Предложения за силов тунинг на АНН

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Предложения за силов тунинг на АНН

Мнениеот dobrin » Сря 06 дек 2006 22:08


Колеги, дайте предложения за силов тунинг :iak-ta-iak на този дизелов двигател на VW с код АНН, 90 к.с. при 3750 оборота, 210 Нм въртящ момент при 1900 оборота, поставен на Пасат седан. И все пак имайте предвид, че става въпрос за ежедневна употреба :drive , а не за драг рейсинг :олелеее . Целта не е да се убие двигателя :twisted: :rocketwhore Например поставяне на турбокомпресор с променлива геометрия, или нещо друго. Благодаря предварително :wink: :да:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Предложения за силов тунинг на АНН

Мнениеот L&R » Сря 06 дек 2006 22:13


dobrinb написа:Колеги, дайте предложения за силов тунинг :iak-ta-iak на този дизелов двигател на VW с код АНН, 90 к.с. при 3750 оборота, 210 Нм въртящ момент при 1900 оборота, поставен на Пасат седан. И все пак имайте предвид, че става въпрос за ежедневна употреба :drive , а не за драг рейсинг :олелеее . Целта не е да се убие двигателя :twisted: :rocketwhore Например поставяне на турбокомпресор с променлива геометрия, или нещо друго. Благодаря предварително :wink: :да:


Той не е ли с променлива :roll: виж хубаво, нищо че е 90 коня.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 06 дек 2006 22:22


Ами да ти кажа не знам, аз гледах в онзи сайт дето ми прати, ама там само съвети за ремонти, не можах да намеря даже данните, ама нали е еднакъв с АLH дето го слагат на Голфа, та успях да видя от Doppel WoBber показателите.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 дек 2006 22:26


Не помня в кой форум имаше реклама до 150 коня от ALH , разбира се с ново турбо, софт и дюзи.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 06 дек 2006 22:31


AHU, AHH, 1Z, ANU това са двигателите от 90 кс слагани на Пасат...май ALH го няма


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 дек 2006 22:33


brabus написа:AHU, AHH, 1Z, ANU това са двигателите от 90 кс слагани на Пасат...май ALH го няма


AHH e пасатовския ALH и сервизните документи са им еднакви.
Просто минимални разлики заради положението на мотора.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 06 дек 2006 22:35


SKN Tuning - чип за 750 евро и става 89 kW (121 PS) 270 Nm.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 дек 2006 22:39


brabus написа:SKN Tuning - чип за 750 евро и става 89 kW (121 PS) 270 Nm.

Да софтуерно това е положението макс 30 коня отгоре.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 06 дек 2006 22:41


Ами то има кой да направи и хардуерно, да видим дали да го грабвам тоя Пасат. :roll: Само тия 750 евро малко множко ми се видят. Аз за толкова разлика ще си взема с по-мощен двигател, и то серийно, без да правя допълнителни маневри. Иначе си струва, ама ако вече го имаш автомобила.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 06 дек 2006 23:07


dobrinb написа:Ами то има кой да направи и хардуерно, да видим дали да го грабвам тоя Пасат. :roll: Само тия 750 евро малко множко ми се видят. Аз за толкова разлика ще си взема с по-мощен двигател, и то серийно, без да правя допълнителни маневри. Иначе си струва, ама ако вече го имаш автомобила.


Без парички няма как да стане работата :idea:

Примерно за една бензинова кола - само генерацията струва над 1000 евро, а дава има няма 7-8% мощност максимум. Едни валове са поне 1000 евро с всичките му джунджурии покрай тях :idea: И те са +7-8% отгоре.

Та ти ако със 750 евро вземеш 34% повече мощност, не виждам защо ти се струва скъпо?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 06 дек 2006 23:26


Ами не че е скъпо, ама за 1500 лева отгоре, ще взема пасат с помпа-дюза и 115 к.с. фабрично :wink:


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Сря 06 дек 2006 23:31


dobrinb има един пич във форума с ника Brezeel май беше и продава чипове много по-ефтини и съм сигорен че не отстъпват по качество на тези който са по 750 еуро.Влез тема чиптунинг.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 06 дек 2006 23:31


ами не е точно така, защото само сметни колко още пари ще хвърлиш по новия пасат - само първоначално обслужване ще ти е 500+ лева, отделно може да излязат скрити проблеми, които в момента ги нямаш, защото малко по малко си ги решавал в движение - като започнеш от акумолатор, стартер, генератор и т.н. неща, които на всяка второупотребна кола могат да се обадят във всеки един момент.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 06 дек 2006 23:35


musura написа:...

Не четеш, все още нямам Пасат. Колебая се дали да го купя с такъв двигател, и да му правя тунинг, или направо да си купя с по - мощен двигател.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 06 дек 2006 23:38


Направо скачай на по-силно ТДИ 90коня, на това голямо купе са крайно недостатъчни, това го споделям от опит с подобни дизели.

211Нм не са нищо особено, за дизел.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта