Пускам инфо за Компресорите на всички видове турбовци които имам в наличност. Разбирачите ще знаят за какво иде реч! За тези които си нямат идея ще обесня.
За четливост, за тази тема разглеждаме Турбо = Турбина + Компресор. Маповете дават информация за коефициенти на налягане, дебит, обороти на осста и ефикасност в % на Компресора и съответния Трим.
На кратко да обесня за тези които не знаят: Pressure Ratio = P2c - P1c, където P2c = Boost + атмос. налягане, а P1c = атмос. налягане - загуби до компресора. За да ви излезнат сметките, изчислявайте налягането във PSI (1 бар = 14.7 PSI). Загубите могат да бъдат различни според колата, филтър и тръби до турбото, но средно са около 1-2 PSI. Имайте предвид че Интеркулера увеличава Pressure Ratio-то!!! Изменението в налягането на интеркулера се добавя към уравнението на P2C! Но за по лесно смятайте без него ако не знаете какво е изменението!
Ми да почваме с Гарет:
Т3 40 Тrim
T3 45 Trim
T3 50 Trim
T3 60 Trim
T3 Super 60 Trim
T04 60-1 Trim
T04 62-1 Trim
T04B H3 Trim
T04B S3 Trim
T04B V1 Trim
T04E 40 Trim
T04E 46 Trim
T04E 50 Trim
T04E 54 Trim
T04E 57 Trim
T04E 60 Trim
GT28R 60 Trim
GT28RS 62 Trim
GT3071R 72 Trim
GT30R 56 Trim
GT35 52 Trim
GT35R 56 Trim
GT40 56 Trim
GT12 50 Trim
GT15 60 Trim
GT20 55 Trim
GT22 52,60 Trim
GT25R 60 Trim
GT2540R 48 Trim
GT32 52 Trim
GT35 48 Trim
GT37 52 Trim
GT40 50,52 Trim
GT42 53,56 Trim
GT60 56 Trim
T61
T64
T66
T68-1
T70
T72
T76
Ми айде да продължаваме със ККК, малко са има смотани маповете на тях, ма и много трудно се намират и то само някои, дано ги разберете:
K03-2072
K04
K16-2467
K24-2470
K26-2664G
K26-2672 (Audi RS2)
Да знам, много гадно качество са, не ми се сърдете за което...
Следва Компресори за оригинални Турбовци Митцубиши:
TD04-09b
TD04-13G
TD04-16T
TD04-18T
TD04-19T
TD05H-14G
TD05H-18G
TD05H-14B
TD05H-16G Large
TD05H-16G Small
TD06H-20G
TS04
Ми за 2 години толкоз! Ако има въпроси пишете, ако се сетите за някое което липсва пак пишете.
Айде със здраве