проблем с innovate lc-1
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
проблем с innovate lc-1
незнам дали темата е за тук но имам проблем с иновейта дава ми грешка heater calibration ,дали е заминала сондата или и контролера може ли да се оправи тоя проблем или да ги нятам в коша и двете
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
Закачи я с кабела за компютър и влез през програмата и....виж какво съобщение ти дава и какво не и харесва точно..ако не ми я прати да я пробвам при мен
РАСО

РАСО
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с innovate lc-1
Правиш ли всичко кокто трябва свързваш захранването на контролера с разкачена сонда
- изключваш захранването
- включваш сондата към контролера
- включваш захранването
- диода (свързан между ТЪНКИЯ ЧЕРЕН кабел и маса) започва да мига
- след като се калибрира нагревателя , диода изгасва за около секунда и светва пак постоянно
- изключваш захранването
- монтираш сондата на ауспуха
- палиш и гледаш какво показва
... червения кабел на диода се свързва към черния на контролера , а черния на диода към маса ... бутона се свързва паралелно на диода ....
... захранването се взима от контактния ключ ....
... няма определен период за калибриране ... при смяна на сонда или като започне да показва глупости ... имай предвид , че при калибровка сондата трябва да е извън ауспуха или двигателя да не е работил поне 6 часа
- изключваш захранването
- включваш сондата към контролера
- включваш захранването
- диода (свързан между ТЪНКИЯ ЧЕРЕН кабел и маса) започва да мига
- след като се калибрира нагревателя , диода изгасва за около секунда и светва пак постоянно
- изключваш захранването
- монтираш сондата на ауспуха
- палиш и гледаш какво показва
... червения кабел на диода се свързва към черния на контролера , а черния на диода към маса ... бутона се свързва паралелно на диода ....
... захранването се взима от контактния ключ ....
... няма определен период за калибриране ... при смяна на сонда или като започне да показва глупости ... имай предвид , че при калибровка сондата трябва да е извън ауспуха или двигателя да не е работил поне 6 часа
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
значи точно така правя както ти си го описъл сондата не е закачена за ауспуха ,диода почна да мига няколко пъти спира и почва да мига 4-ри пъти за 1 сек не светва постоянно в описанието е даден тоя код че като почне да мига 4-ри пъти за 1 сек грешката е heater calibration ,маса съм взел вътре в таблото кадето е общата на колонката + съм взел от един червен кабел на който идва + след контакт по същия начин вързахме еднин друг иновейт и той си тръгна без проблем така че според мен отпада вариянта да съм я вързал грешно и да съм я изгорил
PACO ще пробвам да се боря още малко ако не успея ще ти я пратя да я погледнеш
PACO ще пробвам да се боря още малко ако не успея ще ти я пратя да я погледнеш
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
neiki4a написа:значи точно така правя както ти си го описъл сондата не е закачена за ауспуха ,диода почна да мига няколко пъти спира и почва да мига 4-ри пъти за 1 сек не светва постоянно в описанието е даден тоя код че като почне да мига 4-ри пъти за 1 сек грешката е heater calibration ,маса съм взел вътре в таблото кадето е общата на колонката + съм взел от един червен кабел на който идва + след контакт по същия начин вързахме еднин друг иновейт и той си тръгна без проблем така че според мен отпада вариянта да съм я вързал грешно и да съм я изгорил
PACO ще пробвам да се боря още малко ако не успея ще ти я пратя да я погледнеш
Топлинната калибровка на LC-1 се ресетва, когато сондата се откачи от контролера и същия се захрани с напрежение за 5-10 секунди - след това се спира напрежението и сензора се свързва отново с контролера и може да се започне процедурата по калибровката наново...
Но както разбирам това си го направил вече - единственото, което ми идва на ум е да провериш дали самата сонда започва да се загрява след като се захрани с напрежение, за да се провери да няма някакъв проблем с подгряването и оттам да не може да стане калибровката...
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
как да проверя дали загрява?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
neiki4a написа:как да проверя дали загрява?
Ами просто подай напрежение на сондата(през контролера) и я пипни с ръка, почти веднага се усеща топлина, дори и ако е монтирана на колектора пак се усеща топлината като пипнеш близо до "главата", а ако е свалена започва да свети чак...

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: проблем с innovate lc-1
като вляза в програмата не ми дава никакво съобщение ,като съм стартирал програмата сондата се стопля като не е през програмата като я пипна можеби много леко да загрява ,нещо тая топлинна калибровка явно не може да стане
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта