Какво мога да "пипна" на Golf III GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Чет 20 яну 2005 14:25


opipva4a написа:"приземете" се малко


това е глупаво ... говорим в най-общи линии за "техника" - винаги може да се екпериментира с всичко ... а и аз самия не говоря за тия коли които ги има на места с параметри които ние само сънуваме ...

ако даваш 4-5000 за кола която е на 10-15 година дори ... си правиш следната преценка - в моя случай аз няма да си купя скоро нова кола - най-малкото защото единствения вар. е да я взема на лизинг - е стига ми един дето изплатих за апартамент ... и в крайна сметка няма да събера пари за ново Порше :) да не говорим че на лизинг няма :) - аз все пак искам да покарам мощна кола и в рамките на още 5000 примерно имам тази възможност ... тая кола тай или иначе ще се скапе в порядъка на 3-4 години, а аз си харесвам колата което ме води до заключението че по-добре да бъзикам нея и в края на краищата ще имам най-малкото автомобил който друг подобен няма - което си е велика душевна чекия - най-малкото ли казах :) ... да не говорим за данъците и стандартите които приближават с влизането ни в европейския ... просто няма да си заслужава да си купя една малолитражка за 15 хилки щото ше е чисто нова, защото това няма да влиза в моите представи за добра кола повтарям - МОИТЕ представи ... да не говорим че имам едно Рено 19 1.4 така или иначе ... но много се отклонихме от темата :)




Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Чет 20 яну 2005 16:02


offtopic: Мдам и аз не виждам какво толкова сме казали, че сме "литнали", а който не го кефи какво пишем, мислим може да не чете.. :idea:

По темата:
Значи виж сега според мен с тези пари (около 30-40% от тях максимум така поне си мисля може и да вземеш някой чупен и да го оправиш, ако не е мноо чупен де) ще можеш да намериш читав 16V/G60 (който ще си бачка безпроблемно) това с имлантиране на глави, електроники и т.н. е трудно и рисковано.
и после можеш да пробваш с това:
http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=2758
или ако не си намерил G60 двигателче
Да пипнеш вече 16V-то.
Щото аз бях останал с впечатлението, че ти си 16V :roll: , но като гледам :shock: не си :?
Та като продадеш твоя мотор хем ще върнеш малко парички в касичката и това е най-сигурния начин да качиш 30-тина истински коне.
Относно спирачките, окачването, скоростите и съединителя ще видиш сам, че ще са ти необходими, а според мен 2000usd за спирачки са доста можеш да си сложиш малко по-големи спирачни дискове (предни само) и с едни хубави клипърчета и накладки и си готов. повече от 500-700лв едва ли струват на Брембо примерно.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 44593&rd=1
+ това:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 28647&rd=1
Ако си ги поръчаш от тук ще излезне доста по-тънко.

За скоростите незнам как са скоростните кутии на 16-ка и 8-ца дали са еднакви или близки..и може ли на 8-цата да се настроят да бачкат на предавателните числа на 16-ка ?


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Чет 20 яну 2005 16:42


демек стигаме до момента пак в който търся и се изръсвам минимум 1000 за двигател 16в. ? след което продавам максимум моя за 600-700 ... и от там започвам да работя ... така ли ?
на новия двигател - купувам вал ... бутала, биели и спортен филтър подходящи за целта "издуване" - ако ги продам пак ше е берекет ... и евентуално оправям негови повреди ако е взет с такива ... грубо до тука виждам съм с около 2500-3000 назад ... ? или неправилно сметам ... след което поръчвам под строгите насоки на некой дето поне малко вдева от двигатели - та поръчвам кит stage 1 и отиваме да "трошим" в сервиза :) - което като гледам ако не намеря от ebay запазен кит ше ми стъпи още 3500лв. грубо ... и резултата ? и като си направя сметка за материалите по оптиката и около 3 месеца труд идва на 8000 ... мммм ... требе да помисля за вар. някой части да ги търся втора употреба и то отвън да дойдат ...

все ми се щеше да работи на базата на 8в. - но пак ще проучвам импорт на 16в глава и къв е случая там ...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 20 яну 2005 17:36


За 16в трябват 2 вала, цената е двойна в сравнение с 8в..... вземи каталога на Schrick и падни от коня.... за 8в вал със титаниеви пружинки, и водачи ако не се лъжа е към 475 евро БЕЗ VAT Готиното е че поне трите нива валова май са на една цена, бягаш от stage 3 и взимаш 2 който ще има добри параметри....

Да се върна на спирачките, сложи от Корадо (280x22), опа ти си ГТИ, добре де сложи от ВР6 те мисля са 288мм и са 5 болта. Сменяш с хубави дискове и накладки и после само едни апарати да речем 4 работни цилиндъра.....

Окачване поне една идея по добро от твойто, ти трябва да си с "+" окачване щото си ГТИ.... фирмите се сещаш.... Та кво остана още.......а да, с турбото ще си играеш доста, може да се наложи електроника за управление на boost-a назад си между 300- 2000$ за тва удоволствие.....

Може на много хора да им се струва, че плямпам глупости, но аз обичам да съм сигурен в нещо което правя, а не после да се счупи и да псувам за парите дето съм дал......

Най важното за турбото е колко голямо ще е цпрямо двигателя, има няколко програми които правят сметки, но ти трябва дино резултати от сегашното състояние на двигателя, говирш за бутала, биели и сегменти, дано в БГ има такива здрави щото са цифра на вън, 4 броя ковани бутала са около 600-700$

2.0L DROP IN TURBO (82.5mm) For use with 92.8mm crank - 599$

VW G-60 2.0L ENGINE PACKAGE:$2495.00
Изображение

Биелите от тази фирма са по скъпи от буталата!!!!!!!!!!
Имат ги хромалой, титан и оригинални но балансирани и "Stress relieved" :lol: цените са съответно: 799$, 1695$ и 399$ като има нещо дето не разбирам, "tall block". Какъв е тоя "висок блок" не знам.....

Това са части които не са задължителни, но се препоръчва да се сложат ако ще се издува двигателя с турбо или компресор...

Сега друг е момента и на колко ще се издува, до 1.2 бара според мен ще издържи, а зависи колко ще смъкнеш компресията, щото само с гарнитура не се препоръчва...... Колкото по ниска компресия, толкова повече ще можеш да издуеш, пример: 8.5:1 => макс boost 1,3 бара


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Съб 22 яну 2005 16:41


Имам един приятел ентусиаст, Волен се казва; негова е страницата www.g40g60.bol.bg
Та той освен да прави G60-тки се занимава и точно със тунинг и слагане на турбини; Може да го потърсиш телефона му го има на сайта. колкото до джетовете (пръскалките), нещата са точно такива както съм ги написал, но не зная може би има начин нещо да се измисли по въпроса; друг проблем може да се окаже липсата на сравнително евтини турбо бутала за мотор 2.0; за 1.8 е ползват бутала от G60 и това доста снижава разходите. Иначе и аз много се радвам че има такива ентусиасти като колегата Snaker :) ; Самия аз се каня да си купувам Audi coupe 16V и задължително ще му сложа турбо по-натам като посъбера пари; + всичко друго ще добавя само че в БГ реалността нещата не излизат чак толкова скъпи колкото тия китове от интернет ... :) много неща могат да се вземат от други модели, 2-ра ръка и т.н.; единственото условие е да са здрави а най-вече да се работи с акъл


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Сря 26 яну 2005 9:47


Snaker, ако не си видял темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=3239
Ти си на ход :wink:


smoKing
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 11:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот smoKing » Чет 27 яну 2005 12:59


я и аз да се включа малко неуместно
има няколко варянта един двг. да се вадне коне:
1. увеличаване на компресията + спортни валове + порт на главата за 16в + нова генерация + интейк + чипче + некои други дреболии. от 2.0 двг не можеш да ваднеш по-вече от 200/230 коня на вала; па и нема да издържи дълго
2. суперчарджър надува на ниски обороти и там основно ти дава върт. момент. предимство е че можеш да минеш с 1000 кинта (мноо ефтиното може да намериш компресор от бенц 180), и да да качиш 20/30 коня
3. монтиране на турбо - проблема с омасляването на цилиндрите се решава с пробиване на дупки 3мм на коляновала. компресията се понижава с подложка за главата; тряя ти интеркулер, турбина, пиджибек. оди у форума на бмв и търси явор, и го питай, за бмв турбиниране излиза около 2к ориентировъчно
4. смяна на двг. - търси г60 - това може да ти докара до към 350 коня на гумите ако си мноо луд (ма няма да изтрае много двг, но по-малко коне ще понесе задълго). предимството на г60 пред 20в на ауди а3 1.8т е много по-ниската компресия и по големия надув, който може да поеме. при турбо двг. нема значка колко ве е. друго предимство е че мноо ефтино моеш го добуташ до +25% паур с чип само, и можеш да шитнеш стария си двг. е това ти го препоръчвам най :wink:

Последна промяна от smoKing на Чет 27 яну 2005 13:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 27 яну 2005 13:08


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:12, променено общо 1 път.


smoKing
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 11:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот smoKing » Чет 27 яну 2005 13:11


що бре да не е ло6о? :lol:


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Чет 27 яну 2005 17:37


smoKing написа:я и аз да се включа малко неуместно
има няколко варянта един двг. да се вадне коне:
1. увеличаване на компресията + спортни валове + порт на главата за 16в + нова генерация + интейк + чипче + некои други дреболии. от 2.0 двг не можеш да ваднеш по-вече от 200/230 коня на вала; па и нема да издържи дълго
2. суперчарджър надува на ниски обороти и там основно ти дава върт. момент. предимство е че можеш да минеш с 1000 кинта (мноо ефтиното може да намериш компресор от бенц 180), и да да качиш 20/30 коня
3. монтиране на турбо - проблема с омасляването на цилиндрите се решава с пробиване на дупки 3мм на коляновала. компресията се понижава с подложка за главата; тряя ти интеркулер, турбина, пиджибек. оди у форума на бмв и търси явор, и го питай, за бмв турбиниране излиза около 2к ориентировъчно
4. смяна на двг. - търси г60 - това може да ти докара до към 350 коня на гумите ако си мноо луд (ма няма да изтрае много двг, но по-малко коне ще понесе задълго). предимството на г60 пред 20в на ауди а3 1.8т е много по-ниската компресия и по големия надув, който може да поеме. при турбо двг. нема значка колко ве е. друго предимство е че мноо ефтино моеш го добуташ до +25% паур с чип само, и можеш да шитнеш стария си двг. е това ти го препоръчвам най :wink:

smoking, добре обяснено :wink:
само една забележчица имам, която си е мое мнение де..
според мен 1.8Т моторчето има няколко основни преимущества пред G60
1. Повече части, китове и готови конфигурации
2. По-малко данъци (при 150к.с.)
3. По-нова електроника и по-прецизно тунинговане
4. Наличието на вградени knock сензори, които ти спестяват нуждата от няколко резервни мотора при работата.
5. Лесно (но не евтино) става 450+ к.с. 400+ Нм
6. Един 150к.с. 1.8Т сравнително евтино може да стане 300+к.с. инвестициите са:
Нов турбо кит(от 225к.с. мотора или Garett зависи за каква цена ще ти дадат турбото интеркулера и периферията на турбото)
Нови буталца (от 1.8Т 225к.с. мотора) продаваш си твоите
Нови биели (от 1.8Т 225к.с. мотора) продаваш си твоите
Нова електроника (от 1.8Т 225к.с. мотора) продаваш си твойта
Нов съединител (от 1.8Т 225к.с.) продаваш твоя
Един буст контролер (той ще ти трябва при всички положения, няма непрекъснато да караш на максимален надув!!)
нови колектори, валове и генерация, след което слагаш един хубав филтър и едно къстъм ЕКУ и ето ти 300+к.с. от 150к.с. мотор минуси:
1. По-скъп мотор съответно и частите за него са по-скъпи
2. Трудно се намира читав
3. Турбо лаг, който няма G60-то


smoKing
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 11:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот smoKing » Пет 28 яну 2005 0:49


има още един минус - многото клапани и валове :arrow: по тежък коляно-мотовилков механизъм, а това съчетано със лага спъва. :wink:
не случайно съм признал г60 :D


Потребителски аватар
argent_GTI
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот argent_GTI » Пет 28 яну 2005 2:08


Е да подпитам и аз. Голфа ми е с 2Е двигател.
От Германия доиде с на VR6 окачване и е с 300 мм дискове
това зна4и ли че поне окачването 6те издържи на натоварването, като сменя двигателя или издуя този :D


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 28 яну 2005 17:25


argent_GTI написа:От Германия доиде с на VR6 окачване и е с 300 мм дискове
:D

ми те са си с едо и също окачване ма 300мм дискове няма :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 28 яну 2005 22:20


има 300мм дискове, аз виждах някъде из каталозите като се рових, но няма фабрични или на някои от моделите на концерна......

Искам да питам само какви са ти апаратите и колко цола са ти джантите....


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 28 яну 2005 22:44


ВП6 и ГТИ 16в от 96г. на горе са с 288мм с по-два цилиндъра на спирачен апарат, и на 16'' джанти, 15'' маи не им стават
ДО 96. са 280мм
А колегата с 300мм които не оригинални на ФВ 6те трябва да е с 17''



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта