Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 659
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот jordan17772 » Вто 11 авг 2020 20:29


Alex_K написа: Мога ли след конверсията да карам с 15' джанти, тъй като не ми се качва на 16' защото трябва да сменям съответно 2 комплекта гуми и джанти,а и голфа на 16 вози ужасно.

Аз бях, като теб. Смених апарати fs3 с ате54, шенкели с делим съпорт от gti и 288mm дискове. Голфа спира много лесно и предвидимо вече 10к километра. Имам наблюдения, че след първите 2к километра колата започна да спира още по-добре. Ако искаш 312mm дискове се сменят само съпортите и се качваш на 16" минимум. Според мен колата върви в пъти по-яко на джанти 17" 7j с гуми 225/45.




Alex_K
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 16 окт 2017 18:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Alex_K » Сря 12 авг 2020 15:26


kazakstaneca написа:При ревизирането на апаратите, водачите сменени ли са с нови? Виждал съм случай на шкода със същите апарати, криви водачи и съответно квиви нови дискове.



Не са сменяни водачи, изглеждаха ок.


Alex_K
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 16 окт 2017 18:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Alex_K » Сря 12 авг 2020 15:46


jordan17772 написа:
Alex_K написа: Мога ли след конверсията да карам с 15' джанти, тъй като не ми се качва на 16' защото трябва да сменям съответно 2 комплекта гуми и джанти,а и голфа на 16 вози ужасно.

Аз бях, като теб. Смених апарати fs3 с ате54, шенкели с делим съпорт от gti и 288mm дискове. Голфа спира много лесно и предвидимо вече 10к километра. Имам наблюдения, че след първите 2к километра колата започна да спира още по-добре. Ако искаш 312mm дискове се сменят само съпортите и се качваш на 16" минимум. Според мен колата върви в пъти по-яко на джанти 17" 7j с гуми 225/45.



Ate54 става ли с 15 цола, че не ми се сменят гуми и джанти.


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 659
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот jordan17772 » Сря 12 авг 2020 18:19


Alex_K написа:
jordan17772 написа:
Alex_K написа: Мога ли след конверсията да карам с 15' джанти, тъй като не ми се качва на 16' защото трябва да сменям съответно 2 комплекта гуми и джанти,а и голфа на 16 вози ужасно.

Аз бях, като теб. Смених апарати fs3 с ате54, шенкели с делим съпорт от gti и 288mm дискове. Голфа спира много лесно и предвидимо вече 10к километра. Имам наблюдения, че след първите 2к километра колата започна да спира още по-добре. Ако искаш 312mm дискове се сменят само съпортите и се качваш на 16" минимум. Според мен колата върви в пъти по-яко на джанти 17" 7j с гуми 225/45.



Ate54 става ли с 15 цола, че не ми се сменят гуми и джанти.
става, ако е със супорти за 288мм диск. С 288mm си минимум с 15" джанти. Има ате54 със супорти и за 312мм. Там изискванията са 16".


Alex_K
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 16 окт 2017 18:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Alex_K » Сря 12 авг 2020 21:33


Намерил съм ате57 с шенкели, супорти и апарати. До колкото знам 54 и 57 са еднакви като размер с разлика в големината на буталото. Ако направя ъпгрейд с ате57 ще е с 288 диск, но ме притеснява размера на джантата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 дек 2020 16:21


Имам странен въпрос . За А4 Б5 с 312 диск отпред , има ли джанти 15-ки които да са изнесени сериозно навън и да не подпират в апарата при диск 312? Задължително да са 5х112 и да не се слагат дист. фланци. И ако има, от каква кола марка и модел да гледам?
Подхванал съм една заигравка , ще се ползват А/Т гуми , на 15-ки има избор, но ще е добре диска да е от по-големите.
Имам някакъв смътен спомен за 15-ки и 312 диск, но имаше промяна в апарата и офсета на джантите ( някакви железарки ) , ма не откривам сега инфото или вече липсва в нета.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ssssl » Нед 06 дек 2020 1:23


На 340 диск 17ки влизат на милиметри. Простата сметка показва, че на 16ки максимумът е 314 диск. За 15ки - 288 мм. Разбира се зависи си и от апарата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пон 21 дек 2020 17:45


Кои джанти 15-ки с 5х112 са най-изнесени навън, с май-малкото ЕТ дето да станат на пасат Б5?
Чудя се дали 15-ки от бус Т3 няма паснат добре. ЕТ е май от 20 до 23 . Или накрая да посегна към "класиката" от някой мерц примерно, но не съм сигурен какво става с болтовете , май и те ще трябва да се сменят


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот viksanlg » Пон 01 фев 2021 11:00


Да попитам колегите , които са наясно има ли разлика в размера на накладките между спитачни апарати на Лукас и Гиърлинг,тоест ако пише че накладката е за Лукас, а моят апарат е Гиърлинг , би ли станала за моя апарат. Въпроса ми е свързан с това, че мой приятел си купи предни накладки марка АТЕ и дискове същатата марка, но накладките бяха с 2-3 мм по широки и толкова още по-дълбоки и трябваше да се преправят за да влезнат както трябва...Аз съм решил да си сменям задните дисковете и за сега си купих такива ,но се притеснявам за накладките да не се изръся нахалос ,а после да се занимавам с пилене и прочие...
П.П. Моя грешка , Пасат б3 комби PB мотор


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот viksanlg » Вто 02 фев 2021 19:16


Явно въпроса е с повишена трудност...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот stefan4o » Вто 02 фев 2021 19:37


При Пасат Б3 - моделът накладки е един. Без оглед на апарата. Като слагах на Джетата дисковете отзад взех и двата варианта. Те дефакто са еднакви, само ръчната спирачка е решена различно при двата модела. На Лукас ми допадна повече и сложих такива отзад. Гирлингът седи в гаража хвърлен някъде.


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот viksanlg » Вто 02 фев 2021 21:01


Дано са си прав колега. Харесах си тези накладки
https://m.avtochastionline24.bg/zimmermann/15818100
,но пише,че са за апарати Лукас. На някои други накладки пише за Гирлинг, а на други и за двата. То ми идва объркващо и със ситуацията на по големите накладки ,които трябваше да пилим за да влязат в съпорта/ ситуация спомената по горе от мен/ и това поражда просто съмнения, имайки предвид , че дисковете и накладките с марка АТЕ бяха поръчани в Бош сервиз във Варна....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот stefan4o » Вто 02 фев 2021 22:18


Не зная защо се е налагало да пилите. Ако искаш изчакай и още мнения по темата.


powerade
Мнения: 1039
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот powerade » Вто 02 фев 2021 22:57


viksanlg написа:Дано са си прав колега. Харесах си тези накладки
https://m.avtochastionline24.bg/zimmermann/15818100
,но пише,че са за апарати Лукас. На някои други накладки пише за Гирлинг, а на други и за двата. То ми идва объркващо и със ситуацията на по големите накладки ,които трябваше да пилим за да влязат в съпорта/ ситуация спомената по горе от мен/ и това поражда просто съмнения, имайки предвид , че дисковете и накладките с марка АТЕ бяха поръчани в Бош сервиз във Варна....

Колега ако си решил да е Цимерман (не че ще има разлика според мен кой знае каква спрямо други марки) поне си ги вземи баш от Цимерман, 38E са. https://www.zimmermann-bremsentechnik.e ... -rear.html


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот viksanlg » Вто 02 фев 2021 23:29


На този въпрос мисля,че нямам отговор, но дисковете които взех от същата марка изглеждат превъзходно, а не някакво гаражно производство,даже и опаковката беше доста "истинска".В смисъл ,аз се надявам на добро качество,това е. Замислям се и предните дискове и накладки да бъдат от тази марка или Брембо, но освен вентилирани и да бъдат перфорирани, като този...
https://m.avtochastionline24.bg/zimmermann/1740546
Сега като поогледам.и забелязвам , че на сайта цената е в евро, а моята сметка за разплащане от картата е в лева.Не съм много чак в тези неща и не се сещам по каъв начин сам бих могъл да се разплатя. Пък и как разбирам немскиииии....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта