Здравейте,
Мой приятел е сложил чип на Ауди А4(1,9 ТДИ,131 к.с.) и казва,че му качва мощността с 15-20 к.с.
Може ли някой да ми даде повече информация за положителните и отриателните страни на тия чипове: качват ли разхода,свалят ли го(щото някой съвсем сериозно ми подметна,че разходът пада),прави ли проблеми по двигателя?Аз карам Пасат Б5.5 със същия двигател.Колко би ми струвало да си сложа такъв чип?
Със сигурност Аудито върви малко повечко от Пасата,но все пак,освен чипа, има и разлики в теглото и аеродинамиката на колите.Ще усетя ли разлика,ако сложа и аз един?
Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
- rogy_boy
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 1:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
напиши на търсачката на форума BREZEL и чети горенето е според карането ама ако мислиш да натискаш с 210 повече от 2-5 км няма да стане най често гърми турбото ако си го караш до 190 колкото и дават на колата няма да имаш никакви проблеми 

- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
слагай чипа и се радвай на 30кс. повече ,но недей да прекаляваш
пазхода пада (малко) с 200-300гр
на твоята кола доколкото знам не се сменят чипове а само софтуера с кабел
струва около 200лв.
rogy_boy - не бях те срещал тук
да видим кога ще чипосаш моя "рейс"
пазхода пада (малко) с 200-300гр
на твоята кола доколкото знам не се сменят чипове а само софтуера с кабел
струва около 200лв.
rogy_boy - не бях те срещал тук
да видим кога ще чипосаш моя "рейс"
- ilianmilenin
- Мнения: 96
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
ПРЕДИМСТВА :КОЛАТА ВЪРВИ КАТО ЛУДА,РАЗХОДА Е СЪШИЯ.
НЕДОСТАТЪЦИ:ЧАДИ МАЛКО ПОВЕЧКО,ВЪЗМОЖНА СМЯНА СЛЕД ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ НА СЪЕДИНИТЕЛ,ОСОБЕННО АКО Е ДЕМПФЕРЕН.
КАЗВАМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С МЕН.
НЕДОСТАТЪЦИ:ЧАДИ МАЛКО ПОВЕЧКО,ВЪЗМОЖНА СМЯНА СЛЕД ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ НА СЪЕДИНИТЕЛ,ОСОБЕННО АКО Е ДЕМПФЕРЕН.
КАЗВАМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С МЕН.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
Ми че то има ли помпа дюза без демпферен маховик ?
Иначе да става доста приличен вървежа
Но и разхода се повдига , това с свалянето на разхода като го кротиш може би е по малко 


Иначе да става доста приличен вървежа


- rogy_boy
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 1:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
аз смених съединителя(целия комплект) с ЛУКАС без демпфер за 500лв ( май беше над 300Нм) вече година и половина върви много добре няма никва разлика от този с демпфер а вече ако се наложи сменям само феродо 130лв
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
Само с феродов нищо няма да направиш. Притисквателя и той е консуматив.
Негативните страни на чипа са доста - ускорено износване на хардуера. Турбото се кара на ръба на възможностите си, маховик и съединител виждат нещо за което не са смятани в завода.
За икономията дето споменават тунерите - точно на тези мотори го докарват от различни AFR-и (което повечето пъти отива не към икономия, а към по-висок разход). Другото което може да помогне са авансите, но тях никой не ги пипа, щото са много сметки. И като цяло разлика ще видиш само в мощности над 100кс. Надолу читав ремап не би трябвало да пипа нищо и съответно няма как да ти докара по-нисък разход.
Относно икономията - това са ми наблюденията върху това дето масово се практикува. Малко са ходата по света дето съм имал достъп до работата им и ги правят нещата читаво за тези мотори.
Негативните страни на чипа са доста - ускорено износване на хардуера. Турбото се кара на ръба на възможностите си, маховик и съединител виждат нещо за което не са смятани в завода.
За икономията дето споменават тунерите - точно на тези мотори го докарват от различни AFR-и (което повечето пъти отива не към икономия, а към по-висок разход). Другото което може да помогне са авансите, но тях никой не ги пипа, щото са много сметки. И като цяло разлика ще видиш само в мощности над 100кс. Надолу читав ремап не би трябвало да пипа нищо и съответно няма как да ти докара по-нисък разход.
Относно икономията - това са ми наблюденията върху това дето масово се практикува. Малко са ходата по света дето съм имал достъп до работата им и ги правят нещата читаво за тези мотори.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
Ти ко каза сега че повече от половината мапери са некадърници така ли? Кви са тия глупости че никой не бутал аванса като се вдига налягането си караш на един и същ аванс така ли? Я кажи до работатса на кои световни мапери си се докоснал любопитно ми е просто?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.
Едни там
.
Кажи кой от нашите бута авансите тогава. И колко мапери не ги бутат. За PD мотори става дума, за VP всеки се заиграва, но и той не знае какво прави. Не знае, щото в България няма мапер с техника за мерене на налягането в цилиндрите. И на практика бутат аванса ама к'во става не знаят...

Кажи кой от нашите бута авансите тогава. И колко мапери не ги бутат. За PD мотори става дума, за VP всеки се заиграва, но и той не знае какво прави. Не знае, щото в България няма мапер с техника за мерене на налягането в цилиндрите. И на практика бутат аванса ама к'во става не знаят...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чип на 1.9 TDI ,131 к.с.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта