На всички ни е известно, че за горенето е необходим кислород и колкото повече е той толкова по-ефикасно е изгарянето. Смятате ли, че вкарването на чист кислород от бутилка под налягане във входящия колектор или въздушната кутия на един КР примерно би било ефикасно или ще гръмне нещо? Нещо като инсталация на NOS, само че доста по проста и евтина.
На този клип е показано нагледно как се възбужда значително пламъка при внасянето му във висококислородна среда.
Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Пробвано е отдавна с доказан положителен ефект от към вървене и отрицателен ефект от към съсипване на двигател и опасност от пожар. Не случайно в "нитро" системите има и добавен азот към кислорода в във формулата.
- TGM
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
- Контакти:
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Разбирам. Мислех, че ще има повече за дискутиране, но явно съм открил топлата вода, която на всичкото отгоре не става за нищо
Ако сметнете, че няма друго за казване се извинявам за безполезната тема, нека бъде изтрита.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Вкарването на чист кислород замества турбото - повече окислител и повече гориво. Но тежката бутилка разваля работата и количеството кислород е малко, ако е сгъстен. Ако е втечнен, бутилката събира повече, но и теглото е повече. Или трябва да е съответно охладена.
Та като събереш плюсове и минуси, по - добре турбо!
Та като събереш плюсове и минуси, по - добре турбо!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Аве как не ви беше срам да изчерпите темата с три поста

PACO



PACO
Последна промяна от paco на Вто 19 апр 2011 14:12, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Чистия кислород има един много голям миниус. Може да се наложи след това да викаме часовникарска бригада на Swatch да те събират по чертеж..
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
как точно го заместваmuns61 написа:Вкарването на чист кислород замества турбото ..

кислорода не е горивоmuns61 написа:- повече окислител и повече гориво...
muns61 написа: Но тежката бутилка разваля работата и количеството кислород е малко, ако е сгъстен...
това не го разбрах, ако е сгъстен защо да е малко
по-тежка в случая е бутилката не съдържаниетоmuns61 написа: Ако е втечнен, бутилката събира повече, но и теглото е повече..
muns61 написа:.. Или трябва да е съответно охладена...
при изпускането от бутилката се охлажда..
Както каза Краси открит и изпозван е отдавна, но вече се ползва n2o защото охаждааа

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Не става само с кислород, трябва ти и допълнително гориво.
http://www.youtube.com/watch?v=pobZ7U85y2k
http://www.youtube.com/watch?v=pobZ7U85y2k
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Чистия кислород в контакт с масло е равно на експлозия или поне бурно самозапалване. На кислородната апаратура има предупреждаващи надписи. 

- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
kav4o написа:как точно го заместваmuns61 написа:Вкарването на чист кислород замества турбото ..двете неща нямат почти нищо общо
кислорода не е горивоmuns61 написа:- повече окислител и повече гориво...muns61 написа: Но тежката бутилка разваля работата и количеството кислород е малко, ако е сгъстен...
това не го разбрах, ако е сгъстен защо да е малкопо-тежка в случая е бутилката не съдържаниетоmuns61 написа: Ако е втечнен, бутилката събира повече, но и теглото е повече..muns61 написа:.. Или трябва да е съответно охладена...
при изпускането от бутилката се охлажда..
Както каза Краси открит и изпозван е отдавна, но вече се ползва n2o защото охаждааа
Поизтървал си часовете по химия

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
И химия, и физика!
Една бутилка кислород има 6 кубически метра при налягане 150 бара или атмосфери. Около 15 Мра.
Това са 6000 литра. Ако се подава атмосферен въздух и кислород 1 към 1 и коефициент на пълнене 0,85, смятай за колко време ще стигне бутилката.
А защо замества турбото - нали целта е да вкараш повече окислител. Единият вариант е с повече въздух от турбо, а другият е да вдигнеш процентното съдържание на кислорода във въздуха.

Една бутилка кислород има 6 кубически метра при налягане 150 бара или атмосфери. Около 15 Мра.
Това са 6000 литра. Ако се подава атмосферен въздух и кислород 1 към 1 и коефициент на пълнене 0,85, смятай за колко време ще стигне бутилката.
А защо замества турбото - нали целта е да вкараш повече окислител. Единият вариант е с повече въздух от турбо, а другият е да вдигнеш процентното съдържание на кислорода във въздуха.
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
TGM написа:На всички ни е известно, че за горенето е необходим кислород и колкото повече е той толкова по-ефикасно е изгарянето. Смятате ли, че вкарването на чист кислород от бутилка под налягане във входящия колектор или въздушната кутия на един КР примерно би било ефикасно или ще гръмне нещо? Нещо като инсталация на NOS, само че доста по проста и евтина.
На този клип е показано нагледно как се възбужда значително пламъка при внасянето му във висококислородна среда.
Ако не ти хвръкне клапата на демитомера в филтърната кутия при срещата му с маслото то мотора ще обеднее зверски,тежеста на бутилката е най малкия проблем.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
bratq_varvari1 написа:.
Ако не ти хвръкне клапата на демитомера в филтърната кутия при срещата му с маслото то мотора ще обеднее зверски,тежеста на бутилката е най малкия проблем.[/quote]
Я сега се аргументирай. Какво ще рече да обеднее, това засобственика ли се отнася? И кога си виждал как се пали маслото, гърми дебитомера и ракетата излита в космоса?
Освн по Дискавъри, виждал ли си кислород в чисто състояние?
Инак приказките по темата са преливане от пусто в празно. Хайде, чао че жената ме вика на ябълкова ракия със зелена салата!

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
Точно "братята" са много навътре, какви ли не моторни извращения са правили през годините и са наясно с кислорода "ала бедняшко нитро" от първа ръка 

- TGM
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
- Контакти:
Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?
От една страна ако нямаше никакви проблеми с тази система отдавна много хора да са го направили. От друга, това което имах предвид бе да се добави сравнително малко количество кислород към атмосферния въздух който навлиза в двигателя, не някаква ударна доза едва ли не само кислород че да цъфне предния капак. Интеркулера на турбо моторите примерно не охлажда ли въздуха не просто защото студения въздух е по-добре за двигателя ами защото има повече кислород в него?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта