Монтиран конус на ABF в Golf 3 (снимки)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Монтиран конус на ABF в Golf 3 (снимки)

Мнениеот Iago » Нед 03 апр 2011 21:01


Здравейте колеги. То тая тема не е много истински тунинг, ама хем да се похваля, хем някой може да черпи идея.. хем да чуя критики, та реших да я пусна.

Какво съм използвал. Филтър JR на 75мм, ал. тръба на 73-74мм (честно казано не знам точно), силиконово коляно 90градуса - 76мм, маслоустойчив маркуч за картерните газове на мисля 19мм външно, две алуминиеви тръбички преработени (едната за стойка на температурния датчик, другата като щуцер на катерните газове) и малко филтърче с преход (какъвто и да е маркуч с подходящ размер - мисля че моя е вътрешно 19мм) за празния ход. Имаше игра със струга, алуминиеви заварки (обади се на приятел), и другото сам съм го правил. Тва е началния вариант. Ще има подобрения, защото в момента термо щита не е най-подходящия. За такъв съм ползвал ламарина закачена на стойките на ластиците на оригиналната кутия отстрани на рога, увит в няколко пласта готварско фолио :Mr Green Fun . Слаба работа, ама нямах никакви материали, а днес ми беше мерак да я направя годна за каране. В крайна сметка след 3-4 старта (на напълно загрял мотор), разликата в температурите от двете страни на "щита" е осезаема. Обаче алуминиевата тръба се загрява прилично, за колектора е ясно, той винаги е бил горещ. Идеята ми е да омотая тръбата с термо лента, както и самия колектор. Не вярвам да има вреда за самия алумин, а предполагам разлика в температурата ще има. Като звук, разликата е много приятна, направо ми пълни душата, като вървеш нямам идея. Само се притеснявам вървежа да не е намален. Незнам но във много високите обороти усещам тъпчене (АБФ по принцип след 6 и нещо си тъпче, всички знаем). Само не знам ефекта който усещам (за тъпченето) дали се дължи на по хубавото развъртане (от където прави по фрапираща разлика като почне тъпкането) или просто въздуха му идва топличък. Приемам всякакви критики за изпълнението и за замислите които имам като подобрение. Ето и малко снимки на резултата.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Монтиран конус на ABF в Golf 3 (снимки)

Мнениеот miro_hack » Пет 08 апр 2011 20:27


Вместо интейка увий изпускателния колектор,така ще спреш топлината и към всмукателния колектор. :wink:


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Монтиран конус на ABF в Golf 3 (снимки)

Мнениеот Iago » Пет 08 апр 2011 20:51


Мда.. ама няма кинти за всичко. За съжаление има и неща за оправяне по колата. Сигурно си прав че изпускателя трябва да е с предимство.. защото грее много. Но да не забравяме че от самия мотор, радиатор и т.н. си идва топлинка, така че може и да има някакъв минимален ефект и от омотаване на всмукателя. А и най-вече ми е мерак да видя дали ще има разлика. Пък и аз искам съживяване на мотора и заигравка за собствен кеф, не нещо мащабно.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Монтиран конус на ABF в Golf 3 (снимки)

Мнениеот rusiq_24 » Пет 08 апр 2011 21:01


Направи още една преградка и от към интайка за да стане като кутийка и сложи уплътнения на преградите така че като затвориш капака уплътненията да опират плътно във ватата на капака.Ето как го бях направил аз преди и филтъра си беше винаги студен :да:
Изображение
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта