Здравейте колеги, имам проблем с маслената отечка на турбината.Меката и връзка е деформирана сериозно и най вероятно, дебита на отичане е намален.Искам да подменя меката връзка, но се чудя с какъв мъркуч, би било най подходящо да се замени.
Мерси предварително!
.
Проблем с маслената магистрала.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с маслената магистрала.
don hose написа:Здравейте колеги, имам проблем с маслената отечка на турбината.Меката и връзка е деформирана сериозно и най вероятно, дебита на отичане е намален.Искам да подменя меката връзка, но се чудя с какъв мъркуч, би било най подходящо да се замени.
Мерси предварително!
.
Само да е масло устойчив иначе няма значение,ако се притесняваш за налягане отдолу няма кой знае колко,че да те притеснява.
По добре да е по широкичък да се отича свободно.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с маслената магистрала.
Колега тея обикновените мъркучи не държат на голяма температура, макар че съм виждал такива да се ползват.
Гледах и едни тефлонови но те трудно се прикрепват.
Гледах и едни тефлонови но те трудно се прикрепват.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Проблем с маслената магистрала.
тури некъв масло устойчив и гонии



- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Проблем с маслената магистрала.
don hose написа:Колега тея обикновените мъркучи не държат на голяма температура, макар че съм виждал такива да се ползват.
Гледах и едни тефлонови но те трудно се прикрепват.
е като не ти харесват обикновените си купи като оргиналния но нов и си решаваш проблемите


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта