Всичко за спирачките при VW
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
yoan4o написа:Sharky GTI написа:...колеги дайте удобен вариант за преминаване от 280мм към 312мм на 3ка GTI става въпрос
Поздрави.
Дани
Съветвам те щом ще сменяш апаратите да търсиш АТЕ 57, вместо АТЕ 54.
Апарата на големина е същия, но е по-добър.
Аз съм с такива.
Супорти от С3, ТТ, Купра, Голф4 или Бора V6, Ауди А4, А6........
За дисковете вече е ясно!
Да попитам като допълнение кои версий на А6 и А4 са супорт за 312 мм , за тт ,голф и сеат ясно. Че и аз съм в процес на търсене на супорти само че Г4 ? Реално щом се получава А6 трябва да става за донор и Б5 и Б5.5 ?
Рових по етка-та и инфото е следното - супортите за а4 , а6 , Б5.5 и прочие на 312 мм по номер се раличават по една последна буква
а6- b4b0615125A
A4-b4b0615125C
B5.5 - b4b0615125A
Реално едно и също ли е ?
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз малко ще отклоня темата, тъй като ме интересува как мога да си направя ъпгрейт на спирачната помпа. Знам, че пасва от ЛТ или Т4, но колата ми е с АБС. Какво трябва да търся? Искам да премина на по-голяма заради С2 апаратите, които сложих преди време.
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
На Т4 помпата е 22мм като на Пасатите, а на ЛТ вече е 24-25мм.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Schwepsi написа:yoan4o написа:Sharky GTI написа:...колеги дайте удобен вариант за преминаване от 280мм към 312мм на 3ка GTI става въпрос
Поздрави.
Дани
Съветвам те щом ще сменяш апаратите да търсиш АТЕ 57, вместо АТЕ 54.
Апарата на големина е същия, но е по-добър.
Аз съм с такива.
Супорти от С3, ТТ, Купра, Голф4 или Бора V6, Ауди А4, А6........
За дисковете вече е ясно!
Да попитам като допълнение кои версий на А6 и А4 са супорт за 312 мм , за тт ,голф и сеат ясно. Че и аз съм в процес на търсене на супорти само че Г4 ? Реално щом се получава А6 трябва да става за донор и Б5 и Б5.5 ?
Рових по етка-та и инфото е следното - супортите за а4 , а6 , Б5.5 и прочие на 312 мм по номер се раличават по една последна буква
а6- b4b0615125A
A4-b4b0615125C
B5.5 - b4b0615125A
Реално едно и също ли е ?
Братле, щом на А6 и Пасат са еднакви и по букви значи търси такива.
Аз лично не мога да кажа каква е разликата. По схема не изглеждат ли еднакви?
PabloEscobar написа:Аз малко ще отклоня темата, тъй като ме интересува как мога да си направя ъпгрейт на спирачната помпа. Знам, че пасва от ЛТ или Т4, но колата ми е с АБС. Какво трябва да търся? Искам да премина на по-голяма заради С2 апаратите, които сложих преди време.
Ти не си ли с АТЕ ITT 20?
Ако си с такава система е излишен упгрейда, щото помпата е над 23мм. и си е с АБС.
Самите помпи имат разлика с или без АБС. Донори са Аудитата, по принцип.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Съпортите са еднакви!
С2 апаратите не са с толкова по голяма площ на буталата, че да налага смяна на помпата, още повече, със сигурност в момента при ниска скорост АБС-а ти се включва по рано от преди, иначе Йоанчо е прав, твоята помпа в момента в най- лошият случай е 22, от това дето съм чел, на много места казват,че е 23 и нещо си
С2 апаратите не са с толкова по голяма площ на буталата, че да налага смяна на помпата, още повече, със сигурност в момента при ниска скорост АБС-а ти се включва по рано от преди, иначе Йоанчо е прав, твоята помпа в момента в най- лошият случай е 22, от това дето съм чел, на много места казват,че е 23 и нещо си
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Всичко за спирачките при VW
Ясно Значи отпада И да ... АБС-а полудява на сняг или мокро
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Има и няколко варианта за ъпгрейд, който са от ваг групата т.е двубутални Апарати от S2 girling 60
пасва на шенкела на голф 3( при голф 4 е безсмислено) с дискове 280мм възможен е монтаж на дискове както 4х100 така и 5х100
Този шенкел от Г3от 4 болта ли е и (или няма значение)еднакъв ли е този шенкел с тези от Б3. И при кои модификации го има фабрично?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
kokobraiz написа:Има и няколко варианта за ъпгрейд, който са от ваг групата т.е двубутални Апарати от S2 girling 60
пасва на шенкела на голф 3( при голф 4 е безсмислено) с дискове 280мм възможен е монтаж на дискове както 4х100 така и 5х100
Този шенкел от Г3от 4 болта ли е и (или няма значение)еднакъв ли е този шенкел с тези от Б3. И при кои модификации го има фабрично?
s2 влиза с 280 в зависимост от делителната, ако си с 4х100 и шенкела е за 4 х100, ако си с 5х100 е идентично. Просто заменяш апаратите
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Всичко за спирачките при VW
4 мм остава нетриеща повърхност Друго няма. Карам вече 30 000 км такива
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
В долния край накладката излиза малко след ръба, но не е нищо фатално
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
racing_team_vidin написа:В долния край накладката излиза малко след ръба, но не е нищо фатално
ако разбирам правилно , не остава ръб на диска , така ли ? това не е хич хубаво . винаги трябва да има ръб.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Cordoba16vt написа:racing_team_vidin написа:В долния край накладката излиза малко след ръба, но не е нищо фатално
ако разбирам правилно , не остава ръб на диска , така ли ? това не е хич хубаво . винаги трябва да има ръб.
Ще покажа,че остава.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Всичко за спирачките при VW
Понеже не открих в никоя от темите за спирачни модификации това което ме интересува,искам да попитам дали има съвместимост между задните спирачки на голф2 и тези на пасат б3 с делителна 4х100 при варианта с дискове ?
Идеята ми е да взема дискове,апарати,накладки и тн от пасат 4х100 и да ги монтирам при мен на джетата.Но не знам дали са еднакви с тези на голф/джета.
Решил съм да търся за донор пасат,тъй като пасати с дискови спирачки се намират без никакви проблеми,а при голфчетата е малко тегаво
Идеята ми е да взема дискове,апарати,накладки и тн от пасат 4х100 и да ги монтирам при мен на джетата.Но не знам дали са еднакви с тези на голф/джета.
Решил съм да търся за донор пасат,тъй като пасати с дискови спирачки се намират без никакви проблеми,а при голфчетата е малко тегаво
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта