Въпрос за голф 1,6тд jr

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Вто 08 фев 2011 20:17


Имам голф 1,6тд с код на мотора jr ,сложих му кулер който е оригинален от мотор ra-sb който е с турбо с водно охлаждане и ел. водна помпа.
Моя мотор е 70к.с. а другия с кулера е 80к.с. искам да разбера какви са разликите освен изброените горе.
Мога ли да взема турбото с колектора и водната помпа с маркучите и да ги монтирам директно на моя мотор?
Или мога да ползвам моя колектор?




Потребителски аватар
kris4o94
Мнения: 84
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Трявна

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот kris4o94 » Вто 08 фев 2011 21:15


Мисля че имаха разлика и в главата някаква ама не съм сигурен.JR ако го надуеш, ще трябва да го охлаждаш доста по- добре че иначе лесно прегрява.Успех дано съм помогнал :да:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот don hose » Вто 08 фев 2011 21:53


Няма разлика освен налягането на турбото 0.72bar-jr 0.82-sb.По принцип турбото на SB е по малко.
Искаш да върви ли?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Вто 08 фев 2011 22:06


ами да а и нали е с водно охлаждане моя върви ма присвирва турбото и хвърля по малко масло та за това


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот emiltd » Сря 09 фев 2011 9:24


ANDREYO написа:Имам голф 1,6тд с код на мотора jr ,сложих му кулер който е оригинален от мотор ra-sb който е с турбо с водно охлаждане и ел. водна помпа.
Моя мотор е 70к.с. а другия с кулера е 80к.с. искам да разбера какви са разликите освен изброените горе.
Мога ли да взема турбото с колектора и водната помпа с маркучите и да ги монтирам директно на моя мотор?
Или мога да ползвам моя колектор?


може да се монтират на твоя мотор,а и колекторите са еднакви


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Сря 09 фев 2011 13:34


А с тези промени и оригиналния кулер ще има ли ефект според вас от цялата операция


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот emiltd » Сря 09 фев 2011 14:59


ANDREYO написа:А с тези промени и оригиналния кулер ще има ли ефект според вас от цялата операция

Да,колата ще е 80к.с. :Mr Green Fun,но според мен може да минеш и без цялата тази конверсия,каква марка е твоето турбо на мотора?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Сря 09 фев 2011 15:34


Ми не е ккк ами гарет мисля с гейта с маркучето не с болтчето, а офертата за другото турбо с всичко е мн добра та за тва


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 09 фев 2011 15:40


Надявам се си сложил и пластмасите около кулера. От опит знам (имах sb), че като ми счупиха пластмасите насочващи въздуха колата леко окуця. :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот emiltd » Сря 09 фев 2011 21:40


ANDREYO написа:Ми не е ккк ами гарет мисля с гейта с маркучето не с болтчето, а офертата за другото турбо с всичко е мн добра та за тва


е тогава по-добре действай с другото от СБ...


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот SVETLIO-VR » Нед 13 фев 2011 3:23


Сложи си и бустметар за да виждаш какво правиш, преспокойно можеш да го караш на 1бар :да:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Пон 21 фев 2011 20:00


Такааа стана ясно че всичко е болт он демек си пасва само не ми е ясно как да подкарам ел помпата и кой я пуска аджеба както и за какво е датчика на турбото отгоре на маслената магистрала?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Пон 21 фев 2011 20:04


тези оградените работи имам дилеми за тях


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот emiltd » Пон 21 фев 2011 20:37


ANDREYO написа:тези оградените работи имам дилеми за тях


Доколкото съм запознат с този мотор,тази ел.помпа се включва ,когато маслото е 115 градуса или повече дори и след изгасяне на мотора и продължава да върти до падане под този праг на т-ра,затова предполагам,че датчика и помпата са взаимосвързани.Това е за защита на турбото мисля :roll:

Най-добре е да погледнеш такъв мотор та да видиш как е навързана системата :да:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въпрос за голф 1,6тд jr

Мнениеот ANDREYO » Вто 22 фев 2011 20:48


Та днеска дойде турбото с всички глупости към него НО,имам само един проблем или по скоро дилема на която нямам отговор а именно;
Оттичането на водата от турбото става от един маркуч който влиза в едната тапа на блока а аз не искам да сменям тапата на блока.Въпроса е може ли да се оттича водата на друго място почти на тази височина?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта