капака ще ми избоде очите



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта