Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gti_golf_gt
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик

Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот gti_golf_gt » Вто 19 юли 2011 9:39


Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Започва се от:
-отваряне на колектори с 2-4 мм(без да се реже гарнитурата); 10-12мм(и гарнитурата се реже) подобрява ускорението и развъртането на мотора
-Портване на главата сваля се с 0,5-2мм подобрява ускорението и развъртането на мотора и вдига степента на свиване
-олекотяване на клапаните,смяна на пружините им
-Слага се спортен вал (оригиналния е 225 градуса)за ефект минимално 255-260градуса,за повече мощност но не става за нормално ползване поне 290градуса.+6-10 коня
-олекотява се маховика с Около 1-3 килограма,или 30%,след това се прави Баланс колянов вал!подобрява ускорението и развъртането на мотора,
-Смяна на дюзите с такива с по-голям дебит+10-15 коня
-Промяна на аванса на инжекциона
-чип тунинг+10 коня
-Ако е Карбуратор: или слагане на 2камерен Вебер или на 4 хоризонтални Вебера,след това отново промяна на аванса.+10-40 коня
Слагане на Инжекцията К-джетроника от Хр3 ескорт,по-добра е от на голфа.
Външния вид е същия като на оригинален ГТИ
Колата е на 200 хил км.

Поздрави Колеги!




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот radi_nrj » Вто 19 юли 2011 22:00


gti_golf_gt написа:-чип тунинг+10 коня
-Ако е Карбуратор: или слагане на 2камерен Вебер или на 4 хоризонтални Вебера,след това отново промяна на аванса.+10-40 коня
Слагане на Инжекцията К-джетроника от Хр3 ескорт,по-добра е от на голфа.


Как точно ще сложиш чип на К-джетоник ми е много интересно!?!


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот batko_miro » Вто 19 юли 2011 22:11


Това план-график ли ти е или си го направил вече? Ако е сторено, няма да е зле да сложиш и някакви снимки :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот stefan4o » Вто 19 юли 2011 22:37


Мда, хубаво ще е да има снимки. Аз чакам да видя как е монтиран чипът, за да почерпя идеи да си чипосам карбуратора :063:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 20 юли 2011 1:56


Аз мисля че става въпрос за PB двигател.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот radi_nrj » Сря 20 юли 2011 9:34


Golf_Diesel_ написа:Аз мисля че става въпрос за PB двигател.


То е ясно, че е PB ама колегата е писал, че ще сменя Диджифанта с Джетроник :D


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот Garchev » Чет 21 юли 2011 6:13


Не разбрах само това на твойта кола ли си го направил, мислиш да го правиш или си сънувал, че го правиш. Написал си някакви абсолютни глупости...
Смяна дюзи - 15 коня :screwy
Монтиране на Вебери - 40 коня :screwy
Слагане пък и на инжекция ?!?!

Айде модераторите де... :applause:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот baivan » Чет 21 юли 2011 8:10


Спортен вал- 6-10кс, средно го слагаме 8кс; по-големи дюзи- средно 12кс; чип тунинг 10кс, смяната на диджифанта с мега яката инжекция от ескорт...кой знае сигурно към 10-20 коня ще качи; и разните там портвания, сгъстявания...до колко?...ахаа до 2мм рязане на главата :roll: сигурно и там са към 15 кончета; да не говорим ако сложим пък веберите с техните 40кс....пък ако си оставим и ескортовия джетроник. Бреее то ще стане в най-лошия случай 160, в най-добрия 200+ кончета тая кола....
И са тряя мислим и за съединител, и за скорости...недай боже да счупи некое каре. :063:
Хора, мислете малко какво пишете, знам че мерака е голям, нооо това което четете някъде в нета, писано от някого, който си няма и идея какво приказва и това какво се получава в действителност....има много голяма разлика.
Напоследък форума се напълни с такива теми....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот Vizor » Чет 21 юли 2011 14:26


Адски силно ме съмнява с всичките работи взети заедно да изкара повече от 15кс. Щото те не се смятат от тва 5 от това 10 от това 40.. :D


Потребителски аватар
gti_golf_gt
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот gti_golf_gt » Чет 21 юли 2011 17:58


Част от нещата са направени,другите са ориентировъчни.А инжекцията от ескорта ми седеш и затова я забодох.Иначе по-натам минавам на Вебери.
Поздрави Ники


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот polski-grizach » Чет 21 юли 2011 18:46


На ескорта инжекцията не беше ли КЕ-джетроник,или има и К?Пък това сваляне на главата с 2 мм ми е чудно колко ще стане така сгъстяването?Или така се прави вече :applause: шващаш флекса и си дялкаш от главата.Ако се позачете колегата на място където има обяснения към картинките може да измисли нещо по умно.Успех :да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот niikoo_1 » Чет 21 юли 2011 20:20


gti_golf_gt написа:Моя Голф 2 ГТИ 8кп


-Портване на главата сваля се с 0,5-2мм подобрява ускорението и развъртането на мотора и вдига степента на свиване
-олекотяване на клапаните,смяна на пружините им


Я дай малко яснота за степента на свиване?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот Stenly » Чет 21 юли 2011 21:50


Колко пък по як да е механичния инжекцион от форда спрямо тоя дето се слага на ФВ... под хубав какво разбираш?


Потребителски аватар
gti_golf_gt
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот gti_golf_gt » Съб 07 апр 2012 16:39


4 дроселен инжекцион сложих вече, степента ми на свиване е около 10-11, но точно не знам


Потребителски аватар
Bandit
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 04 мар 2009 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп

Мнениеот Bandit » Съб 07 апр 2012 21:31


Дай да видим малко снимки на това което си направил до момента.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта