Започнахме да туниговаме двигател АБФ като целта е да го турбинираме, но за сега стигнахме до идеята да го пуснем в употреба без турбина. Сложихме EDIS 4 запалване и мегаскуирт 2,2 Екстра. Мегата купихме от човек от Плевен, а преди това е била на нисан силвия турбо. След известни перипетии запалихме двигателя със старите настройки, променихме някои работи и заработи сравнително добре, но без да сме направили кои знае какво. След два дена се появи проблема - при подаване на контакт не иска да се пусне безиноват помпа, при подаване директо на нена ток тя работи.
Въпроса е къде е проблема в мегата,недай боже в настроиките или някъде другаде.
Ако някои може да помогне ще сме благодарни!
Проблем с мегата и бензиновата помпа!
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проблем с мегата и бензиновата помпа!
Мегата ти управлява само минуса на релето на помпата
Вие я прекарахте през реле ,нали ? Значи като дадеш на контакт на 85 на релето трябва да има минус от мегата.
Ако не идва минус от мегата там е проблема ако има,другия вариянт е релето не работи или няма +

Ако не идва минус от мегата там е проблема ако има,другия вариянт е релето не работи или няма +
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с мегата и бензиновата помпа!
най вероятно е нещо по кабели релета бушони .... и кво те плашат настроките че се ваикаш толкова
ако мегата ти е в кутия от заводското еку просто закачи пак другото и виж дали помпата ще трагне


- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с мегата и бензиновата помпа!
Най-вероятно е починал транзистора който управлява релето по минус,виж някой който е поне малко в час с електроника до го смени.
Re: Проблем с мегата и бензиновата помпа!
Отстранихме проблема беше изгорял транзистора, които управлява помпата и съответно релето и продължихме нататък.
Естествено се сблъскахме със следващия проблем - срещаме известни трудности при настроиването на работните режими на двигателя. Просто казано изчетохме всичко за мегата, но не успяваме или не знаем кои са най коректните настроики в съответните падащи менюта. Както може да се очаква ровихме и пипахме навсякъде и в крайна сметка не сме сигурни какво сме постигнали и дали са коректни зададените от нас показатели и стоиности.
Ако някои се реши да сподели своя опит ще бъдем благодарни за помоща.
Специални поздрави на petroff и успех в предстоящия старт, за съжаление поради горните причини ще го пропуснем, но се надяваме с общо усилия за Търговище да сме готови.
Естествено се сблъскахме със следващия проблем - срещаме известни трудности при настроиването на работните режими на двигателя. Просто казано изчетохме всичко за мегата, но не успяваме или не знаем кои са най коректните настроики в съответните падащи менюта. Както може да се очаква ровихме и пипахме навсякъде и в крайна сметка не сме сигурни какво сме постигнали и дали са коректни зададените от нас показатели и стоиности.
Ако някои се реши да сподели своя опит ще бъдем благодарни за помоща.
Специални поздрави на petroff и успех в предстоящия старт, за съжаление поради горните причини ще го пропуснем, но се надяваме с общо усилия за Търговище да сме готови.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта