Здравейте колеги,
Къде може да ми направят приличен звук на изпускателната система?
Крайно гърне ми е суперспринт, на място на катализатора тръба и средното ми се е раздрънчало ужасно. Не искам да е много шумна. Поздрави.
Ауспуси - сервиз?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:03, променено общо 1 път.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
devil_vas написа:може би права тръба на 55мм.
с 2 резонатора
с проходно гърне с заглушител
дават ти и тапа като тръгнеш на дълъг път да си е слагаш...
звука е уникален, проблеми с полицаите - има. цена около 200 лева...
в пловдив
Задното гърне ми е суперспринт право и искам да си го запазя.
Също шума вътре в колата да не дразни на дълъг път.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Подкрепям мнението на колегата devil_vas с два резонатора (единия на мястото на катализатора а другия на мястото на средното гърне) и тръби 55мм и като крайното ти е хубаво и е преходно звука ще е супер и няма да пускаш алармите и на дълъг път ще е ок.Е няма да е като с оригиналните гърнета ама ще е добре а и нали искаш да обажда все пак 

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
rusiq_24 написа:Подкрепям мнението на колегата devil_vas с два резонатора (единия на мястото на катализатора а другия на мястото на средното гърне) и тръби 55мм и като крайното ти е хубаво и е преходно звука ще е супер и няма да пускаш алармите и на дълъг път ще е ок.Е няма да е като с оригиналните гърнета ама ще е добре а и нали искаш да обажда все пак

-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
rusiq_24 написа: звука ще е супер и няма да пускаш алармите и на дълъг път ще е ок:
амиии не съм съгласен, на едно приятеле ибизата му е с такава генерация, не стига, че пуска всички аларми, ми и КАТ се опита да му спре колата от движение (май бяха в цикъл полицаите тогава)
обаче звука е



- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ми не знам ама аз преди имах 2.0 115кс същия като на колегата които пита само че с друга инжекция ама няма значение.Бях си направил системата на 60мм с 2 резонатора (по големички елипсовидни а не кръгли),единия на мястото на катализето а другия на мястото на средното и крайното ми беше Supersprint елипса и звука беше невероятен но само когато я смачквах иначе си беше тиха и извън града си беше ок при постоянна скорост а само когато дам газ вече започваше да реве и след 160км/ч вече си обаждаше няма как.Но ако си караш нормално разликата от сток не беше голямаdevil_vas написа:rusiq_24 написа: звука ще е супер и няма да пускаш алармите и на дълъг път ще е ок:
амиии не съм съгласен, на едно приятеле ибизата му е с такава генерация, не стига, че пуска всички аларми, ми и КАТ се опита да му спре колата от движение (май бяха в цикъл полицаите тогава)
обаче звука е![]()
![]()
днеска го питах, само проходното крайно гърне му е 130 кинта, много добре направено и може да се регулира шума, чрез едни врътки, с друго гърне нямам идея как ще стане


- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
rusiq_24 написа:devil_vas написа:rusiq_24 написа: Ми не знам ама аз преди имах 2.0 115кс същия като на колегата които пита само че с друга инжекция ама няма значение.Бях си направил системата на 60мм с 2 резонатора (по големички елипсовидни а не кръгли),единия на мястото на катализето а другия на мястото на средното и крайното ми беше Supersprint елипса и звука беше невероятен но само когато я смачквах иначе си беше тиха и извън града си беше ок при постоянна скорост а само когато дам газ вече започваше да реве и след 160км/ч вече си обаждаше няма как.Но ако си караш нормално разликата от сток не беше голямап.п Ех как ме е яд за тва гърне,новия собственик не можах да го убедя че не е от 45лв. понеже грам не вдяваше от гърнета пича,да бях си го свалил
А ти като си го правил, в кой сервиз? Доволен ли беше и колко горе-долу ти излезе?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами колега аз съм от Стара Загора и да ти кажа надали ще има значение.Значи аз си ги купих двата резонатора (по 35лв. 1бр.) + 2м тръба 9лв. от склад за метали 1мм.Ф55 и за труд ми вземаха 30лв. и това е общо около 110лв ми излезна без крайното гърне
п.п Сега съм го направил същото на АБФа но с ф60мм и със средното гърне което тези дни ще заменя с резонаторче 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта