какво мислите за това ,заслужава ли си ?!
не че сам се запалил толкова много , но ми стана интересно ?!
ефекта какъв ще е


prj57 написа:Аз пък за да ви светна как да треснете два заека с един куршум....
Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?
Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...
Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта