Олекотяване на Купето Г3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 19 апр 2012 11:31


Тъй като няма тема реших да споделя.

Колата я има в гаража така че няма да обеснявам каква е.
Усетих голяма разлика когато возя повече от един човек и реших да разкарам всичко ненужно и да подменя нужното с по леко дори когато става дума за грамове.

Стъпка 1:
Цялостно претърсване на колата за всичко което не е от нея(боклуци минерални води стотинки и т.н.)
Стъпка 2:
Подмяна на части с по леки такива.
Резервна гума голяма смених с патерица. Задна седалка оригинална с (желязна основа) сменена с рекаро от ауди 80(дунапрен и тел). Подбиране на инструменти. Предна решетка изцяло от пластмаса. Скапани Еърбеци сменени с жабка и спортен волан.Афтърмаркет говорители на вратите и таблото сменени с оригинални.
Проарогасител голям сменен с малък(редовен пред закона).Задни барабенени спирачки сменени с дискове
пластмаси около седалката и щипките на задните колани.Авариен триъгълник от оригинален на форд доста тежък и масивен минах на по лек ламаринен(от ефтините)
Резултат:
Боклуци -2кг
Резервна гума -~8кг
Задна седалка -~10кг
Инструменти +4кг
Решетка -~1кг
Не работещи Еърбези -6 кг
Говорители -2кг
Пожарогасител -4.2кг
Спирачки ~-5кг
Пластмаси около седалката щипки на колани -2кг
До тук 35кг надолу което си е горе долу пововин човек
След дискусията още някои работи:
Катализатор -2кг
Излишни аксесоари ~-0.5кг
Авариен триъгълник -1кг
Течност за чистачки на половина -2кг

Тотал = -41.7кг
Преди
1,156кг с полезен товар (без хора и багаж(тъй като не използвам бензин газовата я слагам на негово място))
1,156кг / 75к.с = 15.41кг/к.с.
Сега
1,114кг / 75к.с = 14.85кг/к.с.

За сравнение давам заводско Корадо г60
1,150кг / 158к.с. = 7.27кг/к.с.
Следователно ако моята тежи 550кг (което няма как да стане) ще се движи като корадо 158к.с.

Целя по голямо ускорение без да нарушавам естетиката на колата.Да не говорим че при нормално каране ще падне и разхода.
По нататък ще пусна резултат от тест за колко ще вдигне на 402м.

Ако има мераклии нека да мислим какво още може да се махне. :да:
Една тема доказателство че форума на VWclub.bg за 4 години откакто го знам се превърна в нещо което не знам как да нарека.

Преди имаше кой да ти обърне внимание и да ти даде съвет. Старите кучета вече не пишат или рядко влизат което е жалко. Сега само някакви хора пишат за неща които тях ги интересува и никой не ги отразява коректно. Взаимопомощ-маи ес(му аss)
Известно време се чудих какво става защо няма интересни теми, защо взеха да се делят на групи да бягат и да странят от форума. Пък тя каква била работата. Никой не ползва търсачката следователно за един ден трима различни човека могат и са го правили да пуснат тема ..тропа ми предницата.. голф3 ..скърца ми задницата.. голф2 регистрират се нови и нови потребители и все едни и същи неща се изписват всяка година
В тази тема исках да предложа и да попитам за олекотяване на купето на голф 3 изчислих си някакви работи мислех си някакви неща общо взето имах идея. НО какво получих насреща две три мнения косвено по темата
всичко друго подигравки и предложения накъде да ми върви струята на оная работа и то от хора които имат претенция да са Някой в този форум и също хора които уважавах макар и да не ги познавам лично.

Еи сега кликвам ВИЖ АКТИВНИ ТЕМИ и 3 теми са за нещо всичко друго продажба VWbazar.bg
авто-части хубаво ама на баба ми оригиналните царвули, печката на шурея, пералнята на чинка, телефони, парфюми иииииии на дядо ми бъбрека за 35лв или бартер за сони панасони гти-15
Времето ли се промени хората ли се промениха не знам.

Последна промяна от Zerga3GT на Вто 22 май 2012 1:21, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот neon » Чет 19 апр 2012 14:17


Аз съм първия "мераклия". Махни газовата уредба и остави резервоара. Ефекта ще е значително по-добър от това, което си измислил.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 19 апр 2012 14:22


Махни стелките,ако са тежки-моите тежът 8.5кг 4-те.

Махни изцяло салона и сложи спортна седалка(истинска)

Махни мокета,кората под предния капак,

Разкарай течността за чистачки

Сложи малък акумулатор

Махни гадния мокет

И други има по крупни като -премахване оребрението на предния капак-ама по-добре си купи друг да не съсипваш твоя и му биеш 4 щифта да не излети с 200 :!:

Последна промяна от Vidol Nikolov на Чет 19 апр 2012 14:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 19 апр 2012 14:25


Доста полезно :bowdown ,интересуваме ако махна абсолютно всичко и остава само таблото спортни колани и 2 спортни седалки ще имам ли някакви проблеми с полицията :roll: .


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 19 апр 2012 14:29


За да нямаш проблеми си остани с оригиналните стъкла.

За салона никой не може да те барне грам,това не е изменение в конструкцията на автомобила,ако искаш може и с една седалка да си я караш :да:


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот bodil4o » Чет 19 апр 2012 15:07


В друг форум наскоро говориха за това. По-принцип не трябва да имаш проблем, но зависи на какъв полицай ще попаднеш. Той може и да се заяде и тогава върви му обяснявай.
Zerga3GT написа:Следва да разкарам резервоара, бензиновата система,

Смяташ да я караш само на газ? Това не би ли пречило на мощността на колата. Нали газовата "удушава" колата и не е същото като на бензин?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот radi_nrj » Чет 19 апр 2012 15:44


Тя на газ може и повече да върви ама разхода няма да е много рентабилен mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот miro_hack » Чет 19 апр 2012 15:57


Wrofeel_VR6 написа:Доста полезно :bowdown ,интересуваме ако махна абсолютно всичко и остава само таблото спортни колани и 2 спортни седалки ще имам ли някакви проблеми с полицията :roll: .

Скоро бях на Т.Преглед без задна седалка,и комисията ми каза,че това е проблем и не мога да мина предледа.
Преди това бях спиран от ченгета,които казаха,че ще спират колата от движение заради премахването на задната седалка и ущърбания интериор!

Друг е въпроса,че и в двата случая не се стигна до там.

Като се замисли човек,без задна седалка е промяна на конструкцията

В талона на колата пише 4+1 без задна седалка става 1+1 или 3+1 за по-спортните модели,които без седалка стават пак 1+1
А това за тях е измяна на конструкция,така че могат да те прецакат! ;)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 19 апр 2012 16:11


По спомен разликата между 1 стокова седалка и 1 корито е 2 пъти по - леко в полза на коритото. Примерно на поло е около 15 кг. стоковата и 7-8 кг коритото :beer


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Zerga3GT » Чет 19 апр 2012 19:18


Какво като е на газ.
Няма да оставя бензина защото съм в канала с помпи х3 инжектори х2
и ме изоставя винаги в най неподходящия момент. Избрал съм си и вече 3 години не съм ходил за бензин.
плюс това не си струва по голямото "вървене" на 3 лв бензин при положение че в момента плащам 10лв за 100км. комбинирано.

Като оставим това на страна нека продължим темата по същество

Коритата са добра идея обаче скъпа.
Стелките ми са платняни отзад и гумени отпред но при мен е доста кално така че не мисля да ги махам мерси все пак.
За задната седалка казах че е сменена с такава от Ауди 80 В3 1986 - 1990 год.(само че тъмна)
а не премахната
Изображение

Последна промяна от Zerga3GT на Чет 19 апр 2012 19:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Zerga3GT » Чет 19 апр 2012 19:24


Vidol Nikolov написа:
Махни стелките,ако са тежки-моите тежът 8.5кг 4-те.
-може да намеря нещо по леко
Махни изцяло салона и сложи спортна седалка(истинска)
-ще ме дупят куките и няма да мога да возя хора
Махни мокета,кората под предния капак,
-много разваля визията
Разкарай течността за чистачки
-а с какво ще мия стъклото
Сложи малък акумулатор
-сложен е 62 ампера
Махни гадния мокет
-няма да ходя на рали
И други има по крупни като -премахване оребрението на предния капак-ама по-добре си купи друг да не съсипваш твоя и му биеш 4 щифта да не излети с 200 :!:[/quote]

Това е добро но е много Хардкор
трябват ми неща който да не изменят естетиката на автомобила. Мерси все пак


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот vucata » Чет 19 апр 2012 19:27


Какво ли ще е Stage 2,3,4 eusa


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Zerga3GT » Чет 19 апр 2012 19:28


vucata написа:Какво ли ще е Stage 2,3,4 eusa


Там работите отиват на плексиглас и карбон.

Не го правя със цел състезания просто лек перформънс за почти без пари
(по добре от колкото да си сложа спортен филтър и да си мисля че съм и сложил 5 коня)


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Garchev » Чет 19 апр 2012 19:35


А колега можеш ли да кажеш каква е цялата концепция на олекотяването ?
Ако е вървеж, мисля че по-добре да се работи по мотора (друг mhihi )
Относно самото олекотяване - предполагам, че не говориш за олекотяване, а в багажника да караш усилватели, суббуфери и т.н. :roll:


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Мнениеот Zerga3GT » Чет 19 апр 2012 19:43


Garchev написа:А колега можеш ли да кажеш каква е цялата концепция на олекотяването ?
Ако е вървеж, мисля че по-добре да се работи по мотора (друг mhihi )
Относно самото олекотяване - предполагам, че не говориш за олекотяване, а в багажника да караш усилватели, суббуфери и т.н. :roll:


Да не и тежи в баира ей това е концепцията за този мотор.
Колата я карам всеки ден няма да и сложа вр6 за да ходя на работа с него.
Очаквах го това за багажника
Кората с колоните е премахната(беше експеримент) усилвателя не тежи повече от кило а тубата съм си я правил с тази цел(от 15 кг 12" 50л. кутия преминах на 5кг 8" 22л.) панелите са от шперплат не тежат особено.

Дай сега и кастофоня да си махна mhihi .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта