paco без да умаловажавам познанията ти(запознат съм с проекта ти), може ли да обясниш, защо е по-добре, да сложи цял мотор, вместо турбо, колектор и дюзи(подходящи)?
Лично мое мнение(възможно е да бъркам), че ако имаш хубав мотор, по-добре е да направиш него, степента на сгъстяване не е проблем при надува на К04, мощността която търсиш е напълно постижима. Проблема може да бъде в това, че вероятно имаш AUM (като гледам годината), съответно K03s и малки портове.
Ако мотора е този, не си заслужава инвестицията,(турбото изисква препвавяне, не е само колектора) особено ако твоето турбо е в добро състояние. Разликата с K04 не е голяма. Мотор да сменяш, пак не е малка цифра, ще има пари за суапа и отново ще има нужда от ремап за конете които търсиш. И най-важното, ако турбото е К03s, 210 коня на гумите са постижими с някои други промени.
Според мен, разумното засилване е хубав интейк, изведен от коша на мотора, тъй като ще оставаш със стоковия кулер, даунпайп и генерация на 63мм и ремап при хората, които са се доказали и за едни 1000 лева няма да познаеш колата

Ако искаш повече, има други турбини, има много писано, колегата sk. има доста добра тема, помисли с какво се захващаш.
П.с. paco е прав, че има ужасно много за четене, преди да се пусне тази тема! Мотора е един от най-масово тунингованите. Материали "бол", потърси, прочети, ако искаш да правиш, добре е да се образоваш преди да започнеш.