Колеги, тъй като реших да ревизирам моторетката на голфчето, искам да питам някои неща:
- ще станат ли легла и клапани от 1.8 на моята глава?
- Ако станат искам и вал от 1.8 да сложа, от кой мотор би било най-добре?
- да приемем, че вече имаме вал и клапани, имам и дюзи от Г60, ще работи ли изобщо колата с заводския комп и всичките тея промени.
- няма ли да е по- лесно да взема напълно оборудвана глава от някое 8клапаново фв и да я набода на мястото на моята, разбира се със съответния комп, идеята ми е маслените и пътищата на водата през блока да съвпадат и изобщо има ли такива взаимнозаменяеми глави...
Друго което ме притеснява, не знам, буталата ми имат ли фрезенк за клапаните и като сложа друг вал и клапани има ли вероятност да удрят, защото доколкото знам с др вал отваря повече клапаните...
1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Главата ти е с достатъчно големи клапани,за вал: 

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Колега ето ти моята тема има полезно инфо,аз съм с разпределителен вал от 2Е,за клапаните колегата ти е казал преди мен няма смисъл от други тези са досатъчно големи 
viewtopic.php?f=52&t=164308

viewtopic.php?f=52&t=164308
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Speedy86 написа:Колега ето ти моята тема има полезно инфо,аз съм с разпределителен вал от 2Е,за клапаните колегата ти е казал преди мен няма смисъл от други тези са досатъчно големи
viewtopic.php?f=52&t=164308
Колега, повярвай, темата ти съм я изчел от- до, идеята ми е има ли разлика между АЕК и АФТ, другото което ме притеснява, какво ще стане ако сложа дюзи от 1.8 Г60, ще може ли компа ми да управлява другите дюзи с новия вал... Предполагам дюзите от Г60 са с по-голям дебит, идеята ми е да не почне да се дави... Ок клапаните няма да ги сменям що, казвате, че разликата е 0.5мм. това ме интересува, а колегате дето пищи за търсачката не е прочел, че явно не става дума само за вал...
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Хмммм за дюзите и аз имам същия въпрос като твоя 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Всмукателните клапани са на 38мм можеш да набиеш 40мм но няма смисъл.Двулитровите АБА глави са с 40мм всм клапани. Г60 вала е еднакъв с този на 2Е,ГХ и още нещо беше...абе с няколко приказки на хидравлични повдигачи няма да стигнеш далече в засилването...
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Stenly написа:Всмукателните клапани са на 38мм можеш да набиеш 40мм но няма смисъл.Двулитровите АБА глави са с 40мм всм клапани. Г60 вала е еднакъв с този на 2Е,ГХ и още нещо беше...абе с няколко приказки на хидравлични повдигачи няма да стигнеш далече в засилването...
И в крайна сметка никой нищо не каза за дюзите...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Компа ще управлява дюзите но не мислиш ли ,че са големи като кубици за това творение дето го правиш?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Само се сменят дюзите или се прави нещо допълнително по компа за да ги управява?
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Ако колегата е сигурен, че компа ще ги управлява без проблем, не смятам, че трябва да се сменя нещо по него, въпроса е точно това какво ще се получи в крайна сметка с тия дюзи и няма ли да се върна в 3 клас с тях...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Какво да сменяш по компа ?
Какво представлява дюзата - електромагнитен клапан...
Компютъра подава импулс във вид на напрежение и дюзата се отваря ... и 1000 кубикови дюзи да сложиш файда няма да има ако двигателя не е подготвен.
Какво представлява дюзата - електромагнитен клапан...
Компютъра подава импулс във вид на напрежение и дюзата се отваря ... и 1000 кубикови дюзи да сложиш файда няма да има ако двигателя не е подготвен.
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
И друго си мисля... ако се смени регулатора за налягане и се вдигне налягането на горивото какъв точно ще е ефекта и ще има ли такъв...
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
ами като се сложа дюзите от G60 нали са по големи а компа ням ли да пуска пак същото горива като на стоковите аз затова питам дали не трябва да му се правят настройки за по големите дюзи,не съм наясно затова питам?
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Ами колега, според мен нещата седят така, дюзата има по-голям дебит за същото време в сравнение с тези от Г60, /ако бъркам нека някой ме поправи/ което за мен логично означава повече гориво поради простата причина, че сигнала от компа си остава същия като продължителност, но не знам дали това няма да повлияе отрицателно на работата на мотора...
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Да се похваля, днес се почнахме с голфа и след като свалих главата останах очарован, хонингите на цилиндрите си седят, цилиндрите нямат ръб, а колата по километраж е на близо 300 000, колко са реални само тя си знае. Единственото което не ми хареса бяха клапаните имат някъв сивкав нагар и то доста, но предполагам, че това е от газта, съответно от тук нататък колата няма да има газова уредба ... Главата иначе като цяло ми направи впечетление, че се изми много лесно, а видимо скоро не е отварян мотора, да не кажа никога, защото пък гарнитурата си беше позагнила стабилно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта