Турбина KKK03 на ABS мотор?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Турбина KKK03 на ABS мотор?

Мнениеот itni » Пон 30 яну 2006 18:45


Засега е само идея, която се върти в главата ми....но все пак искам мнение от специалистите с тази турбина при каква конфигурация каква мощност мога да очаквам? Благодаря предварително! Говоря за мотор, който да се прави за всекидневна употреба...не за драг или нещо от сорта :wink:




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 30 яну 2006 22:41


Щом става на АБС, значи може да стане и на РП мотор, така ли е горе долу? ;)


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пон 30 яну 2006 23:10


VW_FEN написа:Щом става на АБС, значи може да стане и на РП мотор, така ли е горе долу? ;)


По-добре някой по-компетентен от мен да ти отговори :) А надявам се и на мен да ми отговорят :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 30 яну 2006 23:15


130-150коня, тая турбинка е от 1.8Т двигателя.
Предполагам, че повече от 200к.с на вала при комбинация с 1.8литров мотор са немислими.
Аз много се чудя за такава ККК 03 турбинка има много изгодни оферти на старо - даже намерих една с интеркулер и тръбите към него за малко по-малко от 300$ => мисля, че беше сваляна от Пасат 1.8Т и изглеждаше, че е в много добро състояние.
Като въртящ момент може ще го докараш над 200Нм.
Идеята не е лоша и на мен ми се върти същата даже в 2-3поста бях писъл, че се чудя за такава турбинка.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 30 яну 2006 23:55


бе тая турбина е много келява , не държи на големи натоварвания но ако е нова или запазена на 1бар държи
а иначе ако ти се счупи или вземеш такава на която и се налага рециклаж просто не си струва цената от 600лв за ремонтен комплект!!!
а и доста често се чупат тея компресори!
по добрият вариянт е Гаретче Т3
а това дали ще можеш да си караш колата всеки ден зависи от това колко пари си готов да отделиш за турбо-конверсията!
иначе на 1.8 8в конверсията не е много трудна, защото може да се ползва почти всичко от Г60


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 31 яну 2006 0:03


KILLER GTI написа:бе тая турбина е много келява , не държи на големи натоварвания но ако е нова или запазена на 1бар държи
а иначе ако ти се счупи или вземеш такава на която и се налага рециклаж просто не си струва цената от 600лв за ремонтен комплект!!!
а и доста често се чупат тея компресори!
по добрият вариянт е Гаретче Т3
а това дали ще можеш да си караш колата всеки ден зависи от това колко пари си готов да отделиш за турбо-конверсията!
иначе на 1.8 8в конверсията не е много трудна, защото може да се ползва почти всичко от Г60


Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 31 яну 2006 11:55


Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва... :?


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 31 яну 2006 14:26


VW_FEN написа:Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва... :?

Ще откриеш топлата вода ти,ама късно,откога ти ги пея тия аз :lol:


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 31 яну 2006 14:30


lowrider написа:
VW_FEN написа:Абе аз като гледам колко пари отиват накрая и колко труд и нерви... то май най-доре човек направо да си вземе един пасат 1.8Т или голф или ауди А4 и да му работи всичко... те са го направили фабрично хората. И пак ще дойде същите пари, ако не и по-малко... Плюс това, 1.8Т мисля, че може да предложи доста възможности за допълнително тунинговане... Някакви от ауди форума говореха за чип тунинг на 1.8Т - от 150 на 180 коне без други доработки - само качествен чип... Така че май да се хабят толкова нерви за турбиниране на 1.8 Мi май не си струва... :?

Ще откриеш топлата вода ти,ама късно,откога ти ги пея тия аз :lol:


Всеки намира удоволствие в различни неща :wink: На някои от нас ни харесва да ровичкаме по колите и да ги "правим" такива, каквито на нас ни харесват...на други им е достатъчно заводското :)
"Разни хора, разни идеали..." :wink:


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 31 яну 2006 17:06


00Cool написа:бате твоя идеал за бърза и сигурна кола е с целта на доста разходи и особено с тая турбина пулен боклук е


От последните ти няколко поста нищо не разбирам...пиши по-разбрано! От това, което разбрах - да искам колата ми да не се чупи всеки 1000 км, да има достатъчно мощност и да ми доставя още по-голямо удоволствие като я карам...а не съм навит на `скрап-тунинг` и да се чудя при всяко излизане дали няма да ме убие колата или още по-зле - мен и още някой...горе-долу това представлява идеята ми...и поради същите причини казвам, че парите не са от значение, щото човешки живот с пари не се купува


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 31 яну 2006 20:20


00Cool написа:прав си но ти казвам 4е ка4ествен тунинг се прави с пари за тва ти казвах 4е тази ккк 03 турбинка не струва


Точно за такъв тунинг говоря :) Благодаря за мнението за турбината...преобладаващите мнения съвпадат с твоето, така че явно наистина не е добър избор :)


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Вто 31 яну 2006 21:07


itni написа:Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...


Имам готови турбо КИТове за този мотор - ма сигурно темата в ПРОДАВА е изтрита вече. Около 2500 излиза всичко с чисто нови ГАРЕТ турбини - има 3-4 различни модела


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 31 яну 2006 23:43


Vi-MAX написа:
itni написа:Да кажем, че парите не са от значение...ще те помоля, ако не ти представлява трудност да ми опишеш всички нужни части за конверсията с ориентировъчни цени! Ако предпочиташ да минем на лични...


Имам готови турбо КИТове за този мотор - ма сигурно темата в ПРОДАВА е изтрита вече. Около 2500 излиза всичко с чисто нови ГАРЕТ турбини - има 3-4 различни модела


Знам! Аз ти писах на лични преди известно време! :wink: Просто събирам информация! Ако не е тайна откъде поръчвате китовете...видях, че главно опели правите?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 01 фев 2006 2:03


Какъв по-точно е номера на тази ККК03 турбина? Аз лично карам с К03-0005 (058145703H) на '00 ATW двигател с GIAG X чип на 1.1 бар от доста време без проблеми. Имай в предвид че на Пасата както на А4 двигателите са надлъжни и отливките на турбините съответно са различни от тези на Голф, Бръмбар или Бора.

Ето още малко полезна информация по темата:

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=126946


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 01 фев 2006 8:41


20vTurbo написа:Какъв по-точно е номера на тази ККК03 турбина? Аз лично карам с К03-0005 (058145703H) на '00 ATW двигател с GIAG X чип на 1.1 бар от доста време без проблеми. Имай в предвид че на Пасата както на А4 двигателите са надлъжни и отливките на турбините съответно са различни от тези на Голф, Бръмбар или Бора.

Ето още малко полезна информация по темата:

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=126946


Ами на по-новите не знам как е...моя си е напречно разположен! Мерси за сайт-а :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта