Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пон 23 яну 2012 10:31


Здравейте колеги,

Искам да ви попитам относно мнението ви за следния съединител:

http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-GO ... 883wt_1185

Според продавача, на този модел му дават да издържа на 520Nm.

Ще го слагам на Golf 4 - TDI, 131-ASZ, 4motion.

Тъй като планирам бъдещи подобрения по колата,

а и от известно време се чуват странни звуци от съединителя,

реших да го сменям. А и онзи ден демпфера май ми здаде багажа...

Поздрави, :beer
Прикачени файлове
Clutch.JPG

Последна промяна от nPaCe™ на Сря 01 фев 2012 17:31, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот VeilSide » Пон 23 яну 2012 14:47


Поне доколкото съм чел по чуждите форуми e-bay-ските притискатели не карат много.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот Zerga3GT » Пон 23 яну 2012 14:57


Лошото на ИБЕй е че като те докато разбереш че си прецакан вече е твърде късно за всичко освен една хубава дълга както ме е учил тати псувня.

Как ще ти поемат гаранцията. В бг няма ли такива или еквиваленти на това.Купували сме керамичен ама там е друго той беше за рейсинг а тоя мислиш да го караш всеки ден.Най добре си вземи един истински(от скъпите) за фв и си карай спокойно,кеф ти гаранция кеф ти нов съединител.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот nPaCe™ » Пон 23 яну 2012 17:28


Може би комбинация от това:
http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... I::82.html

И един едномасов маховик и лагер е по-добра! :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот VeilSide » Пон 23 яну 2012 20:45


Според мен решението за теб е следното: маховик от g60/abf/1z + Stage 3 Spec SV363 (до 560 NM, в нета се намират за по под $400).

Sachs Performance също е доста добро решение, но ще ти излезне повече като парички


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот rabotnika » Пон 23 яну 2012 22:12


VeilSide написа:Според мен решението за теб е следното: маховик от g60/abf/1z + Stage 3 Spec SV363 (до 560 NM, в нета се намират за по под $400).

Sachs Performance също е доста добро решение, но ще ти излезне повече като парички

абсолютно невъзможно колегата говори за АСЗ което значи че маховик от Г60 и съединител от ВР6 няма да стане защото е АСЗта е със 240мм съединител най добрия варият е Закс перформанс всичко друго е пародия казвам го от личен опит


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот nPaCe™ » Пон 23 яну 2012 22:54


Колеги благодаря за мненията и подкрепата,

та... значи за моята кола пълният комплект от
- едномасов и олекотен маховик;
- притискател;
- феродо;

издържащ по книжка 530+ (+30% поне така съм чувал),

излиза 1300 ойро! :bowdown

http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... ::156.html

Малко е стряскащa цената в началото, но като се замисли човек май-май си заслужава.

Поне няма да повтярям, няма да бера ягоди :banghead: и ще държи на 500Nm (проект) - което е екстра.

Пък и този златен маховик, може да се окаже готин! :D

Малко ще ми забави проекта тая цифра, но съм сигурен че ще си заслужава!? :roll: :P


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот rabotnika » Пон 23 яну 2012 23:05


като знам че аз правих 3 пъти скорости а карах с оригинален демпфер и с керамика тебе с тоя твърд маховик не те виждам какво ще правиш а що ти е лек маховик това не е бензин за Бога


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот nPaCe™ » Вто 24 яну 2012 10:00


Ами ако цъкнеш на линка, ще видиш че го дават такъв за моя мотор точно.

И аз не знам каква ще е файдата, именно затова и пиша... :roll:

The weak two-mass flywheel will be replaced with a lightened one-mass flywheel made of steel - Light weight flywheels keep less inertia in storage but the lighter rotating mass provides significantly improved engine response and acceleration characteristic.



Ще се радвам ако повече хора споделят мнение, че наистина не знам кой вариант ще е най-удачен. :012:

Дали е вярно това, че едномасовия маховик бил убиец на скорости? :horror:


След много ровене в нета, се реших на следната комбинация:

Притискател и феродов диск от този комплект:

http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... ::156.html

Лагер Sachs + Двумасов (OEM) маховик пак на Sachs.

Това ще да е!

Колата ще я натоварвам над 200hp респективно 450Nm за сега,

но ми се иска за следващия upgrade да е готова. -> 250hp/500Nm

Не ми се сменя съединител като консуматив. facepalm

Спрях се на тоя вариант, защото другия е с 1000лв. отгоре и има голяма вероятност да ми чупи редовно скоростите. Дори и при положение, че е оригинален комплект на SACHS специално за моя мотор.


Дано издържи... тоя стоков маховик на SACHS.

Никой ли освен "rabotnika" не е в час с тея неща ве хора? :?

Последна промяна от nPaCe™ на Пет 27 яну 2012 10:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: КОМПЕТЕНТНО мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пет 27 яну 2012 10:46


bump :link


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот MK4 » Пет 27 яну 2012 11:03


nPaCe™ написа:
Не ми се сменя съединител като консуматив. facepalm


Той съединителя си е баш консуматив, върпоса е да него сменяш с маслото mhihi


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Мнение относно карбонов съединител с едномасов маховик

Мнениеот nPaCe™ » Пет 27 яну 2012 11:11


MK4 написа:
nPaCe™ написа:
Не ми се сменя съединител като консуматив. facepalm


Той съединителя си е баш консуматив, върпоса е да него сменяш с маслото mhihi


Именно! :applause:

Все пак си е друго на 200000 км.

Новия дори и половината да удържи (100000км.)пак е добре.

Хората казват, че SACHS е истината. Доста им били здрави нещата. :talk:


performance99
Мнения: 70
Регистриран на: Нед 19 юни 2011 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas
Контакти:

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот performance99 » Пет 27 яну 2012 15:18


За тези пари и по-малко може да се намери и по-добро решение за всекидневна употреба.

Изображение


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пет 27 яну 2012 15:34


performance99 написа:За тези пари и по-малко може да се намери и по-добро решение за всекидневна употреба.



И какво е предложението? Това от снимката ли?

Каква му е цената и каква марка е изобщо?

ПП - нали точно това коментираме, че с тоя едномасов маховик ще стане страшно...


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот MK4 » Пет 27 яну 2012 17:16


Дизелите са по-тегави с този голям въртящ момент. Според мен със засилен дизел над 500Nm трябва да си доволен на всичко което изкара над 40-50 000 км.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта