Спирачки от Е36 на Голф МК3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Ivan4u » Сря 24 авг 2011 21:26


Някой правил ли е интервенцията и какви са особеностите ? Благодаря предварително :kissy:




Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот prokopoff » Сря 24 авг 2011 23:49


Какво печелиш, за да си заслужава занимавката по присаждането
Е36-284мм диск/54мм бутало на апарата
Голф3 ГТИ-280мм/54мм
Голф3 Юби-288/54
Освен ако не си решил да ползваш спирачки от Е36 М3/М3 ево


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот GTI 16V ABF » Чет 25 авг 2011 0:03


Къв е найстина смисала да се заиграваш да слагаш 284мм от бмв като можеш да сложиш 288мм от 3-ка дето колегата над мен е описал Юбилейка :beer


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Ivan4u » Чет 25 авг 2011 1:05


Разбирам ви напълно и съм съгласен с вас , но схемата е следната : мой приятел си сложи къстъм спирачки и му останаха старите неща . Разполагам с дискове , нови накладки , апарати и чаркалъци разни, като всичко това ми е подарък . Остана да направим преходник за БМВ апаратите към моя шенкел , да разпробием дисковете на 4х100 , 15-ки джанти ... Сигурно забравям нещо , но именно затова се съветвам с вас :D

П.С. И за М3 има останали части , но там е друга бира :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот radi_nrj » Чет 25 авг 2011 9:32


Сирачни апарти от Golf 3 GTI вървят по 60лв комплекта с съпортите от колеги от форума.
Дискове Brembo 280mm 4*100 - 160-180лв
Едни хубави накладки 60-70лв

Цялата галимация с хубави части излиза ~300лв. Дали си струва да си ги спестиш и да караш с преправяни истории по спирачките поне за мен - ТВЪРДО НЕ!!!

Последна промяна от radi_nrj на Чет 25 авг 2011 13:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот sk. » Чет 25 авг 2011 10:03


Абе не знам какви мм на дисковете мерите, но имаме БМВ 318Д Е46. Не знам с какви дискове е, но 100% не са по-големи от на S3-ка примерно. БМВ-то спира като за последно... в пъти по-добре от всяко ВАГ, което съм виждал/карал и тн... Може друго да нямат, ама поне спирачки имат дараците... :lol:

Някой, ако може да разясни защо се получава така?


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот baivan » Чет 25 авг 2011 12:16


Защото спирачките на един автомобил далеч не са само дискове,накладки и апарати. Роля и то важна при спирането играят и спирачна помпа, серво, спирачна течност, гуми, тегло на автомобила, абс-и разни, пътната настилка и не на последно място дали всичко по спирачната система е наред. Друг е въпроса, че за усещането за спиране може да те подлъгват и по-чувствителен педал, окачване... направи тест 100-0км/ч на бмв-то и на С3-ката за да видиш в действителност каква е разликата в спирането м/у двете.
А към автора на темата - ако преходниците ще ги прави някой, който наистина знае какво прави и го е правил и преди, може и да опиташ(с цел да спестиш пари) и после ги наблюдавай докато не се увериш, че всичко е наред, ако ли не по-добре не се занимавай, а си "ъпгрейдни" спирачките с такива от Голф 3 280 или 288мм.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Ivan4u » Чет 25 авг 2011 12:41


А към автора на темата - ако преходниците ще ги прави някой, който наистина знае какво прави и го е правил и преди

Сигурна е работата :да:

radi_nrj написа:Цялата галимация с хубави части излиза ~300лв. Дали си струва да си ги спестиш и да караш с преправяни истории по спирачките поне за мен - ТВЪРДО НЕ!!!
[/quote]

Безброй хора слагат преходници и 'преправяни' истории , когато минават на 'нестандартни' къстъм спирачки , смятам че нямат проблеми :да:


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Ivan4u » Чет 08 сеп 2011 13:58


Да бутна малко темата - скоро ще се наложи да режа планките на лазер .Насочил съм се към стомана 304 - инокс , главно поради масовостта и и добрите и якостни характеристики , но ако ми попадне става и тип 316 , в който има молибден и издържа на корозия в хлоридна среда / солта зимно време / . Дебелина - минимум 3.0 мм . Какъв друг материал мога да ползвам и с каква дебелина според вас ?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 18 сеп 2011 20:39


към автора на темата, дай малко повече инфо, така зададен въпроса ми звучи като "искам да си сложа турбо на голфа"

дай инфо за твоята кола, както и за донора
П.П Имай на предвид, че бмв дисковете са с различно ЕТ
П.П1 Масовите БМВ-та са с 286мм дискове


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Ivan4u » Пон 19 сеп 2011 16:19


Донора е Е36 328 , ще ползвам задните му дискове , които са на 280 мм мисля . Моята е 1.4 АБД с 239мм диск . И все пак въпроса ми откъм материала си остава , защото нямам бърза работа и искам да си ми е мирна главата :wink:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот golfmk1 » Пон 19 сеп 2011 16:21


Според мен не си струва играчката :idea:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот mk1 » Пон 19 сеп 2011 19:45


golfmk1 написа:Според мен не си струва играчката :idea:

според мен има помпи ате от старата седмица които са 28мм. и стават без преправяне на сервото ми . напълно подходящи за едни 4- бутални апарати от пред и от зад от някаво омряло пшорше боксер . понеже тя е с 2 кръга задния се прави с хидравлична ръчна :twisted: веднага ....
идеята е , че има толкова много за ползване от бмв , така че ......


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот Stenly » Пон 19 сеп 2011 20:02


За помпите е добре 28мм но има и оригинални от транспортер ,които са на 25 и пак са идеални за целта. Обаче галимацията с дискове и апарати от БМВ няма смисъл.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Спирачки от Е36 на Голф МК3

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 19 сеп 2011 20:55


Aз за предните се колебаех, а ти задни искаш да напасваш за предни- Виждал ли си ги тези задните дискове, те са направени да имат челюсти за ръчната в главината, и меко казано не са подходящи :roll:
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта