Дайте да си поговорим, какво може да се постигне от този мотор (със и без стокова карантия).
За 1.8Т/2.0 8/16кл/2.2 20V Turbo имам идея и знания колко издържат и какви части трябват, но при чайниците малко ми е тъмна Индия.
Най-вече ме интересува със стокова карантия на какви Нм и коне носи.
Интересуваме как е най-добре да се разреди (спейсър т.н. подложка) какви гарнитури трябва да се използват, каква степен на сгъстяване е подходяща.
Оригиналаната гарнитура на главата клингиритена ли е или метална, носи ли налягане?
Заводските биелни лагери стават ли за нещо?
Всмукателния колектор чета, че ако се остави оригиналния се пука при по-високо налягане.
Сток електроника до какви налягания може да се настройва и до колко е подходяща.
Какви турбини се използват най-често така като чета клоня най-много към Гарет ГТ35, Пресижън 6262 (6062), Гарет Т04 60-1 или някакъв еквивалент.
Имали проблем с охлаждането като се надуе, евтин вариант за маховик и съединител?
Тошко Вр6 от Габрово може да сподели, по неговия проект, какво е положението.
VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
степента на сгъстяване и параметрите на турбото зависят изцяло от това какви мощности се гонят. Масово са Гт35-ци (като аналози) по простата причина че имат капацитет от 600 + коня, а повечето проекти се вписват в тия мощности. Отделно и този размер пасва идеално на близо 3 литра мотор.
Не трябва да се пренебрегва и варианта в битурбо.
най-добрия начин за разреждане е чрез бутала. Ако ще е сток- подложка и се кара никакъв проблем...
коляновия вал и лагерите са еднакви с 12 клапановата версия. Оригиналните лагери са здрави, важно е след това какво се слага. Видях на лагер на такъв мотор на 1бар- най-обикновен колбеншмит на 50-60хил км, вече беше износен де... но работил без проблем. лагерите са ми болна тема... Ако някой иска да каже нещо за лагерите при турбиниране на вр6, щото знам че има хора във форума които могат да кажат нещо по тази свръхсекретна технология...
АЦЛ за вр6 не правят. ХГП имат лагери които препоръчват при мотори над 350 коня и са на 400евро.
гарнитурата е метална оригинално- 0.6мм
сток мотора държи доволно. в БГ знам на 1.2бара 300киловата на гумите. Тошко извади нелоши коне на 1бар. Явно има проблем с пластмасовия колектор, щото пръснал един, но нека той си каже... Доколкото знам се вадят до 600 нютона стоково.
За мен 24 клапановата версия има един огромен плюс- това че мотора се вгражда на трансмисия 02М 4х4 халдекс.
Не трябва да се пренебрегва и варианта в битурбо.
най-добрия начин за разреждане е чрез бутала. Ако ще е сток- подложка и се кара никакъв проблем...
коляновия вал и лагерите са еднакви с 12 клапановата версия. Оригиналните лагери са здрави, важно е след това какво се слага. Видях на лагер на такъв мотор на 1бар- най-обикновен колбеншмит на 50-60хил км, вече беше износен де... но работил без проблем. лагерите са ми болна тема... Ако някой иска да каже нещо за лагерите при турбиниране на вр6, щото знам че има хора във форума които могат да кажат нещо по тази свръхсекретна технология...

АЦЛ за вр6 не правят. ХГП имат лагери които препоръчват при мотори над 350 коня и са на 400евро.
гарнитурата е метална оригинално- 0.6мм
сток мотора държи доволно. в БГ знам на 1.2бара 300киловата на гумите. Тошко извади нелоши коне на 1бар. Явно има проблем с пластмасовия колектор, щото пръснал един, но нека той си каже... Доколкото знам се вадят до 600 нютона стоково.
За мен 24 клапановата версия има един огромен плюс- това че мотора се вгражда на трансмисия 02М 4х4 халдекс.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
Да това е основния плюс, недостатък, е че не се монтира заводски на купе от ауди и трябва да се направи малък компромис с купето и интериора
Продават се метални всмукателни колектори около 400Евра са по спомен.
Лагерите гледам предлагат и оригинални коутвани...
За изпускателя има бая варианти за чугун, но май без проблем може да се ползва заводската двойка и за нея да се направи един мини колектор.
Примерно мен биха ме устроили ~420кс. и 550Нм на сток мотор разреден със спейсър.
Обаче гледам спейсърите по 200-300$, да по-добре човек да се напъне и да си викне направо бутала за 700-800$

Продават се метални всмукателни колектори около 400Евра са по спомен.
Лагерите гледам предлагат и оригинални коутвани...
За изпускателя има бая варианти за чугун, но май без проблем може да се ползва заводската двойка и за нея да се направи един мини колектор.
Примерно мен биха ме устроили ~420кс. и 550Нм на сток мотор разреден със спейсър.
Обаче гледам спейсърите по 200-300$, да по-добре човек да се напъне и да си викне направо бутала за 700-800$
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:Да това е основния плюс, недостатък, е че не се монтира заводски на купе от ауди и трябва да се направи малък компромис с купето и интериора![]()
Продават се метални всмукателни колектори около 400Евра са по спомен.
Лагерите гледам предлагат и оригинални коутвани...
За изпускателя има бая варианти за чугун, но май без проблем може да се ползва заводската двойка и за нея да се направи един мини колектор.
Примерно мен биха ме устроили ~420кс. и 550Нм на сток мотор разреден със спейсър.
Обаче гледам спейсърите по 200-300$, да по-добре човек да се напъне и да си викне направо бутала за 700-800$
според мен нее удачно дасе купи метален кълектор...поради простата причина,че разликата е,че дроселовите клапи са на различно място!и на четворкта точно над испускателния колектора му минават вакуума за сервото и постоянно се тупи....много е голяма температирата там докато на 12 клапановия варят отстрани и няма нагряване!за мен най-удачния варянт е къстъм колектор и се се изместват сички вакуми и маркучи отпред и се решава проблема с това нещо!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
Еми той металниq колектор е точно разположен отпред и 99% от сериозните турбо конверсии позлват такъв.
Говоря за нещо подобно


Говоря за нещо подобно


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:Да това е основния плюс, недостатък, е че не се монтира заводски на купе от ауди и трябва да се направи малък компромис с купето и интериора![]()
Продават се метални всмукателни колектори около 400Евра са по спомен.
Лагерите гледам предлагат и оригинални коутвани...
Примерно мен биха ме устроили ~420кс. и 550Нм на сток мотор разреден със спейсър.
Обаче гледам спейсърите по 200-300$, да по-добре човек да се напъне и да си викне направо бутала за 700-800$
еее как 200-300$, за 100-на лв ще ти я изрежат от неръждавейка. Даже из ибей са по 40-50 евро. Пиши на Тошко да ти даде координати къде си ряза неговата.
Турбо всмукатеелни колектори има за 24в, да не говорим че има и доста хора дето да го изработят и тук.
За 24 клапановия незнам, но 12клапановия масово се слага на аудита. Даже тая фирма-034 моторспорт, произвежда фланец, за да се куплира мотора към ауди кутията. Отворите блока за закрепване на кутията и при 12в и при 24 са еднакви. Не че неможе да се направи и измисли по-умно, просто идеята ми беше че този суап е доста разпространен.
В тунинг форума има един колега дето много подробно е описал как е направил това- вр6 с трансмисия от ауди, качено на лада, за съжаление не следя редовно темата му и все губя адреса към нея...М/у другото го е измислил по-добре от тези от 034


http://www.034motorsport.com/engine-components-vw-vr6-adapter-plate-vr6-to-audi-quattro-trans-p-665.html
Пиши ми какви по точно и къде си попадал на тия лагери. Едиствените които съм срещал са точно на тази фирма- на 034
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:Да това е основния плюс, недостатък, е че не се монтира заводски на купе от ауди и трябва да се направи малък компромис с купето и интериора
Според мен голям плюс е че го има в купе на Леон, което поне за мене е най-красивата кола от PQ34 платформата на ВАГ. Ако искам такъв мотор бих се оглеждал за такава кола.
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:Еми той металниq колектор е точно разположен отпред и 99% от сериозните турбо конверсии позлват такъв.
Говоря за нещо подобно
заблудихсе,че металния е копие на оригиналния стоков пласмасов интеик!за това говорех...мисля,че точно затова масово минават към конверсията точно от този тип зада избегнат много проблеми!това е единственото нещо в 2.8 24в което неми харесва,иначе като цяло е доста по испипан и подобрен от предишното поколение вр6,въпреки,че в 12в има някакъв чар които много ми харесва незнаино защо...
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:Дайте да си поговорим, какво може да се постигне от този мотор (със и без стокова карантия).
За 1.8Т/2.0 8/16кл/2.2 20V Turbo имам идея и знания колко издържат и какви части трябват, но при чайниците малко ми е тъмна Индия.
Най-вече ме интересува със стокова карантия на какви Нм и коне носи.
Интересуваме как е най-добре да се разреди (спейсър т.н. подложка) какви гарнитури трябва да се използват, каква степен на сгъстяване е подходяща.
Оригиналаната гарнитура на главата клингиритена ли е или метална, носи ли налягане?
Заводските биелни лагери стават ли за нещо?
Всмукателния колектор чета, че ако се остави оригиналния се пука при по-високо налягане.
Сток електроника до какви налягания може да се настройва и до колко е подходяща.
Какви турбини се използват най-често така като чета клоня най-много към Гарет ГТ35, Пресижън 6262 (6062), Гарет Т04 60-1 или някакъв еквивалент.
Имали проблем с охлаждането като се надуе, евтин вариант за маховик и съединител?
Тошко Вр6 от Габрово може да сподели, по неговия проект, какво е положението.
Първо да кажа и аз нещо по този въпрос какво мисля аз
Из цял сват казват че този мотор държи 450кс със сток карантия и на мен тва ми е целта около 430кс на мотор за сега съм 402кс
ча части който искаш да си купуваш за мотора не пести пари и за колектори гейтове буст контролери да не е китаец части
съединител за тези коне ще ти трябва хубав евтин вариант боксува от личен опит знам

охладители на маслата и на хидравликата и на маслото на мотора задължително
ако искаш да караш на Калояново ;
Подложката си я поръчах от Германия и ми пратиха 4мм дебелаи немога да зглобя мотора с нея направихси в бг нова 2мм и така карам с две гарнитури каква е степента на згастяване не знае и не ме интересува колата върви и стази която се е получила
ОТ два дена я карам колата на 1,5бар върви на умирачка и още мотора е здрав но ще върна налягането на 1,2бар за да съм сигорен за мотора и колектора който е от пласт маса на 2бара не държи колектора
ето какво става на 2бар

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
С какво турбо си като модел и размери, знам че е Пресижън, 6262 може би?
Главата с оригинални болтове ли я стегнахте или АПР шпилки?
Главата с оригинални болтове ли я стегнахте или АПР шпилки?
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
niikoo_1 написа:С какво турбо си като модел и размери, знам че е Пресижън, 6262 може би?
Главата с оригинални болтове ли я стегнахте или АПР шпилки?
същото е турбото 6262
със оригиналните болтове стегнах но ми се струва че не е добре с тях трябва шпилки но АРП не произвеждат шпилки за този мотор
но мисля че струнаха към 400$
моя съвет е със шпилки или направо с ковани бутала и биели и болтове да се знае
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
Шпилките са там някъде към ~350Евра са в Германия, то Вр6 моторите са с два пъти повече болтове от 4-5цилидровите двигатели и спишките два пъти по-скъпи
Друго интересно нещо е как се държи турбото на какви обороти има пълно налягане, от колко почва да прави налягане и до колко об/мин я въртиш.

Друго интересно нещо е как се държи турбото на какви обороти има пълно налягане, от колко почва да прави налягане и до колко об/мин я въртиш.
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
баси а на мен ми се търкаля такъв мотор 

- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VR6 2.8 24V - принудително пълнене, дискусия?
set16v написа:баси а на мен ми се търкаля такъв мотор
ами виж има желаещи да карат такива мотори пускайго на някой да го качва и да дават газз
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 39 госта