След като ми писна да се занимавам с прищевките на Пиербург-а с баща ми решихме да потърсим странно решение както е направил Stoi. Купихме един карбуратор от Лада 2105. Изчистихме го, сменихме мембраните и го монтирахме на колата. Относно монтажа ето малко снимки какво представлява нашата версия на фланец за закрепване на карбуратора към всмукателния колектор:
Самия колектор

Долната основа на фланеца - малко недодялана но работим общо взето в полеви условия. И всъщност не е толкова ръбата колкото е излязла на снимката. Особено отвора посредата.


Една от гарнтурите

Втората плочка от преходника плюс още една гарнитура

Карбуратора сниман отпред маркуча който излиза от него отива към делкото.

Карбуратора сниман странично - към тези лостчета в последствие вързахме жилото на газта.

Жилото го вързахме тази вечер и беше тъмно за снимки пък и ме е срам как го направихме малко в стил "българина без тел не може". Смукача също в момента представлява една жичка, но той не се ползва изобщо дори и при студен двигател след като жилото на газта е вързано вече.
Все още трябва да измислим по-надеждно закрепване на жилото на газта и как да сложим въздушен филтър.
Долу горе нагласихме празния ход на 900 оборота но трябва да се ходи на елкон. Въпреки, че държи обороти припуква от ауспуха на празен ход.
Тази вечер изпробвах колата. Без въздушен филтър

Това е за сега утре ще ходя на специализирана помощ. Пък да видим кво ще каже майстора - може да ме нахрани, че съм развалил хубавата кола и да ме накара дъ върна пиербурга...
