Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Започва се от:
-отваряне на колектори с 2-4 мм(без да се реже гарнитурата); 10-12мм(и гарнитурата се реже) подобрява ускорението и развъртането на мотора
-Портване на главата сваля се с 0,5-2мм подобрява ускорението и развъртането на мотора и вдига степента на свиване
-олекотяване на клапаните,смяна на пружините им
-Слага се спортен вал (оригиналния е 225 градуса)за ефект минимално 255-260градуса,за повече мощност но не става за нормално ползване поне 290градуса.+6-10 коня
-олекотява се маховика с Около 1-3 килограма,или 30%,след това се прави Баланс колянов вал!подобрява ускорението и развъртането на мотора,
-Смяна на дюзите с такива с по-голям дебит+10-15 коня
-Промяна на аванса на инжекциона
-чип тунинг+10 коня
-Ако е Карбуратор: или слагане на 2камерен Вебер или на 4 хоризонтални Вебера,след това отново промяна на аванса.+10-40 коня
Слагане на Инжекцията К-джетроника от Хр3 ескорт,по-добра е от на голфа.
Външния вид е същия като на оригинален ГТИ
Колата е на 200 хил км.
Поздрави Колеги!
Моя Голф 2 ГТИ 8кп
- gti_golf_gt
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
gti_golf_gt написа:-чип тунинг+10 коня
-Ако е Карбуратор: или слагане на 2камерен Вебер или на 4 хоризонтални Вебера,след това отново промяна на аванса.+10-40 коня
Слагане на Инжекцията К-джетроника от Хр3 ескорт,по-добра е от на голфа.
Как точно ще сложиш чип на К-джетоник ми е много интересно!?!
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Това план-график ли ти е или си го направил вече? Ако е сторено, няма да е зле да сложиш и някакви снимки 

- stefan4o
- Мнения: 19293
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Мда, хубаво ще е да има снимки. Аз чакам да видя как е монтиран чипът, за да почерпя идеи да си чипосам карбуратора 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Аз мисля че става въпрос за PB двигател.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Golf_Diesel_ написа:Аз мисля че става въпрос за PB двигател.
То е ясно, че е PB ама колегата е писал, че ще сменя Диджифанта с Джетроник

Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Не разбрах само това на твойта кола ли си го направил, мислиш да го правиш или си сънувал, че го правиш. Написал си някакви абсолютни глупости...
Смяна дюзи - 15 коня
Монтиране на Вебери - 40 коня
Слагане пък и на инжекция ?!?!
Айде модераторите де...
Смяна дюзи - 15 коня

Монтиране на Вебери - 40 коня

Слагане пък и на инжекция ?!?!
Айде модераторите де...

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Спортен вал- 6-10кс, средно го слагаме 8кс; по-големи дюзи- средно 12кс; чип тунинг 10кс, смяната на диджифанта с мега яката инжекция от ескорт...кой знае сигурно към 10-20 коня ще качи; и разните там портвания, сгъстявания...до колко?...ахаа до 2мм рязане на главата
сигурно и там са към 15 кончета; да не говорим ако сложим пък веберите с техните 40кс....пък ако си оставим и ескортовия джетроник. Бреее то ще стане в най-лошия случай 160, в най-добрия 200+ кончета тая кола....
И са тряя мислим и за съединител, и за скорости...недай боже да счупи некое каре.
Хора, мислете малко какво пишете, знам че мерака е голям, нооо това което четете някъде в нета, писано от някого, който си няма и идея какво приказва и това какво се получава в действителност....има много голяма разлика.
Напоследък форума се напълни с такива теми....

И са тряя мислим и за съединител, и за скорости...недай боже да счупи некое каре.

Хора, мислете малко какво пишете, знам че мерака е голям, нооо това което четете някъде в нета, писано от някого, който си няма и идея какво приказва и това какво се получава в действителност....има много голяма разлика.
Напоследък форума се напълни с такива теми....
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Адски силно ме съмнява с всичките работи взети заедно да изкара повече от 15кс. Щото те не се смятат от тва 5 от това 10 от това 40.. 

- gti_golf_gt
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Част от нещата са направени,другите са ориентировъчни.А инжекцията от ескорта ми седеш и затова я забодох.Иначе по-натам минавам на Вебери.
Поздрави Ники
Поздрави Ники
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
На ескорта инжекцията не беше ли КЕ-джетроник,или има и К?Пък това сваляне на главата с 2 мм ми е чудно колко ще стане така сгъстяването?Или така се прави вече
шващаш флекса и си дялкаш от главата.Ако се позачете колегата на място където има обяснения към картинките може да измисли нещо по умно.Успех 


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
gti_golf_gt написа:Моя Голф 2 ГТИ 8кп
-Портване на главата сваля се с 0,5-2мм подобрява ускорението и развъртането на мотора и вдига степента на свиване
-олекотяване на клапаните,смяна на пружините им
Я дай малко яснота за степента на свиване?
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
Колко пък по як да е механичния инжекцион от форда спрямо тоя дето се слага на ФВ... под хубав какво разбираш?
- gti_golf_gt
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Перник/Пазарджик
Re: Моя Голф 2 ГТИ 8кп
4 дроселен инжекцион сложих вече, степента ми на свиване е около 10-11, но точно не знам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта