:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Купих си Турбина...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Купих си Турбина...

Мнениеот BuGmaN » Сря 13 сеп 2006 11:21


...Търкаляше се на вторични суровини :shock , не можах да и устоя поради някой Турбо-маняци :twisted: от клуба дето ме запалиха със своите проекти. :roll:
Сега се чудя и я гледам кат голям-камък :? , перките си се въртят нормално, нагар почти няма, единия оглюв - алуминиевия е леко чукнат, но едва ли ще му пречи, маслената линия май му е запушена, защото като надувам с уста почти не минава въздух, скъсана е и мембраната, която задвижва остта, която отваря клапана...
Даните, които свалих от Турбината са следните:

Чогунен охлюв-
77-16804 с емблемата на Mitsubishi и 4 D2 DRA1
16E8

Алумин охлюв-
BMW TD0413 T-4
6360470
EAP N
2246144
77-06451

Ако може да ми кажете какво мога да направя с тая турбина - аз си мисля да турбинирам един боксер 1600(ако е малък 2000 ще сложа), който ще бъде качен на едно бъги(дано има сняг и тая зима :twisted: ) и ще бъде събран от най-издуханите ми части и едва, когато включи Турбото да понавървява.
Моля за акъл... :wink:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 13 сеп 2006 11:43


На основата трябва да има табелка с номер....ако има какво пише там?

РАСО


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 13 сеп 2006 19:52


6360470 :roll: :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 14 сеп 2006 1:45


а тва турбо случайно да е с вътрешен гейт??
да не е някое от дизел??
можеш ли да сложиш снимка :oops:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 14 сеп 2006 10:36


Ще кача снимки, но едва ли по снимките нещо ще разберем, щом не можем от цифрите, кажете тръбата на маслото трябва ли да минава лесно въздух като надувам или си има някаква системка и маже само когато се върти и ще стане ли ако я закача на стандартния карб и без интерколер?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 сеп 2006 10:41


ще стане ама ще пълни принудително супер горещ въздух и няма да постигнеш дори близо до оптимален резултат....... и смесообразуването няма да е оптимално поради разширеният въздух.....


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Чет 14 сеп 2006 10:41


стандартния карб едва ли ще прави хубава смес под налягане....и едва ли ще издаржи на налягане....по убаво си земи карб от турбо кола ... Рено 5 ГТ или лан4а 1.6 Т или някакав които е правен за такова нещо :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 14 сеп 2006 10:44


Значи трябва да се ослушвам за турбо-карб :? :roll: . :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 14 сеп 2006 11:04


Буги мини днеска през моргата на ачо със селиката (щото вчера и се случи случка на тая селика.. 3-ма глупаци и сваляхме главата но все пак успешно) да разменим малко опит ако имаш време .. точно срещу стадион черноморец е .. ще обсъдим някой неща щото вчера осъзнах че и на мен ми се въртят такива работи в главата ;) 0889646033 ми е тела.. ако искаш по някое време се обади да се видим... имаме какво да си кажем :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 14 сеп 2006 18:22


За съжаление нямам време в момента :? , може би друг път :) - благодаря за поканата. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 14 сеп 2006 23:43


Ами ние утре ще качваме пак главата и ще правим вакумите (да се надяваме че ги помним...) и ще видим какво ще се получи но със сигурност цял ден ще сме там.. ако искаш мини по някое време :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 15 сеп 2006 10:49


Ей хора мързи ви да пишете ли какво? Кажете нещо да видя какво мога да правя с тая турбина, поне някой саит не знаете ли да я разгадая малко(макар, че не чаткам чужди езици). В тунинг.бг ли да пиша, какво? :roll: :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 16 сеп 2006 9:59


Значи идеята която ми беше на ума е такава .. карбуратор нали ?
рено 5 не е ли с карб и турбо ? и май беше нещо от типа гаретт ? Ако чуеш за нещо блъснато .. отиваи и взимаи няма да згрешиш.. а да питам с ладов карб няма ли да стане ? те са корави карбове ?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Съб 16 сеп 2006 10:14


Само 4е има разлика в конструкцията на Турбо карбуратора и на нормалния :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 17 сеп 2006 1:02


аааам не знам точно,но няма ли да стане с вебери или делорто???
смисал такъв.че на реното двигатела е редови,а на костенурата е бокстер,ииии не знам дали ше стане .....обаче този въпросния от рено 5 турбината,е перфектен за такива модификации :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта