Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Vizor » Пет 06 май 2011 9:15


Ами точно това ти казах. 256 вентилиран от сироко 16в съпорта, съпорта от ауди 2.3. Тука мисля, че най-точно Волков може да се включи! Апаратите от калибра турбо заедно със съпортите отиваш на 280мм!!




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 06 май 2011 19:49


Vizor написа:..... Апаратите от калибра турбо заедно със съпортите отиваш на 280мм!!

288 :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Vizor » Пет 06 май 2011 22:29


Моя грешка тогава и още по-добре :Д


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот prokopoff » Съб 07 май 2011 0:42


Vizor написа:Моя грешка тогава и още по-добре :Д

Само дето и двамата грешите, турбо калибрата кара 284х24


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 07 май 2011 0:51


prokopoff написа:
Vizor написа:Моя грешка тогава и още по-добре :Д

Само дето и двамата грешите, турбо калибрата кара 284х24

първата колонка след сивото са диаметрите на дисковете, втората е дебелината им
Изображение


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ceci4 » Вто 31 май 2011 14:02


Извинявам се, ако е написано и съм пропуснал да го прочета ... какво трябва да се смени от дискове 256мм към 280мм 4х100 (голф 3), освен дисковете, разбира се?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Вто 31 май 2011 16:08


ceci4 написа:Извинявам се, ако е написано и съм пропуснал да го прочета ... какво трябва да се смени от дискове 256мм към 280мм 4х100 (голф 3), освен дисковете, разбира се?


Съпорти от голф 3 с 5 болта на джантите. всички са с 280мм дискове и по-лесно се намират.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Bobby_ » Вто 31 май 2011 20:59


aradovanov написа:
ceci4 написа:Извинявам се, ако е написано и съм пропуснал да го прочета ... какво трябва да се смени от дискове 256мм към 280мм 4х100 (голф 3), освен дисковете, разбира се?


Съпорти от голф 3 с 5 болта на джантите. всички са с 280мм дискове и по-лесно се намират.


+ Апарат.... различни са!!!!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 31 май 2011 21:17


Bobby_ написа:
aradovanov написа:
ceci4 написа:Извинявам се, ако е написано и съм пропуснал да го прочета ... какво трябва да се смени от дискове 256мм към 280мм 4х100 (голф 3), освен дисковете, разбира се?


Съпорти от голф 3 с 5 болта на джантите. всички са с 280мм дискове и по-лесно се намират.


+ Апарат.... различни са!!!!

Зависи кои накладки ще ползва.
На теория е само съпорти и дискове, но в 90% е и апарати. има 2 вида гирлинг 54, така че трябва да се съобрази и с това


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Сря 01 юни 2011 16:21


ceci4 написа:Извинявам се, ако е написано и съм пропуснал да го прочета ... какво трябва да се смени от дискове 256мм към 280мм 4х100 (голф 3), освен дисковете, разбира се?


yoan4o написа:Най - после една обединена и пригледна тема и то от човек който наистина знае. :bowdown :bowdown :bowdown

Аз обаче искам да питам дали има инфо за възможните ъпгрейди за задните спирачки, така както е описано за предните... :Mr Green Fun

Да вметна само че Апарати Girling/Lucas 54, които се монтират съответно за 256мм. вент.дискове и за 280мм. са два вида.

Взаимозаменяеми са и разликата е в големината на отвора на самата челюст на апарата.
За това има и два вида накладки, по тънки > за 256мм. вент. дисове по каталог, които след поставяне на 280мм. диск на същия апарат могат да се ползват, както и по-дебели, които по каталог ги дават за 280мм. и не могат да се ползват на апарат №54, който заводски е бил на 256мм. дискове, въпреки че по площ накладките са еднакви!


По-ясно от това незнам как може да се напише....

Да не говориме, че за тая конверсия има няколко теми из форума.

viewtopic.php?f=5&t=180639&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0

Моля, не задавайте въпроси в тази тема, уважете труда на Боби -
Нека остане с образователна цел и пишете ако трябва нещо да се допълни, редактира...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Bobby_ » Чет 02 юни 2011 9:27


racing_team_vidin написа:На теория е само съпорти и дискове, но в 90% е и апарати. има 2 вида гирлинг 54, така че трябва да се съобрази и с това

ЕВАЛА :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown
все повече ти се кефя!!!!!!

по темата:
2 модела са! този който е за 280мм диск е по-масивен и при натискане на спирачките седи стабилен....

Този който е за 256мм е малко поорязан откъм метал и при натискане на спирачката се огъва в средата....

Вярно е и друго, че ако се стигне до толкова силно натискане че да се огъне апарата гумите отдавна ще са блокирали.... :)


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ceci4 » Чет 02 юни 2011 19:16


Ще допълня и аз, надявам се, полезна информация относно как изглеждат ремонтните комплекти за по-известните спирачни апарати


рем. комплект за преден апарат ATE ф48mm (ф239x10;ф239x12;ф239x20)
ОЕ номера:
171698471B
Изображение
----------------------------------------------
рем. комплект за преден апарат ATE и LUCAS/GIRLING ф54mm (ф256x20;ф256x13)
ОЕ номера:
431698471
431698471A
431698471B
ИзображениеИзображение
----------------------------------------------
рем. комплект за преден апарат АТЕ, BENDIX ф54mm (ф239x18; ф256х22; ф280х22; ф288х25; ф312х25)
ОЕ номера:
443698471
6N0615124B
3A0698471
1J0698471
Изображение
---------------------------------------------
рем. комплект за преден апарат АТЕ ф57mm (ф288х25)
ОЕ номера:
4A0698471
7D0698471
Изображение
---------------------------------------------
рем. комплект за заден апарат LUCAS/GIRLING ф38mm (ф226x10; ф245x10)
ОЕ номера:
8D0698671
7M0615423
Изображение
---------------------------------------------
рем. комплект за заден апарат LUCAS ф38mm (ф230x9; ф245x10)
ОЕ номера:
191698471
443698671B
535698671
553698671
7D0615423B
7D0615424B
8D0698671
8N0615424C
Изображение


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ceci4 » Пет 03 юни 2011 14:24


Май само с глупости се занимавам, ама все на някой ще бъдат полезни - пружинки за челюсти

GOLF I, GOLF II, POLO, PASSAT B2, SCIROCCO ф180x30
OE номер:
171 698 545
Изображение
-------------------------------------------
GOLF II, GOLF III, GOLF IV, POLO Ф200х40
ОЕ номер:
1H0 698 545
1H0 698 545 A
1H0 698 545 B
6U0 698 545
Изображение
-------------------------------------------
PASSAT B3 ф230x40
ОЕ номер:
1J0 698 545
3A0 698 545
3A0 698 545 A
Изображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4186
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 28 окт 2011 12:16


Малко питане за преминаването към апарати с повече бутала. Тип брембо.
Така, освен преходниците за да ги сложим на нашите шенкели какво друго трябва да знаем.
То сигурно зависи и от съответния модел апарат. Може ли да се сложи по малък диск от предназначения за апарата, който е на колата от която са свалени. Наложително ли е подмяната на помпата, защото никъде в проектите сложили такива апарати не е упоменато смяната й, все си мисля, че трябва да се подмени?
п.п някой може ли да каже номера на пружината, за апарат гирлинг 38 за голф 3, която опъва жилата на ръчната ?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Пет 28 окт 2011 14:43


1.Принципно е възможно поставянето на всякакъв апарат, но трябва да се прецени каква функция ще изпълнява. Всичко друго е строго индивидуално и зависи от вида на апарата, диска, помпите на автомобила, сервото, спирачния педал и шофьора. Тоест няма еднозначен и категоричен отговор. Принципно е възможно да се постави малко по-малък диск от този, който е бил оригинално използван с този апарат, но всичко трябва да е в определени граници.
2.Само пружина не се предлага като отделна част.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта