1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Чет 08 дек 2011 17:13


Колеги, тъй като реших да ревизирам моторетката на голфчето, искам да питам някои неща:
- ще станат ли легла и клапани от 1.8 на моята глава?
- Ако станат искам и вал от 1.8 да сложа, от кой мотор би било най-добре?
- да приемем, че вече имаме вал и клапани, имам и дюзи от Г60, ще работи ли изобщо колата с заводския комп и всичките тея промени.
- няма ли да е по- лесно да взема напълно оборудвана глава от някое 8клапаново фв и да я набода на мястото на моята, разбира се със съответния комп, идеята ми е маслените и пътищата на водата през блока да съвпадат и изобщо има ли такива взаимнозаменяеми глави...
Друго което ме притеснява, не знам, буталата ми имат ли фрезенк за клапаните и като сложа друг вал и клапани има ли вероятност да удрят, защото доколкото знам с др вал отваря повече клапаните...




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот petroffbg » Чет 08 дек 2011 21:52


Главата ти е с достатъчно големи клапани,за вал: :търсачкаа


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Speedy86 » Чет 08 дек 2011 22:01


Колега ето ти моята тема има полезно инфо,аз съм с разпределителен вал от 2Е,за клапаните колегата ти е казал преди мен няма смисъл от други тези са досатъчно големи :beer

viewtopic.php?f=52&t=164308


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Чет 08 дек 2011 23:58


Speedy86 написа:Колега ето ти моята тема има полезно инфо,аз съм с разпределителен вал от 2Е,за клапаните колегата ти е казал преди мен няма смисъл от други тези са досатъчно големи :beer

viewtopic.php?f=52&t=164308

Колега, повярвай, темата ти съм я изчел от- до, идеята ми е има ли разлика между АЕК и АФТ, другото което ме притеснява, какво ще стане ако сложа дюзи от 1.8 Г60, ще може ли компа ми да управлява другите дюзи с новия вал... Предполагам дюзите от Г60 са с по-голям дебит, идеята ми е да не почне да се дави... Ок клапаните няма да ги сменям що, казвате, че разликата е 0.5мм. това ме интересува, а колегате дето пищи за търсачката не е прочел, че явно не става дума само за вал...


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Speedy86 » Пет 09 дек 2011 0:20


Хмммм за дюзите и аз имам същия въпрос като твоя ;)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Stenly » Пет 09 дек 2011 23:14


Всмукателните клапани са на 38мм можеш да набиеш 40мм но няма смисъл.Двулитровите АБА глави са с 40мм всм клапани. Г60 вала е еднакъв с този на 2Е,ГХ и още нещо беше...абе с няколко приказки на хидравлични повдигачи няма да стигнеш далече в засилването...


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Съб 10 дек 2011 22:19


Stenly написа:Всмукателните клапани са на 38мм можеш да набиеш 40мм но няма смисъл.Двулитровите АБА глави са с 40мм всм клапани. Г60 вала е еднакъв с този на 2Е,ГХ и още нещо беше...абе с няколко приказки на хидравлични повдигачи няма да стигнеш далече в засилването...

И в крайна сметка никой нищо не каза за дюзите...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Stenly » Нед 11 дек 2011 18:22


Компа ще управлява дюзите но не мислиш ли ,че са големи като кубици за това творение дето го правиш?


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Speedy86 » Нед 11 дек 2011 20:52


Само се сменят дюзите или се прави нещо допълнително по компа за да ги управява?


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Нед 11 дек 2011 23:11


Ако колегата е сигурен, че компа ще ги управлява без проблем, не смятам, че трябва да се сменя нещо по него, въпроса е точно това какво ще се получи в крайна сметка с тия дюзи и няма ли да се върна в 3 клас с тях...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Stenly » Нед 11 дек 2011 23:20


Какво да сменяш по компа ?
Какво представлява дюзата - електромагнитен клапан...
Компютъра подава импулс във вид на напрежение и дюзата се отваря ... и 1000 кубикови дюзи да сложиш файда няма да има ако двигателя не е подготвен.


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Нед 11 дек 2011 23:22


И друго си мисля... ако се смени регулатора за налягане и се вдигне налягането на горивото какъв точно ще е ефекта и ще има ли такъв...


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Speedy86 » Нед 11 дек 2011 23:26


ами като се сложа дюзите от G60 нали са по големи а компа ням ли да пуска пак същото горива като на стоковите аз затова питам дали не трябва да му се правят настройки за по големите дюзи,не съм наясно затова питам?


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Пон 12 дек 2011 0:24


Ами колега, според мен нещата седят така, дюзата има по-голям дебит за същото време в сравнение с тези от Г60, /ако бъркам нека някой ме поправи/ което за мен логично означава повече гориво поради простата причина, че сигнала от компа си остава същия като продължителност, но не знам дали това няма да повлияе отрицателно на работата на мотора...


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?

Мнениеот Рошко » Пон 12 дек 2011 22:34


Да се похваля, днес се почнахме с голфа и след като свалих главата останах очарован, хонингите на цилиндрите си седят, цилиндрите нямат ръб, а колата по километраж е на близо 300 000, колко са реални само тя си знае. Единственото което не ми хареса бяха клапаните имат някъв сивкав нагар и то доста, но предполагам, че това е от газта, съответно от тук нататък колата няма да има газова уредба ... Главата иначе като цяло ми направи впечетление, че се изми много лесно, а видимо скоро не е отварян мотора, да не кажа никога, защото пък гарнитурата си беше позагнила стабилно...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта