Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
Здравейте на всички колеги!Уважавам всяко ваше мнение и с любопитство четя из темите та надявах се да не ми трябва конкретно запитване към вас но ето на.. та да преминем към въпроса преди около 2 месеца станах горд притежател на Голф2 г60 но му махнах компресора защото си мислех че с турбина ще върви повече с турбина К16 съм от хлопел обаче ми прекъсва двигателя към 3000 оборота (точно когато влиза в боост)а на барометара показва стоиности до над 1.0-1.4 бар и мисля че му идва малко в повече та ако може да ми кажете как да намаля налягането ще съм ви мн благодарен.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
Нормално да прекъсва като тоя комп въобще не знае какво става след 1 бар..
свалете го бързо да не си останеш без двигател.. за свалянето.. обясни поне какво си сложил и как си го сложил.. някакви снимки няма да са зле. Попринцип тая роля играят бууст контролерите..
к16-ска от кавко и каква.. защото може и да ви е доста мъничка
свалете го бързо да не си останеш без двигател.. за свалянето.. обясни поне какво си сложил и как си го сложил.. някакви снимки няма да са зле. Попринцип тая роля играят бууст контролерите..
к16-ска от кавко и каква.. защото може и да ви е доста мъничка
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
к16 е от опел лет двигател(калибра турбо) преди това бях с к14 и нямах проблеми (от голф3 1.9тди)но пък не можеше да направи повече от 0.5 на 3-та...от геита се намаля налягането нали? но шпилката трябва да е развъртяна или навъртяна защото в момента е развита около 3-4 сантиметра?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
Не само че не знае какво се случва на 1 бар а изобщо екуто си мисли, че е печка Раховец
За бога...тази карта изобщо не е за турбо
Има си чип за тоз ъпгрейд...използвай го
РАСО



РАСО
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
paco написа:Не само че не знае какво се случва на 1 бар а изобщо екуто си мисли, че е печка РаховецЗа бога...тази карта изобщо не е за турбо
Има си чип за тоз ъпгрейд...използвай го
![]()
РАСО
продава ли някой такъв?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
Слушай батко ти Пламен, щото бая са му минали през ръцете през годините.. 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?
Голям проблем се случи тази сутрин на излизане от работа се разнервирах от прекъсването на двигателя и го настъпих до края голфа "полетя"
но след 4 предавка на фулл боост 1.3 налягане нещо се случи но незнам какво изгуби налягане (барометара не мръдва)всички маркучи са наред и кулера е здрав ...съмнява ме че геита му е бил заседнал затова го разглобих наново целия (за един следобед)и смятам утре да му сменя геита с този от к14-та и ще се постарая да набавя снимков материал от сглобяването 


- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Голф 2 г60 турбо конверсия как да намаля налягането?


Това ми прилича на гавра с труп! Проба - грешка и яко газ докато се оправи само!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 36 госта