Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Без физически оглед не става...
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Е както и да е ,то горе долу сега е добре поне не изгасва като пуснеш газта ,благодаря все пак колега за съветите
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
До всички които карат с ладов/жигулов карб голфовете си(на газ),моля споделете кой метод за смесване ползвате?Плочка горна или долна или щуцери може би,а също така и за настройките на газ?
От няколко дни съм с ДААЗ на моя голф МК2 1,6 и като за начало съм много доволен,пали добре,работи много добре,но върви до отварянето на втората клапа и тогава започва едно бучене и забиване,иначе до отварянето на втората клапа върви доста добре,мен лично ме съмнява смесителят(долна плочка),който е пластмасов модел какъвто аз лично за първи път виждам,пробвах различни настройки пускам-намалям от тройника и пак глъхне!
Моля споделете,дайте насоки
От няколко дни съм с ДААЗ на моя голф МК2 1,6 и като за начало съм много доволен,пали добре,работи много добре,но върви до отварянето на втората клапа и тогава започва едно бучене и забиване,иначе до отварянето на втората клапа върви доста добре,мен лично ме съмнява смесителят(долна плочка),който е пластмасов модел какъвто аз лично за първи път виждам,пробвах различни настройки пускам-намалям от тройника и пак глъхне!
Моля споделете,дайте насоки
- stefan4o
- Мнения: 19160
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Хубаво е засмукването на газта да става ПРЕДИ дроселовата клапа. Дали с щуцери или плочка... въпрос на избор. Аз бих опитал с щуцери.
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
И на мен ми се иска да пробвам с щуцери но без дупчене на карба а да ги пусна отгоре,някак не ме кефи идеята за дупченето!Но все пак да събера мнения
- stefan4o
- Мнения: 19160
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
То не е проблем, ама как ще се справиш с клапата на смукача на първа камера? Иначе на втора можеш да пуснеш една тръбичка надолу...
Опитай с горна плочка като не искаш да го дупчиш.
Опитай с горна плочка като не искаш да го дупчиш.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
И що не щеш да дупчиш?
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Ми,не знам,дали ще е голям проблем ако едната тръбичка/щуцер е по-къса(тази която ще бъде откъм смукача?Иначе изрових много стара тема в която колега го е правил тоя номер и е доста доволен(пак на двукамерен карб!
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
muns61 написа:И що не щеш да дупчиш?
Ами бих продупчил,не ми се свиди за карбуратора но на едната камера малко куцо ми идва,ако можеш да подскажеш със някоя снимчица нещо
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Да повдигна малко темата.
Понеже Пиербурга ми въобще го няма на бензин,а и в последно време на газ почна да прави мизерии с оборотите съм се насочил към карбуратор от Лада,изцяло механичен.
Кой модел карбуратор ще ми препочъвате и имате ли някакви идея за закрепването му към колектора?
Дали ще работи добре и на двете горива?
Понеже Пиербурга ми въобще го няма на бензин,а и в последно време на газ почна да прави мизерии с оборотите съм се насочил към карбуратор от Лада,изцяло механичен.
Кой модел карбуратор ще ми препочъвате и имате ли някакви идея за закрепването му към колектора?
Дали ще работи добре и на двете горива?
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Хайде де,не останаха ли хора каращи такива коли с модифицирани карбуратори,че моя нацяло сдава багажа?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Аз слагах такъв,но не бях доволен и си оправих моя.При теб е по-сложен от моя.
По-добре потърси от някоя западна кола с карб. и горе долу същите коне.
По-добре потърси от някоя западна кола с карб. и горе долу същите коне.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Кейхин съм се отказал да търся,защото или няма,или ако има са в окаяно състояние и струват много.
А тия ладовите механичните доста ги хвалят,а и били копие на Вебер.Ремонтния комплект и жигльорите се намират много лесно и струват жълти стотинки дето се вика.
А тия ладовите механичните доста ги хвалят,а и били копие на Вебер.Ремонтния комплект и жигльорите се намират много лесно и струват жълти стотинки дето се вика.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Знам.Аз взех уж от жигула 2101,после се оказа,че е от 2103 демек 1500 кубиковия мотор.
За без пари му смених всички уплътнения и жигльори,но поне при мен давеше мотора поради по-голямите клапи.Наложи се да му огранича въздуха с една ламаринка та да може да върви горе-долу добре.На бензин постоянно ми променяше работата на празен ход и в студа дори при опънат смукач пак трудно ми палеше.
Може би ако си беше от 1200 или 1300 кубиковия мотор,щеше да е по-добре,но на мен поне ми писна да го човъркам и си върнах пиербурга.
От опел и фиат имат вебер,който е по-безпроблемен карбуратор.
Нека Мунс 61 се включи в темата,той е по-запознат моделите карбуратори.
За без пари му смених всички уплътнения и жигльори,но поне при мен давеше мотора поради по-голямите клапи.Наложи се да му огранича въздуха с една ламаринка та да може да върви горе-долу добре.На бензин постоянно ми променяше работата на празен ход и в студа дори при опънат смукач пак трудно ми палеше.
Може би ако си беше от 1200 или 1300 кубиковия мотор,щеше да е по-добре,но на мен поне ми писна да го човъркам и си върнах пиербурга.
От опел и фиат имат вебер,който е по-безпроблемен карбуратор.
Нека Мунс 61 се включи в темата,той е по-запознат моделите карбуратори.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Карбураторите ДААЗ за ВАЗ са около 10 модела така ,че е важно да се избере правилния модел ,ако ли не то поне да се пренаредят жигльорите за точната кубатура на мотора.Този който е избрал Санди 2103 е карбуратора с най-големи жигльори и дифузьори \най-горящия и най-вървящия\ и ,ако е модела без ел. жигльор за празен ход е много гаден за каране в Голф защото има склонност към дизелинг.Иначе ето как си направих Аудито скоро почвам и ГоУфа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта