Интересно за г2 синхро

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Интересно за г2 синхро

Мнениеот Vizor » Чет 14 сеп 2006 23:52


Значи върти ми се в главата едно нещо ...
Цялата синхро система до колкото разбрах е на следния принцип..
Раздатка кардан, виско, заден диф!
Така.. от там почвам с пледоарията
Цялата философия на това синхро е виско муфата (фул със силикон и разни пластини наподобяваща на работата на съединител.. освен че му викат и виско съединител :) ). Тя е на принципа на коланите.... когато кардана върти постепенно тя не захапва.. .а когато я "изръчка" тя тогава включва задния диференциал .. Та така.. интересно ми е едно.. поради простата причина че маи ми се е издухала виско муфата при една катастрофа а до колкото разбрах е доста скъпичка .. (не че аз плащам защото не я блъснах аз) и гледам да не се дадът толкова много пари за тази според мен "ЛЕКО" излишна част...
мисълта ми е такава... до колкото разбрах от достата схеми които съм разгледал и нещата които съм прочел .. (и от това което "маи..." видях) мислех едно нещо.. за какво подяволите ми е тази виско муфа ??!?!??!?!
с един приятел .. те се занимават със шлайф (този с който успяхме да расфасоваме цяла селика (мама им японска)) и каза че може от един алуминиев блок да ми измаистори едно продължение на кардана до задния диференциал. Та въпроса ми е такъв .. какъв е проблема да се направи това ? виското да се замени .. демек фул тайм 4WD систем ? и има ли капка искра надежда в думите ми ?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 сеп 2006 23:54


няма да издържи разлята4 ната кутия


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 сеп 2006 0:44


Раздатъчната кутия ли имаш в предвид ?
До колкото съм на ясно след 3к оборота то пак си е постоянно зацепено? така че какъв е проблема ?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 15 сеп 2006 2:22


според мен раздатката ша се предаде бързо бурзо, доста слабо място на ФВ


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 сеп 2006 8:01


Ясно... значи все пак си ми трябва виското ... ?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4228
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 15 сеп 2006 8:29


трябва ти, понеже доколкото знам нямаш централен диференциал между двата моста ако махнеш виското сле дняколко км ще замине цялата трансмисия (различна скорост на въртене на задни и предни колела ще доведе до лека трагедия)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 15 сеп 2006 9:23


Изображение

на тази снимка под номер 6 е РАЗДАТЪЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ спрете да я спрягате защото нашите коли НЯМАТ такова нещо! това е отделна скоростна кутия която се грижи за разпределяне на въртящия момент между осите на МПСто. заради това навремето се е смятало че да се направи кола 4х4 е много тежко, скъпо и изобщо безсмислено инженерно упражнение. нужно е (както отбеляза колегата nii) да се разпредели момента между осите (не между колелата а между осите) за да се избегне неравномерното натоварване на скоростната кутия-която има повече от един изходящ вал.
вискомуфата играе точно тази роля-ако натоварването е плавно-няма проблем за скоростите но ако накараш едната ос да се върти по бързо от другата-тва е проблем защото се получава въпросната разлика в изходите и оттам се чупят скорости.
ако я махнеш-ще покараш малко... ама малко... :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 сеп 2006 17:13


Благодаря за отговорите на всички .. значи .. виско .. бах мааму :lol: :blow job :lock:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 24 сеп 2006 9:00


нз за другото ама и разхода ще страда :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: M3ntata и 43 госта