Здравейте имам малко въпросче колата ми е голф2 ГТИ със ПБ мотор (с електрическия инж.) понеже ми се налага да отварям мотора (вече му е време за ремонт) и ще му правя пълен ребилд (сегманти лагери всички семерини гарнитури водачи на клапани... ит.н.) въпросът е какво може да се направи за да тръгне мотора малко по добре мисля си за филтър (за звук) и да полирам малко смукателите и испускателите но за нагоре не знам има ли нещо което със малко труд и средства да се направи още. Не ми се иска да получавам отговори от рода валове.. турбо.... и все такива работи бюджетът ми е силно ограничен трябва да вляза в рамките на 1000лв. със труд и материали все пак ме е страх да отварям мотора сам и ще ходя при приятели работещи в сервизи но трябва да се дават лефчета та ако има нещо от друг модел мотор което да пасва и да има положителен ефект моля кажете ми.
чудех се дали тук или в технически да пусна темата но все пак питам за повече мощност и реших че мястото и е в тунинг ако модераторите смятът че не и е мястото тук моля да я преместят а не да я трият благодаря
за PB мотор
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- PL-16v
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично
може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!
Де да знам може и аз да не съм разбрал този вариянт дето го написах е ако има заделени 1000 лева само за тунинг а иначе ако са само 1000 кинта маи трудно ще направи нещо от което да почуства разлика
- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
KILLER GTI написа:PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично
може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!
точно за това говорех това са ми парите сега +- някой лев но това не е от значение порядъка е този с тези пари трябва да си направя основен ремонт на мотора частите са някъде около 450лв труд 300(това включва и шлайф на главата и чистене на дюзи) правят 750 + 60 за масла и мотора ми стъпва на 800-850 кинта оставям си някой друго левче аванс за всеки случай и за това питах понеже не съм запознат с моторите много един мой познат с опел ми каза че при опеловите мотори се срещали "по-натичени" валове сток които били и за това попитах имали такива при нашите мотори смисъл да дам 50-90 кинта на някоя морга и да стане номера иначе порт на главата ще направя (всъщност обещаха ми едни приятелчета но мазаха че нямало да прекаляват лек порт около 1мм на канал в диаметър колкото да загладели)
иначе и сега си ме кефи как си върви колата наясно съм с възможностите и и смятам че е прекрасен автомобил за всеки ден
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: за PB мотор
syrax написа:.... та ако има нещо от друг модел мотор което да пасва и да има положителен ефект моля кажете ми.
....
Опитай се да проучиш въпроса какъв ще е ефекта, ако сложиш разпределителен вал от Голф3 2.0 ГТИ, 8V...струва около 50-60 лв.
Tyan можеш да потърсиш за повече инфо...
П.С. Ако сгъстиш мотора може да се наложи да караш само с високооктанов бензин, пък и да кажат спецовете при шлайф на главата дали ще ти трябва раздвижено колело или можеш да минеш и без него...
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при много фолямо отнемане от челото на главата се сгъстява драстично компресията,в комбинация с новите сегметни мисля,че статичната компресия може да достигне до 17-18 в началото и ще се получават така наречените детонации в цилиндрите.самият дигифант няма да може да се справи със такава компресия,така че внимавай МНОГО как ще шлайфаш.Помисили си да си направиш един нов колектор с генерация,помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева някъде,цената на нова генерация(60мм)заедно със колектора(60мм) ще е около 300-400лв.
и ще се получи осезаем ефект заедно със спортия филтър.
резултата близо 120 коня
и ще се получи осезаем ефект заедно със спортия филтър.
резултата близо 120 коня
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева
На 2.0 диаметъра на буталата е друг! С неговите бутала няма как да стане точно 2.0 - отделен е въпроса, че трябва да сменя и биели пък и неговите бутала ще искат допълнителна "обработка"... та не е толкова проста работата...
asskoGTI написа:.....заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....
И компютърът няма да стане - 2Е мотора е с ламбда контрол!
- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
asskoGTI написа:резултата близо 120 коня
ами след като ще се вдигнат само 8 кончета а ще трябва да дам към 600лв. нещо не ми се нрави по добре да карам със ОМВ100 и може пак да дойде някаква разлика както и да е то се е видяло че ще е ремонт пълен само да си върна мойте 112 кончета пък каквото стане благодаря все пак и някой може ли да ми каже фазите на на моя вал и тези на 2.0 ГТИ голф3 защото ако са по добри може и да дойде някое конче отгоре
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева
На 2.0 диаметъра на буталата е друг! С неговите бутала няма как да стане точно 2.0 - отделен е въпроса, че трябва да сменя и биели пък и неговите бутала ще искат допълнителна "обработка"... та не е толкова проста работата...
не си прав колега в биелите разлика няма,за буталата съм съгласен-челата са им различни и обема наистина не се получава еднакъв но пак се увеличава,заедно със въртчщия момент.
би ли пояснил каква е резликата в инжекциите,че не ми е много ясно
РВ мотора няма ли ламбда сонда към кръга ....
- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
имам сонда имам и детонационен датчик (за което съм малко смутен защото все пак съм с делко) още инфо колатае 8.87' ГТИ в оригиналноти си състояние (боя,гърнета дигитал..и т.н. доста е запазена) и затова си ме кефи и мисля че има смисъл да се въстанови смених и окачванмето (всичко от до с боге) макар че ме фана яд за разбитото старо беше с КОНИ реголируемо така я взех
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
syrax написа:имам сонда имам и детонационен датчик (за което съм малко смутен защото все пак съм с делко) още инфо колатае 8.87' ГТИ в оригиналноти си състояние (боя,гърнета дигитал..и т.н. доста е запазена) и затова си ме кефи и мисля че има смисъл да се въстанови смених и окачванмето (всичко от до с боге) макар че ме фана яд за разбитото старо беше с КОНИ реголируемо така я взех
Ако искаш можем да се обзаложим че нямаш ламбда сонда.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
asskoGTI написа:....не си прав колега в биелите разлика няма,за буталата съм съгласен-челата са им различни и обема наистина не се получава еднакъв но пак се увеличава,заедно със въртчщия момент.
би ли пояснил каква е резликата в инжекциите,че не ми е много ясно
РВ мотора няма ли ламбда сонда към кръга ....
Аз пак ти казвам, че и биелите са различни, пък ти си мисли каквото искаш....
Разбира се, че PB няма ламбда сонда - нали и твоя двигател е такъв - трябва да знаеш - оттам няма как компютър от 2E да стане на PB - или поне няма да работи нормално...
Може би ще има ефект да се сложат дюзи от 2E на PB, ако са с по-голям дебит и са съвместими - но не мога да кажа нищо конкретно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта