Извинявам се за закъснението, колата вече е тествана- 6.5/100 бензин и 8.5/100 газ, но газта ще сваля още малко не съм настройвал финно . Колата буквално "оживя", не съм очаквал чак пък такова подобребние. Динамиката е супер, никакво замисляне..особено след като на жилото на газта нямам повече от 3 милиметра луфт. Вече мога да дам съвет като направил изхвърляне на Pierburg 2EE..слагайте ДААЗ 2105 без колебание. Да уточня, не съм някакъв майсторяга, всичко съм го направил с подръчни средства и "на коляно" в гаража без помоща на друг човек. Само текстолитовата плочка ми я изряза фрезист. И да напомня голяма помощ ми даде идеята да сваля от отпадъци едни входящи колектори, които ползвах за стенд. Ето снимки :



ОПИСАНИЕ :
1 карбуратор ДААЗ 2105 от ЛАДА 2105 със сменени жигльори за ЛАДА 2107 - 1600 кб.с.
2 капак от карбуратор за Москвич АЛЕКО - благодарности на колегите от форума на Москвич
3 газов смесител модел ИКОВ - благодарности на колегите от ЛАДА форум
4 въздухопровод - манщон за полуоска на Opel cadett
5 филтър
и понеже се запалих, намерих и един вебер еднокамерен, ще взема и него да го монтирам на голфа, пък да видим...ще го слагам на стенда
