...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 23 яну 2005 23:42


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 24 яну 2005 0:33


ОФФ: Няма ли някой доктор да го прегледа това момче.

Мемфисе сериозно ли говориш или си чешеш езика само. Мислиш ли че има смисъл да вкараш пари колкото още едно голфе в 1.6 ????? и то не за мощност за гъзария щото керамичния съединител на такова ми замирисва.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 24 яну 2005 14:55


Ако искаш да направиш Голфето яко, ще ти вкарам по-добра оферта, купуваш онова блъснато челно Широко за 800-1000лв и прехвърляш всичко каквото може на Голф-а.Спирачната система, двигателя и скоростната кутия със сигурност ще станат :D Тия дребни работи инсталирани в твоята кола ти дават привилегията да казваш, че караш Голф 2 ГТИ 16в :shock:
Колкото до керамичния съединител, той е за състезателни автомобили и там няма като феродовия "полусъединител", скоростната кутия също ще се натоварва много, вероятно няма да издържи :D


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 24 яну 2005 16:09


niksisoft написа:ОФФ: Няма ли някой доктор да го прегледа това момче.

Мемфисе сериозно ли говориш или си чешеш езика само. Мислиш ли че има смисъл да вкараш пари колкото още едно голфе в 1.6 ????? и то не за мощност за гъзария щото керамичния съединител на такова ми замирисва.


Искаш да кажеш,4е ако му се сложиш турбо 4арджер (задвижва се от ремък)и няма да тръгне?
които ще ти излезе около 1500$ :D Още много неща могат да се направят :wink: само,4е вси4ко е свързано с пари.

Да си доидем на думаза за керами4ния съиденител.При него разликата е ,4е тои направо зацепва няма никакво приплъзване но за сметка на това се износва бързо и в градски условия е малко кофти да се кара с керами4ен съидинител.Просто при старт колата се "изтрелва".То ако го сменяваш по-добре си купи и олекотен маховик мисля,4е комплекта е около 800$ или нещо от тоя сорт.Ако имаш някои познат които има каталог на Съммит Расинг му го вземи за малко :)
П.С. А не си прави опити да престъргваш маховика с някои друг килограм.Защото при развартане до 6000-7000 хил.оборота може да стане някоя беля.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 24 яну 2005 16:12


NovobranecGT написа:Ако искаш да направиш Голфето яко, ще ти вкарам по-добра оферта, купуваш онова блъснато челно Широко за 800-1000лв и прехвърляш всичко каквото може на Голф-а.Спирачната система, двигателя и скоростната кутия със сигурност ще станат :D Тия дребни работи инсталирани в твоята кола ти дават привилегията да казваш, че караш Голф 2 ГТИ 16в :shock:
Колкото до керамичния съединител, той е за състезателни автомобили и там няма като феродовия "полусъединител", скоростната кутия също ще се натоварва много, вероятно няма да издържи :D

Ами ако слу4аино издържи?



vw_golf_2_Memphis:
Наи-добре събери си пари4ки и си купи Амортесиори "Кони" с възможност за регулиране на хода.(Дали да вози по-меко или по твърдо.)
Не се уливаи много,4е картера ти ще замине някаде.
Не мога да ти кажа дали от КР ще станат.
Някои режат пружините но аз ли4но не те препоръ4вам :wink:
Какво си решил да правиш? Ако му правиш "Силов Тунинг" по-добре първо смени ока4ването и спира4ките.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Съб 12 мар 2005 14:07


Един съвет-вземи си маховик и съединител от VW Transporter тои е доста по-голям от оригиналния и доста добре върви с него. Имам един приятел който е сложил такова чудо на Г2 1.6тди


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 12 мар 2005 14:49


Ами баланс на маховика с коляновия вал? :wink:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 12 мар 2005 18:09


Някакъв колега продаваше пружини потърси му темата и тук и в tuning.bg принципно са за пасат но стават и за голф.
Купуваш си 4 хубави маслени амортесьори и си готов. Няма нужда да се набутваш с газови амортесьори.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Съб 12 мар 2005 21:16


Ами той го кара така вече над 100 000км и нищо му няма на двг. не тресе въобще,а преди да го смени с по-голям макс. вдигаше 160 и то с много мъка.Сега вдига 190-кара го като краден


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 мар 2005 11:50


jerom написа:Ами той го кара така вече над 100 000км и нищо му няма на двг. не тресе въобще,а преди да го смени с по-голям макс. вдигаше 160 и то с много мъка.Сега вдига 190-кара го като краден

:shock: :shock: :shock:


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Нед 13 мар 2005 15:21


jerom написа:Ами той го кара така вече над 100 000км и нищо му няма на двг. не тресе въобще,а преди да го смени с по-голям макс. вдигаше 160 и то с много мъка.Сега вдига 190-кара го като краден


gruebel я по-добре 4ети като не си в 4ас с тия неща. :deal :!:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Нед 13 мар 2005 15:26


Керамични съединители, спортни окачвания малеее малеее дайте му на мемфиса малко валериан да се успокои...малко ли ти друса Голф-а та искаш още с това спортно окачване? За какво ти е? Той голф-а повече скорост няма да дигне, за да искаш да е по-стабилен в завои...а па за тоя керамичен съединител думи нямам :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 13 мар 2005 17:03


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 мар 2005 17:44


vw_golf_2_Memphis написа:от керамичния се отказах отдавна като разбрах какво представлява :wink:

Абе вари си намери за 20-30 лева 4 пружини, поиграй си да режеш навивки и да видиш какво ще стане.Ако получиш желаната височина покарай и се моли да не се скапят бързо амортисьорите :twisted:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 25 апр 2005 9:04


NovobranecGT написа:Ако искаш да направиш Голфето яко, ще ти вкарам по-добра оферта, купуваш онова блъснато челно Широко за 800-1000лв и прехвърляш всичко каквото може на Голф-а.Спирачната система, двигателя и скоростната кутия със сигурност ще станат :D Тия дребни работи инсталирани в твоята кола ти дават привилегията да казваш, че караш Голф 2 ГТИ 16в :shock:
Колкото до керамичния съединител, той е за състезателни автомобили и там няма като феродовия "полусъединител", скоростната кутия също ще се натоварва много, вероятно няма да издържи :D

каде е това широко? може ли да се купят части?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта