Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vesko95
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
Автомобил: VW GOLF MK2
Двигател: RF-1989 Г
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот vesko95 » Пон 03 авг 2020 5:01


Здравейте колеги ! Темата е стара, но пък виждам че има и от тази година коментари . Мотора ми е 1,6 EZ. Моля споделете с какви жигльори работи най-добре при карбуратор 2101. Този който е само с 3 винта. Един долу на дроселите и два на поплаваковата камера. Правих някои комбинации : първа камера 140 въздушен, 150 горивен; втора камера 170 въздушен, 162 горивен. В този случай мотора се реже яко във високите, но няма стабилен празен ход. В момента в който отворя смукача или е на косъм на изгасне, или ако се задържи оборотите варират 500 +- . Трудно пали без смукач дори на горещ мотор. Направих друга комбинация. На първа камера сложих 170 въздушен, 150 горивен. В този случай има заглъхване в началото при отваряне на дросела и празен ход направо липсва. А третата комбинация беше 120 горивен, 140 въздушен на първа камера отново. В този случай направо тресе и прекъсва при форсиране (бедна смес) и празен ход липсва. Въртях и трите винта за смесите по всевъзможни комбинации. Между другото замених въздушните жигльори (продълговатите) като старите бяха доста запекли и запушени с мизерии. Но ми се струва че и от тях има някакъв проблем, защото при работа на празен ход се чува едно чаткане като вакуум от там и изпускане. Интересното е че не се застопоряват , а се въртят свободно вътре.




Потребителски аватар
caro
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Пон 03 авг 2020 7:22


Горивните и въздушните жигльори нямат нищо общо с празния ход.Изтегли си тази книга -има я в Лада форума.
Прикачени файлове
л.jpg
л.jpg (21.91 KиБ) Видяна 4560 пъти


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Пон 03 авг 2020 17:35


Да, книгата е добра.
ПХ се влошава по много причини, като например крив фланец на карбуратора от силно затягане на четирите гайки, от запушен горивен жигльор на ПХ и прочие.


Потребителски аватар
vesko95
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
Автомобил: VW GOLF MK2
Двигател: RF-1989 Г
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот vesko95 » Пон 03 авг 2020 20:20


Благодаря ви ! Ами по спомен не съм стягал прекалено гайките.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Пон 03 авг 2020 22:06


Аз съм със 112/150 и 162/170,но съм с 2105-1107010-20 и съм си направил 2-ра камера да отваря механично,и не съм доволен от тази комбинация.За кротко каране става,но реша ли да настъпя имам зачудване в диапазона 2000-3500 оборота и след 5000 тъпче.По препоръка на колега ще пробвам с дифузьор на 2ра камера от 2103 и горивен жигльор 130 на 2-ра камера.От празен ход не се оплаквам.На място е ок.На свободна скорост е леко висок-около 1000 оборота.


Потребителски аватар
vesko95
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
Автомобил: VW GOLF MK2
Двигател: RF-1989 Г
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот vesko95 » Сря 05 авг 2020 21:50


Здравейте отново ! Ако съдя по това което прочетох в книжката за карбураторите, 2101 НЯМА отделна система за празен ход. Тя е заместена с болт на корпуса който отваря дросела на първа камера и по този начин се регулират оборотите.
carb1.gif
carb1.gif (96.52 KиБ) Видяна 4364 пъти

carb.gif
carb.gif (69.29 KиБ) Видяна 4364 пъти

Което ме навежда на мисълта, че жигльорите ИМАТ общо. От друга страна бях гледал някъде из интернет, че посредата между дроселите има някакъв канал, който е за празен ход. Карбуратора е разглобен и прочистен с обезмаслител, както и е с нови мембрани. Като изключение оставих гарнитурата, която е над дроселите, защото ми изглеждаше добре (може би е фабрична не е хартиена, а някакъв твърд материал) .
А това е карбуратора.

2.gif

4.gif

5.gif


Потребителски аватар
vesko95
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
Автомобил: VW GOLF MK2
Двигател: RF-1989 Г
Местоположение: Бургас

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот vesko95 » Сря 05 авг 2020 22:54


beuchat написа:Аз съм със 112/150 и 162/170,но съм с 2105-1107010-20 и съм си направил 2-ра камера да отваря механично,и не съм доволен от тази комбинация.За кротко каране става,но реша ли да настъпя имам зачудване в диапазона 2000-3500 оборота и след 5000 тъпче.По препоръка на колега ще пробвам с дифузьор на 2ра камера от 2103 и горивен жигльор 130 на 2-ра камера.От празен ход не се оплаквам.На място е ок.На свободна скорост е леко висок-около 1000 оборота.

Може би се дави ако има допълнителни канали за обогатяване в режим на натоварване.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Сря 19 авг 2020 19:57


На какво предварение ги карате тези карбуратори,че моя на заводското не се държи адекватно?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 20 авг 2020 21:55


Кое те кара да мислиш, че проблемът е в момента на запалването?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Пет 21 авг 2020 13:47


Защото съм проверил,че карбураторът не смуче паразитен въздух,пренаредил съм жигльорите и дифузьорите и пак след 4500-5000 оборота буквално умира и няма никой.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Пет 21 авг 2020 13:51


На газ или бензин?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Пет 21 авг 2020 13:56


На двете,осезаемо се усеща повече на бензин.Мембраната на вакуум регулатора на делкото е здрава.Съмнява ме,че запалването е на закъснение,на бензин пали на четвърт като е загряла,а на газ като и се нагрее хубаво генерацията гърми яката отзад,не съм я гледал дали и не хвърля огън от ауспуха :icon_lol .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Пет 21 авг 2020 15:36


И при мен пали на четвърт на бензин, като е загряла. На газ също пали сравнително лесно - да кажем на 1/2. Бутни малко в посока напред. Но не прекалявай. И ако пак е същата хава - не търси там проблема. Има ли някакви рестриктори на пътя на входящия въздух, освен плочката на газовото (каква е тя като размери на дифузьорите)?
Центровката гледана ли е? Да не се окаже, че не е зацепена като хората. Аз доста години си покарах с неправилно зацепена кола. Възможно е този карбуратор да малее на мотора. Все пак 2105 е 1.3-литрова. :a045 Преди време карах 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и ефектът беше да не кажа същия, но много подобен на твоя.
Преди доста време ти дадох съвет да си оправиш твоя карбуратор и да не се занимаваш с пригодени истории от други автомобили. Щеше да си много по-доволен и от разхода и от вървежа на колата си. Карбураторите на Мк2 за всички версии на двигателите са разчетени много добре, според мен. Без значение дали говорим за Кейхин или Пиербург.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Пет 21 авг 2020 16:14


Газта е с щуцери,бензинът е с пренаредени жигльори и дифузьори.От разход оплаквания нямам,както и вървежа преди-вдигал съм 180,доста бързо като за този двигател.Просто от известно време колата не върви и това е.Сложих горивен жигльор 130 на 2ра камера.Доста по-добре е от преди,но пак казвам-нямам тяга във високите.Ще и видя зацепването и предварението,само те останаха като потенциален проблем.Пиербургът е сложен и неоправдано скъп за ремонт,а и автоматичния смукач лично за мен е минус.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Пет 21 авг 2020 17:51


Успех в начинанието. Не забравяй да споделиш, какъв е бил проблемът.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта