Mk1 vr6 - Началото "Малкия Мук"

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Mk1 vr6 - Началото "Малкия Мук"

Мнениеот mario_lud. » Вто 30 авг 2011 21:43


Така здравей те започнах едни проект за,който нямам и идея как да го направя. Имам и двете коли на лице ще кача снимки нека всеки,който има идея и може да помогне да казва.Това което знам че няма да ползвам магарето от 3ката а ще заваря тампоните за единичката благодаря на всички предварително :D :D :D :D
Прикачени файлове
IMG_46851.jpg
IMG_46861.jpg
IMG_46901.jpg
IMG00054-20110828-19541.jpg
IMG00055-20110828-19551.jpg

Последна промяна от mario_lud. на Сря 28 мар 2012 20:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот madcap » Вто 30 авг 2011 22:04


Колегата 6ilio го е правил вече това упражнение, така че може да се допитваш за всичко до него :drunk


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот mario_lud. » Сря 31 авг 2011 11:43


Знам вече му писах проекта ще се развива малко бавно тъй като всичко си правя сам :D :D :D


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот miro_hack » Чет 01 сеп 2011 4:13


Е кр-и натъпкани в 1-чка бех видел ама това вече е мания! ! !


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот emiltd » Чет 01 сеп 2011 4:36


mario_lud. написа:Знам вече му писах проекта ще се развива малко бавно тъй като всичко си правя сам :D :D :D


Това,че ще си правиш сам въпросния звяр е достойно за уважение!
Успех :да:


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот mario_lud. » Чет 01 сеп 2011 18:47


Благодаря колега :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ето и малко развитие по темата колата вече е със 288мм диск и 5 болта мотора е вън и продължаваме напреде


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 03 сеп 2011 23:09


mario_lud. написа:Благодаря колега :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ето и малко развитие по темата колата вече е със 288мм диск и 5 болта мотора е вън и продължаваме напреде

Направи ги 280мм и си стискаме ръцете :wink:

П.П исках да ти кажа, че това дето си монтирал е 280мм, а не 288


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот mario_lud. » Нед 04 сеп 2011 11:17


racing_team_vidin написа:
mario_lud. написа:Благодаря колега :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ето и малко развитие по темата колата вече е със 288мм диск и 5 болта мотора е вън и продължаваме напреде

Направи ги 280мм и си стискаме ръцете :wink:

П.П исках да ти кажа, че това дето си монтирал е 280мм, а не 288



Те са 288мм на вр със 280 няма доколото знам аз свалям от 3ката ис лагам на единичката ;)


Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот vlado0o^ » Нед 04 сеп 2011 18:14


288мм спирачки са с други апарати..твоите са си лукас или гирлинг които са за 280мм дискове :beer


street racing
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот street racing » Нед 04 сеп 2011 18:43


Този ВР беше чисто ГТИ едно време, може затова да има разлика в спирачките :wink:

иначе успех с проектчето брат, надявам се всичко да е ок. и да няма много проблеми.. 8) :P


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот PL-16v » Нед 04 сеп 2011 20:29


street racing написа:Този ВР беше чисто ГТИ едно време, може затова да има разлика в спирачките :wink:

иначе успех с проектчето брат, надявам се всичко да е ок. и да няма много проблеми.. 8) :P

Не всички ВР6-тици са 288 по старите са си 280мм :wink: Тези които е сложил Марио са си 280мм но колата пак ще спира без никакви проблеми на това лекичко купе :!: Марио успех с проекта братле ако мога с нещо ще помагам знаеш няма ядове :да:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 04 сеп 2011 21:57


PL-16v написа:
street racing написа:Този ВР беше чисто ГТИ едно време, може затова да има разлика в спирачките :wink:

иначе успех с проектчето брат, надявам се всичко да е ок. и да няма много проблеми.. 8) :P

Не всички ВР6-тици са 288 по старите са си 280мм :wink: Тези които е сложил Марио са си 280мм но колата пак ще спира без никакви проблеми на това лекичко купе :!: Марио успех с проекта братле ако мога с нещо ще помагам знаеш няма ядове :да:

100% подкрепям!!!
Успех в начинанието :wink:


Потребителски аватар
sando_jilata
Мнения: 197
Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот sando_jilata » Пон 05 сеп 2011 9:35


браво колега много ти се радвам на ентосиязма и ти пожелавам успех


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот mario_lud. » Вто 06 сеп 2011 21:53


Благодаря на всички за хубавите мнения ноо се появи първото затруднение нека тези които зная да кажат как да го прескочим,понеже ползвам шенкелите от вр-а ии ушите на курмилната щанга не са на същото място и гумите седят в различни посоки на снимките се вижда кажете каква рейка да сложа или как да го управя това :beer :beer :beer :beer :beer :beer Иначе вече сложи сервото и окачването от 3ката и колата стана брутално ниска :D :D :D
Прикачени файлове
DSC000821.jpg
DSC000761.jpg
DSC000791.jpg


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Mk1 vr6 - Началото

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 06 сеп 2011 22:02


с коя рейка си, ако си с 1чковата, те е по-тясна и най-вероятно, ти разтваря гумите навън.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 36 госта