Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот IvoGiev » Пет 24 апр 2020 12:42


Нямам време и нерви да прочета всичко, но слагам това тук от моята тема ( http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=83&t=434900 ) защото е полезно според мен:

S.Stefanov написа:280мм на голф 4 или още FS3 апарат са проблемни, слагаш нови дискове и накладки и след някой друг километър диска е крив, затова повечето минават на 288 или 312 там имаш отделен съпорт, апарата е АТЕ 57 или АТЕ 54, да кажа АТЕ 54 и Гирлинг/Лукас 54 нямат нищо общо. По-добре си рециклирай Лукас 54 апаратите и слагай тях с отделния съпорт и няма да имаш ядове. Колкото до Гирлинг 60 това как тежи не е истина, а за 288мм диска с АТЕ 54 апарата си прав тежи и няма смисъл, ако колата няма 180 коня и нагоре или повече от 1200кг. 280мм с Лукас 54 и отзад ако си с 226мм стандартно+АБС АТЕ МК20 ако сложиш ще имаш спирачки да си е*е мамата.


Здравей, готин аватар между другото.
FS3 са неделимите шенкели , а аз реално съм с делими от поло 6N и 256мм вентилирани Гирлинг 54.
Сега ще кача снимките , но реално имам останали сток спирачките ми от Октавия 1 - 288х25мм с АТЕ 57.
Реших да пробвам да монтирам супорта от АТЕ 57-цата и пасна на отворите на шенкела от Поло 6N.
За да ми дойде изнасянето, а и за да не убия вървежа - купих 280х22 дискове и фрезовах супортите 3мм, за да центрирам.
Реално довечера ще монтирам за да потвърдя 100% успеха, но не очаквам изненади.

Garchev написа:Повечето хора искат просто да направят просто болт он подобрения. Това според мен е причината , иначе варианти има! Аз лично на голф 3 преминах на АТЕ 57 с 312мм предни дискове , задни апарати от S3 с 280 мм вентилиран, накладки ATE ceramic отпред и отзад. МНОГО ДОВОЛЕН!


Отзад трябва да са 256мм вентлирани, на Шкодата съм с комплект от S3 навсякъде. За момента съм с плътни дискове отзад от Поло 6N2 или 9N, не знам - като направя предните ще тествам и ако трябва ще чопля и там.
Попаднах на уж изчерпателната тема за спирачките в този форум тук - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=245479&start=675 , обаче нямам толкова време и нерви да чета всичко. Мисля да напиша и постна и там какво съм направил, за да е полезно на някой.
IMG_20200422_190553.jpg
IMG_20200422_190553.jpg (92.69 KиБ) Видяна 6289 пъти

IMG_20200422_190756.jpg
IMG_20200422_190756.jpg (79.71 KиБ) Видяна 6289 пъти

IMG_20200422_190948.jpg
IMG_20200422_190948.jpg (39.62 KиБ) Видяна 6289 пъти

IMG_20200422_191006.jpg
IMG_20200422_191006.jpg (39.44 KиБ) Видяна 6289 пъти

IMG_20200422_192333.jpg
IMG_20200422_192333.jpg (43.03 KиБ) Видяна 6289 пъти

Последна промяна от IvoGiev на Пет 24 апр 2020 12:50, променено общо 2 пъти.




IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот IvoGiev » Пет 24 апр 2020 12:44


Oще малко снимки:
Фрезова се супорта 3мм, за да се разпределят общо 6-те мм двустранно
IMG_20200423_102456.jpg
IMG_20200423_102456.jpg (64.4 KиБ) Видяна 6288 пъти

IMG_20200423_103319.jpg
IMG_20200423_103319.jpg (84.63 KиБ) Видяна 6288 пъти

IMG_20200423_103643.jpg
IMG_20200423_103643.jpg (58.45 KиБ) Видяна 6288 пъти

Специален грунд, мислих така да ги оставя:
IMG_20200423_133255.jpg
IMG_20200423_133255.jpg (40.18 KиБ) Видяна 6288 пъти

Но ме хлъзнаха и ги довърших с една специална боя, която е невероятно здрава и никакъв хиимкал не може да я бутне:
IMG_20200424_090633.jpg

Довечера или когато там накича колата ще добавя снимки.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 29 апр 2020 16:57


Това, което си направил е глупост!
НАкладката на Ате-то е по широка и ще започне да прави ръб и създава излишни напрежения в диска и задължително ще започне да "скърца"
Като замисъл и изпълнение е ок- поздравления, но резултат не ми харесва.


Иван Златев
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Иван Златев » Чет 14 май 2020 22:20


Да попитам нещо,направи ми впечатление че дисковете 280мм са с вътрешен отвор 135мм(където ляга на главината)а 288мм дискове вътрешния отвор е 137мм.Има ли някъква възможност да разхлопа нещо от тези 2мм разлика?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 15 май 2020 11:34


Иван Златев написа:Да попитам нещо,направи ми впечатление че дисковете 280мм са с вътрешен отвор 135мм(където ляга на главината)а 288мм дискове вътрешния отвор е 137мм.Има ли някъква възможност да разхлопа нещо от тези 2мм разлика?

интересуват те само 65мм на главината, друго не


Иван Златев
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Иван Златев » Пет 15 май 2020 14:11


65mm е централния отвор на главината.Значи теа 137мм не са от значение.


powerade
Мнения: 1039
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот powerade » Чет 28 май 2020 12:24


Колеги, закупих наскоро Toledo 1M2 и разбира се, почнах да обслужвам квото трябва, в случая и дискове и накладки отпред. Като ги смених и дясно колело взе да грее леко.
Свалям пак да гледам бутало, а у, лъскаво няма язви, движи се уж, намазах със силиконово масло, раздвижих 2-3 пъти и уж е по-добре, НО....
Шибаното FS-III или по скоро единия водач не е съосен с другия (вижда се с просто око) . Навива се, стяга се ок, водача е прав на струна, възможно ли е да се е изкривило ухото б..си.
Има ли някой от вас с лят супорт и FS-III, на когото се е случвало да не са съосни водачите? В краен случай ще взимам друг шенкел, да не е напразно да блъскам да го сменявам? Благодаря предварително. Иначе апарата като е отпуснала накладката се движи свободно, ама знам ли тая кривина доколко я обират гумените втулки


powerade
Мнения: 1039
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот powerade » Нед 31 май 2020 19:59


Така, отговарям си сам на въпроса. Колкото и невероятно да е за мен и за Вас, водача някак си е бил завит на криво(дали от мен, дали преди това) и си е направил 2-ра резба. Онзи ден като свалях накладките и без да искам съм го завил в оригиналната му резба и всичко се оправи, вчера пак бърниках и видях, че водача се завива и накриво и направо. Завих го тоя път както трябва, затегна си нормално и се оправиха нещата. Това за пръв път ми се случва.


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот mmt-kj » Сря 17 юни 2020 11:30


Здравейте.
Искам да попитам, понеже не открих в темите, дали някой е правил ъпдейт от 239 на 280/22 с делителна 4х100 ?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 17 юни 2020 11:48


mmt-kj написа:Здравейте.
Искам да попитам, понеже не открих в темите, дали някой е правил ъпдейт от 239 на 280/22 с делителна 4х100 ?

шенкели с главини, дискове(golf 2 G60), апарати и накладки
и гледай, ако си с абс шенкелите и главините да са от кола с абс


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот mmt-kj » Сря 17 юни 2020 14:45


Забравих да уточня, за което се извинявам.
Става въпрос за Сироко II '86. Варианта с шенкели от Корадо Г60 и главини от Г4 съм го правил на другото ми такова Сироко с апарати от S3 и дискове на 312мм.
Интересуваме дали някой е правил адаптери за шенкели на Сороко или Г1, за да ми даде размери и какъв материал да ползвам?

Взел съм дискове за Корадо Г60 и спирачни апарати и съпорти от Г4 БР6.


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот metojoor » Вто 23 юни 2020 16:53


За г1 и сироко се продават адаптери в и бей за спирачки 280мм


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот mmt-kj » Нед 28 юни 2020 8:40


По-скоро съпорти със разстояние м/у отворите за Сироко.
Посло ще кака снимки.


Alex_K
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 16 окт 2017 18:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Alex_K » Вто 11 авг 2020 14:10


Здравейте, колеги! Имам нужда от съвет. Колата е Голф 4, 1.9 тди 110к.с. с FS3 апарати. Притежавам я от около година и половина. Когато я взех имаше едно тресене при натискане на спирачките, което се засили с времето и стигнахме съответно до смяна на дискове и накладки на 4-те колелета - дискове Brembo, накладки - Ате. Апаратите си се движеха свободно. След около 3000км започна пак едно леко тресене, което се задълбочи. Само да вметна - нови амортисьори с нови тампони Kayaba, нови шарнири, кормилни накрайници здрави, тампони на носачите нови Lemphorder - задните плътни от ТТ, джанти и гуми проверени - прави, мината през стент. Та вече дискове и накладки на 4000км са за боклука. Оказа се, че апаратите са започнали да задържат и са прецакали дисковете и накладките. Ревизирахме апаратите - почистени, смазани, сменени гумичките. Отложих с около месец смяна на дискове и накладки поради финансови причини, но след 10тина дена след ревизирането на апаратине , започнах да усещам, че колата не върви. Вдигнах я на крик и забелязвам,че апаратите пак задържат. При бъдеща смяна на дискове и накладки ще изкриви и тях, та се чудя какво повече мога да направя за да не задържат апаратите. И дали за парите на нови дискове и накладки не е по-добра инвестиция конверсия към ате54/57. Мога ли след конверсията да карам с 15' джанти, тъй като не ми се качва на 16' защото трябва да сменям съответно 2 комплекта гуми и джанти,а и голфа на 16 вози ужасно. Извинявам се ако съм отегчил някого с дългия пост, но се нуждая от съвет. Имал съм доста други коли, но такъв досаден проблем до сега никога. Искам да взема правилно решение, тъй като е свързано най-вече с не малка сума финанси, която при дадените обстоятелства отива на вятъра. Благодаря предварително.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kazakstaneca » Вто 11 авг 2020 19:01


При ревизирането на апаратите, водачите сменени ли са с нови? Виждал съм случай на шкода със същите апарати, криви водачи и съответно квиви нови дискове.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта