Имам голф 1,6тд с код на мотора jr ,сложих му кулер който е оригинален от мотор ra-sb който е с турбо с водно охлаждане и ел. водна помпа.
Моя мотор е 70к.с. а другия с кулера е 80к.с. искам да разбера какви са разликите освен изброените горе.
Мога ли да взема турбото с колектора и водната помпа с маркучите и да ги монтирам директно на моя мотор?
Или мога да ползвам моя колектор?
Въпрос за голф 1,6тд jr
- kris4o94
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Трявна
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Мисля че имаха разлика и в главата някаква ама не съм сигурен.JR ако го надуеш, ще трябва да го охлаждаш доста по- добре че иначе лесно прегрява.Успех дано съм помогнал 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Няма разлика освен налягането на турбото 0.72bar-jr 0.82-sb.По принцип турбото на SB е по малко.
Искаш да върви ли?
Искаш да върви ли?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
ами да а и нали е с водно охлаждане моя върви ма присвирва турбото и хвърля по малко масло та за това
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
ANDREYO написа:Имам голф 1,6тд с код на мотора jr ,сложих му кулер който е оригинален от мотор ra-sb който е с турбо с водно охлаждане и ел. водна помпа.
Моя мотор е 70к.с. а другия с кулера е 80к.с. искам да разбера какви са разликите освен изброените горе.
Мога ли да взема турбото с колектора и водната помпа с маркучите и да ги монтирам директно на моя мотор?
Или мога да ползвам моя колектор?
може да се монтират на твоя мотор,а и колекторите са еднакви
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
А с тези промени и оригиналния кулер ще има ли ефект според вас от цялата операция
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
ANDREYO написа:А с тези промени и оригиналния кулер ще има ли ефект според вас от цялата операция
Да,колата ще е 80к.с.

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Ми не е ккк ами гарет мисля с гейта с маркучето не с болтчето, а офертата за другото турбо с всичко е мн добра та за тва
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Надявам се си сложил и пластмасите около кулера. От опит знам (имах sb), че като ми счупиха пластмасите насочващи въздуха колата леко окуця. 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
ANDREYO написа:Ми не е ккк ами гарет мисля с гейта с маркучето не с болтчето, а офертата за другото турбо с всичко е мн добра та за тва
е тогава по-добре действай с другото от СБ...
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Сложи си и бустметар за да виждаш какво правиш, преспокойно можеш да го караш на 1бар 

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Такааа стана ясно че всичко е болт он демек си пасва само не ми е ясно как да подкарам ел помпата и кой я пуска аджеба както и за какво е датчика на турбото отгоре на маслената магистрала?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
тези оградените работи имам дилеми за тях
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
ANDREYO написа:тези оградените работи имам дилеми за тях
Доколкото съм запознат с този мотор,тази ел.помпа се включва ,когато маслото е 115 градуса или повече дори и след изгасяне на мотора и продължава да върти до падане под този праг на т-ра,затова предполагам,че датчика и помпата са взаимосвързани.Това е за защита на турбото мисля

Най-добре е да погледнеш такъв мотор та да видиш как е навързана системата

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въпрос за голф 1,6тд jr
Та днеска дойде турбото с всички глупости към него НО,имам само един проблем или по скоро дилема на която нямам отговор а именно;
Оттичането на водата от турбото става от един маркуч който влиза в едната тапа на блока а аз не искам да сменям тапата на блока.Въпроса е може ли да се оттича водата на друго място почти на тази височина?
Оттичането на водата от турбото става от един маркуч който влиза в едната тапа на блока а аз не искам да сменям тапата на блока.Въпроса е може ли да се оттича водата на друго място почти на тази височина?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта