paradoxxx написа:Добре а със новия двигател какво друго трябва да се смени? Окачване, спирачки, скоростна кутия или може и да не се сменят?
Абе то за можене може, ама ....
Кутията е почти сигурно, че ще трябва да се сменя (най-вероятно няма да може да влезе на новия мотор, но това трябва да се провери, а и ще му дойде къса). Тук може да се заиграеш, в смисъл с кода и съответно предавателните чесла на кутията - кеф ти "къса" (дето излиташ от място с нея, но не вдига много), кеф ти "дълга" (с висока максимална скорост, но по-бавен старт, най-общо казано). Продават се много двигатели комплект с ЕКУ и кутия, така че не е проблем.
Спирачките е препоръчително (според мен задължително), все пак имаш по-мощна кола, дето трябва и да спре, а не да разчиташ на спирки, дървета, автобуси и прочее за стопери, не дай си Боже

. Така или иначе надали са освежавани скоро, пък Сирокото си е малко вехто (не те обиждам, тази кола е олд скуул мадафака фаитър, дет се вика, и е "яко" яка) и си заслужава според мен.
Окачването - същите размишления както по-горе. Като юрнеш многото коне ще искаш да стой в завоя, а не да се държи на пета, нали?!
Относно ТДИ-то - SB моторът си е стандартен за Голф и Пасат от същите години на Сирокото и не вярвам да се прехвърлят кой знае колко трудно (ей сега е ред на хората, които са го правили да ми съдерат кожата), но определено бензинов мотор ще е по-лесно. Но пък Сиро с 1.6 ТДи ще е
