Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 05 май 2021 11:07


pe6kata написа:Идея за ъбгрейд за добри спирачки с АБС Тевес04:
- двойно серво от Мерцедес
- спирачна помпа 27мм от порше каен
- предни спрачки комплект от голф4 Р32 (334/32 с двубуталните му апарати)
- задни спирачки: задни апарати от Ауди А8, с дискове от волво 302х22
- армирани маркучи
- перформънс серия на ЕВС ("turbo grooved" дискове и накладки - синята серия)

В тази комбинация, спира :biggrin

:bowdown
евала, поиграл си си.
П.П. сините накладки, не ти ли "пищят" и наглеждай тези дискове, че пълнят "дупките" и се губи и без това малкият им ефект.




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот pe6kata » Съб 08 май 2021 10:29


Сините са определено по-шумни при агресивно спиране спрямо жълтата серия. За мен лично това не е никакъв проблем.
С дисковете няма проблеми, тая серия я карам отпреди...


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beboyan » Нед 09 май 2021 10:58


Здравейте колеги,

Да попитам, нормално ли е да имам разлика в дебелината на предните дискове от ляво и от дясно в рамките на 1 мм. Левият е 24.4мм, а десният е 23.5мм. Колата е Пасат Б8 2017 на 61 000км. Реших да си сменя сам накладките и мерих със шублер дисковете и старите накладки как са се износили. Накладките на десния диск също са с по-малко останало феродо - вътрешната е 12мм, външната е 11.7мм. На левият диск са 12.8мм и 12.9мм.

Гресирах пиновете на десния диск понеже не бяха така подвижни като на левия, където не ги пипнах, поради доброто движение. Сега забелязвам, че десният диск греее малко повече от левия. Ще измеря с лазерен термометър разликите и ще пиша.

Иначе субективното усещане за спиране е ок и преди смяната на накладките и след смяната. Единствено преди смяната при последните спирачни метри преди светофар, усещах леки тласъци на спирането, които сега с новите накладки не усещам.

Поздрави!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот group® » Нед 09 май 2021 11:41


Не мисля, че има проблем.
Нормално ми се струва да има разлика, особено ако колата е XDS.
Но дори и без, самия тракшън е достатъчна предпоставка за разлика.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beboyan » Нед 09 май 2021 20:52


group® написа:Не мисля, че има проблем.
Нормално ми се струва да има разлика, особено ако колата е XDS.
Но дори и без, самия тракшън е достатъчна предпоставка за разлика.


Благодаря, наистина не се замислих за тази система и тракшъна.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beboyan » Пон 24 май 2021 9:24


Здравейте колеги, ще сменя накладките на задните колела. Колата е Пасат Б8 2017. Електрическа спирачка. Въпросът ми е, като отворя моторчетата през компютъра (ще го направя през мобилното приложение CarScanner и OBD dongle на Carista), мога ли да загася колата / изключа от контакт? Или през цялото врема на смяната на накладките колата трябва да е на контакт и като сложа новите накладки да затворя моторчетата? Много клипчета в ютюб, но този въпрос го пропускат. И понеже ще го правя за първи път и ще отнеме едни 3 часа, не искам акумулатора евентуално да падне под 12 волта, а нямам къде да включа зарядно на улицата. По спомен от пасат Б7 ако паднеше под 12 волта по време на смяната на накладки на ел спирачка нещо се разваляше.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот dobrin » Пон 24 май 2021 9:51


Спокойно гасиш, няма проблем.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beboyan » Пон 24 май 2021 9:56


dobrin написа:Спокойно гасиш, няма проблем.


Благодаря, всичко "заспа".

Последна промяна от beboyan на Вто 25 май 2021 8:24, променено общо 1 път.


Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Пон 24 май 2021 17:24


Здравейте ,става въпрос за пасат б5 комби .След смяна на заден спирачен апарат с друг втора употреба при палене педала потъва малко .Помислих ,че изпуска от някъде сменения апарат .Днес проверих и беше сух.Обезвъздушени са само задните апарати.На какво може да се дължи това потъване на педала.Малко дълго стана ,ноооо.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот group® » Пон 24 май 2021 18:01


Cvetomir-Panchev написа:Обезвъздушени са само задните апарати.

icon_idea


diksan
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 17:46
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.6 PN Pierburg 2E-E
Местоположение: Topolovgrad

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот diksan » Нед 29 авг 2021 9:48


Здравейте ще станели тази модификация за голф 2 става въпрос. Шенкел от пасат 90г с диск 4х100 на 280мм със супорт и апарат от голф 3 2.0 абф. Оригинално абф е с 280мм но 5х100.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kazakstaneca » Пон 30 авг 2021 10:17


Абсолютно да, моят голф 2 е точно с такава модификация. :beer
Прикачени файлове
40908896643_8d50ca581c_b.jpg
47823063572_f63f90e29d_h.jpg
33998045808_daa75ab328_h.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот stefan4o » Сря 08 сеп 2021 9:38


Здравейте отново колеги. Придобих Джета Мк2 с KRмотор оригинален от 1987г. Може ли малко яснота относно шенкелите. Колата е с вентилиран 239мм диск отпред. Смятам да мина на 256 вентилиран, играх го това на другата ми Джета. Тук ще трябва ли отново да сменям шенкелите, както направих там?


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kazakstaneca » Сря 08 сеп 2021 10:25


Да! Супорта е лят с шенкела, точно както в предния филм дето си очаствал. :beer


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот 777 » Сря 08 сеп 2021 10:39


Тия пружини, ако се счупят има ли някаква чашка да ги улови отдолу?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта