Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Пет 16 сеп 2011 18:03


Здравейте ! Имам Голф 4 1,8Т 150 коня 98 година , но искам нещо да го направя към 220 коня . Измислил съм тоя варянт да взема части втора употреба от Ауди ТТ 1,8Т 180 коня - турбина К03С , кулер , генерацията , дузите ( за тях незнам дали стават ) и накаря да го чипна . Така както съм го измислил дали ще стане тея горе доло 215 - 20 коня и какво ще ми трябва нещо друго евентуално ? И колко горе долу парички ще ми бъдат нужни за тая работа . Другото което е кофти , че няма ЕСP иначе има всичко за тоя модел но дали ще бъде фрапиращо или няма да е такъв проблем . Благодаря Ви Предварително ! ПОЗДРАВИ :beer




GTIVW
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 02 сеп 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот GTIVW » Пет 16 сеп 2011 18:22


Аз съм със същият ДВГ и е към 210-215 к.с, с турбо от ауди съм + куулер, чип, малко по-други скорости итн :) Но имам чувството че тези 200+ к.с се усещат само на пиковите моменти.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот MK4 » Пет 16 сеп 2011 19:46


С тия ъпгрейди които ги мислиш ще стане точно толкова, 220-230 к.с.
Въпроса е че тия части като ги взимаш втора употреба вариантите за цени са много. никой не може да ти каже точно.
ESP-то не е проблем че липсва, то така или иначе служи да ти връща газта като буксуваш, и карайки по-динамично така или иначе трябва да го спираш.

Иначе мойта кола в момента е 220 к.с. (заводски 180) с чип и голям кулер. Ако изчакаш някой друг месец даже ще си продавам и турбината (К03S) :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 17 сеп 2011 15:51


К03С можеш да вземеш и от 150 коня вариантите при по-новите години(без жило на дросела).Познава се по номера на турбината (заводски не пише S).Мисля че бяха серии 052,054 и 056 - по запознатите да кажат.От същия модел можеш да вземеш и по-големи инжектори.Мощността която изкарва тая турбина и инжектори е някъде там 210-215 коня.При тая разправия ще е хубаво да пипнеш и нещо по генерацията.Имай предвид че твоита (предполагам си АГУ) със стандартно чипче изкарва 180-190 коня.Помисли си хубаво дали си струва играчката.
Иначе тва ,че няма ЕСП не е грижа.Лошото на твоя мотор(ако не ргеша че е АГУ) е ,че няма МАП сензор и управлението му е стария мотроник 3.53 вместо 7.5 на новите.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Съб 17 сеп 2011 17:44


Да мотора е АГУ и почвам да се замилсям дали да не сложа само чип и да стане някъде към 190 коня , и най - вероятно под 1500 лв няма да падне тая инвестиция за някакви си 30 коня . Другото заслужава ли си вместо смяната турбото и останалите части да си ложа едно ЕСП , и с един чип да бъде на 6 ? Поздрави :beer


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот JoroKN » Съб 17 сеп 2011 19:04


Колега не си ли мислил за турбо К04,инжектори,кулер и т.н. и отивъш към 250 к.с


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 17 сеп 2011 21:09


За да сложиш ЕСП ти трябва електронна газ ,а ти си с жило.Не разбирам защо толкова държиш на него - все пак АГУ-то има механичен блокаж на диференциала(не знам точно какъв е).Иначе за операцията дето си намислил 1500 вероятно няма да те оправят(освен ако не калкулираш продажбата на старите части).Виж ако твоито турбо е :bishop ,или ти се занимава да следиш обяви за всичко на изгодни цени може да успееш.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Aprilia » Съб 17 сеп 2011 21:17


Rabbit_TDI написа:,или ти се занимава да следиш обяви за всичко на изгодни цени

Според мен в един проект, това е най-голямата тръпка, дебнеш, чакалиш с месеци и после като сложиш компонента в колата... Изображение


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Съб 17 сеп 2011 22:22


то в началото не ми бе ясно много за сумата но ми падна една оферта за турбина към 400 лв като добавя др. части още поне над 1000+ и софтоера та в смисъл такъв поне частите да взема пък за пролетта бях замислил монтажа , но в последствие като още поразмислих за 30 коня не си заслужава , а и за тея пари мога да взема др. по як мотор от моя от рода на 2.0Т . Може би с по голяма турбина и вс. др. работи бих казал ,че си по заслужава но така май не :) Поправете ме ако греша . А за ЕСП и аз незнам само се чудя какво да правя :mrgreen:
Благодаря Отново :beer


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Aprilia » Съб 17 сеп 2011 22:48


VW Golf 4 1.8T - GTI написа:то в началото не ми бе ясно много за сумата но ми падна една оферта за турбина към 400 лв като добавя др. части още поне над 1000+ и софтоера та в смисъл такъв поне частите да взема пък за пролетта бях замислил монтажа , но в последствие като още поразмислих за 30 коня не си заслужава , а и за тея пари мога да взема др. по як мотор от моя от рода на 2.0Т . Може би с по голяма турбина и вс. др. работи бих казал ,че си по заслужава но така май не :) Поправете ме ако греша . А за ЕСП и аз незнам само се чудя какво да правя :mrgreen:
Благодаря Отново :beer

Според мен грешиш, винаги ще има по-ново и по-хубаво, когато вземеш 2.0т ще се замислиш че има ли смисал, то има 3.2тфси и т.н
С чип никога няма да постигнеш това което можеш със силовите компоненти (разбира се че после тях без чип няма как да ги накараш да работят един с друг). Само чип на стоковица... ми давай те повечето силови проекти така са почнали с идеята 'слагам чип и не пипам нищо повече' :Mr Green Fun


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот sk. » Съб 17 сеп 2011 22:58


Абе нещо крива излиза сметката ми се струва с тези 1000лв, ама айде..

Предлагам ти да си направиш един интейк към турбото с конусен филтър, даунпайп и генерация и тогава да мапнеш колата, не да я чипосваш, защото не се знае, какво точно ще ти сложат.

Това, което искаш да направиш се мъчих преди година и половина да го направя и много ме боля главата... :!:


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Нед 18 сеп 2011 8:48


Ми пичове няма да ви залъгвам исках до 2000 бона да я направя тоест нова турбина - КО3С , дузи , кулер , генерация и накрая дино мапване , като почти не бях предвидил някой други работи :( Но в последствие размислих , че с тая турбина не си заслужава много , пък и с един чип пак става горе долу тея 200 коня . Е вярно иска ми се да я направя над 200 коня ама едва ли ще е толкова лесно , на на пръв поглед нещата залъгват :mrgreen: ПОЗДРАВИ ! :beer


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот sk. » Нед 18 сеп 2011 9:24


Такава трансплантация с читава турбина ще отиде много над 2 000лв.


Потребителски аватар
Romboni_kr
Мнения: 129
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
Автомобил: Mk3 Gti
Двигател: ABF
Местоположение: Гр. Тетевен

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Romboni_kr » Нед 18 сеп 2011 9:53


колега защо не потърсиш в ебей,мисля че ще ти излезе по евтино и ще са нови частите...
Например виж това
http://cgi.ebay.fr/KIT-TURBO-VOLKSWAGEN ... 27ab1c9396


Потребителски аватар
Romboni_kr
Мнения: 129
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
Автомобил: Mk3 Gti
Двигател: ABF
Местоположение: Гр. Тетевен

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Romboni_kr » Нед 18 сеп 2011 9:55


има всичко и е за 1500лв.има една подробност само трябва някои да ти ги докара.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 38 госта