Разлика в турбини

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разлика в турбини

Мнениеот Vizor » Пет 27 окт 2006 21:11


Значи интересута ме разликата между дизеловото и бензиновото турбо
мога ли примерно ако турбинирам мотор да сложа дизелово турбо (имам предвид бензинов мотор поради липсата на бензинови турбини) ?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 окт 2006 21:43


можеш ама заедно с колекторите(на дизела есе монтира с три болта към колекторите ,а на бензиновите по4ти вси4ки са с 4 болта)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 27 окт 2006 21:47


Основната разлика е в чугуна използван за топлия охлюв. При прехвъряне от дизелов на бензинов двг. има реална опасност да се спука от екстремната температура.
Често обаче се правят хибридни турбини в който се използват всякакви чугуни, но за целево правени автомобили. За улични изпълненир или "всекидневна" кола аз не препоръчвам дизелови турбини.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта