проект Pierburg 2EE KILLER

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Чет 03 май 2012 21:19


От известно време не мога да си понасям карбуратора и се заех вече да ликвидирам проблема с малък бюджет и максимален ефект. Намерих входящт колектор който да ползвам като стенд, ДААЗ 2105 , жигльори комлект за ЛАДА 7-ца, газова плочка ,малко клингерит и парче гетинакс. За сега направих само пробен монтаж, но след Гергьовден планирам реален монтаж, тогава ще имам и капак за карбуратора от Москвич Алеко. Засега давам няколко снимки, скоро ще споделя и реалните резултати.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

стискайте палци :)




Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот Garchev » Пет 04 май 2012 14:05


:bishop
Евала ти правим, ама по-добре някой да запали свещ за тази кола...
п.с. Темата не е за този раздел, а по-скоро за направи си сам / съсипи си сам


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот golfmk1 » Пет 04 май 2012 14:14


Ще ми е интересен крайния резултат :wink:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот Div Selqnin » Пет 04 май 2012 16:50


Garchev написа::bishop
Евала ти правим, ама по-добре някой да запали свещ за тази кола...
п.с. Темата не е за този раздел, а по-скоро за направи си сам / съсипи си сам

обоснови се? мисля че вече има една такава тема с такъв карбуратор и момчето даже го подкара по-добре от оригиналния.

Ще следя с интерес/


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот muns61 » Пет 04 май 2012 17:06


Много си е добър карба, с какви жигльори го взе? Щото новите не винаги щампованото на тях е вярно.
Сложил съм няколко такива на различни коли, работят перфектно. Аз бих ти препоръчал да махнеш долната плочка. Горната е по-добър вариант, а най-добре е с щуцери. Дупчи се, навива се резба М8Х1, или М10х1. С първите тройника ще е по-отворен и по-малко пречат на бензин.
Ако те интересува нещо по настройки на карба, питай. И не слушай как нямало да стане! :beer


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот vankoGTI » Пет 04 май 2012 18:34


Само се чудя защо сложи плочката за газта под дроселите на карбуратора сам ли се сети или някой те посъветва.За ставане ще стане ама земи си премести плочката над дроселите ако искаш да има правилно разреждане и да върви както трябва на газ :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот muns61 » Пет 04 май 2012 19:11


Ха, вярно е под дроселите! :beat_butt2
На мястото на текстолитовата плочка се слага, ама тая газова плочка може да няма всички дупки за карб Озон...


antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Пет 04 май 2012 19:24


Виждам, че има интерес. Плочката е комплект от газова уредба производство на тракторният завод в гр.Сопот към която е имало и упътване . там подробно е пишело , че задължително трябва газта да влиза на такъв карбуратор под дроселите за по-добра центровка на количеството газ подавано към двете камери. Явно втората камера не е абсолютно неподвижна и затворена при по ниски обороти. И съм монтирал плочката ..пробно де... точно на мястото на оригиналната текстолитова пластинка на карбуратора /има такава дебела 12 мм между карбуратора и колектора/ Просто тази плочка няма друго място където да се монтира. Пък и всичко е въпрос на проба, целта ми е добре работеща на бензин кола. газовата я монтирах принудително за да шунтирам проблемите в пиербурга и вероятно ако го подкарам добре на безин ще махна бомбата :) и плочката естествено.


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот Стоян Стоянов » Пет 04 май 2012 23:19


По принцип ми харесва как се е получило но ако изхвърляш тоя озоновия карпуратор и сложиш един жигулски с механика ще си още по очарован от работата и динамиката на автомобила.


antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Нед 06 май 2012 18:26


Благодаря за мненията, днес остана малко време и направих малко корекции и в текстолитовия преходник и в нареждането. Махнах плочката, не става за ОЗОН-на, много е дебела и ще промени драматично настройката на дросела с вакумно задвижване. Днес успях да разгледам на един приятел как е направена ВАЗ 2107 с такава плочка
Изображение
смятам да монтирам такава, остана само да ми донесат пластмасовият капак от москвич Алеко и монтирам
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
n-i-k-o
Мнения: 496
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
Автомобил: mk2 i passat b3
Двигател: ev 1984 rp 1992
Местоположение: plovdiv

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот n-i-k-o » Съб 26 май 2012 22:08


един съвет от мен,карам и двете си коли с ладови карбуратори,махни тая текстолитова плочка и си направи от алуминий да не береш ядове.тоя текстолит или гетинакс не става за там,да не ти падне карба mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот muns61 » Съб 26 май 2012 22:12


Споко, има коли оригинално с текстолитова плочка. На вагените гумения тампон да не е по-надежден? :lol:
До къде стигна с карба?


Потребителски аватар
n-i-k-o
Мнения: 496
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
Автомобил: mk2 i passat b3
Двигател: ev 1984 rp 1992
Местоположение: plovdiv

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот n-i-k-o » Съб 26 май 2012 22:18


нее по надежден ама болтовете през тампона и в колектора нали,а тук само в текстолита,и аз исках да не стържа алуминий и направих текстолит за по лесно и карба ми падна :063: та после пак алуминий


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот Stoi » Сря 13 юни 2012 8:39


Garchev написа::bishop
Евала ти правим, ама по-добре някой да запали свещ за тази кола...
п.с. Темата не е за този раздел, а по-скоро за направи си сам / съсипи си сам


:screwy :screwy :screwy

Аз до последно си карах джетата точно с този карбуратор който слага колегата. Динамиката се подобрява значително за сметка на разхода разбира се, но това на бензин :)

Съвет към колегата.
Внимавай какъв въздушен филтър ще присадиш. Да не е прекалено голям, защото няма да ти се получи вакума за да работи добре на газ.


antonix
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Финал проект Pierburg 2EE KILLER

Мнениеот antonix » Пон 27 авг 2012 12:56


Извинявам се за закъснението, колата вече е тествана- 6.5/100 бензин и 8.5/100 газ, но газта ще сваля още малко не съм настройвал финно . Колата буквално "оживя", не съм очаквал чак пък такова подобребние. Динамиката е супер, никакво замисляне..особено след като на жилото на газта нямам повече от 3 милиметра луфт. Вече мога да дам съвет като направил изхвърляне на Pierburg 2EE..слагайте ДААЗ 2105 без колебание. Да уточня, не съм някакъв майсторяга, всичко съм го направил с подръчни средства и "на коляно" в гаража без помоща на друг човек. Само текстолитовата плочка ми я изряза фрезист. И да напомня голяма помощ ми даде идеята да сваля от отпадъци едни входящи колектори, които ползвах за стенд. Ето снимки :
Изображение
Изображение
Изображение
ОПИСАНИЕ :
1 карбуратор ДААЗ 2105 от ЛАДА 2105 със сменени жигльори за ЛАДА 2107 - 1600 кб.с.
2 капак от карбуратор за Москвич АЛЕКО - благодарности на колегите от форума на Москвич
3 газов смесител модел ИКОВ - благодарности на колегите от ЛАДА форум
4 въздухопровод - манщон за полуоска на Opel cadett
5 филтър

и понеже се запалих, намерих и един вебер еднокамерен, ще взема и него да го монтирам на голфа, пък да видим...ще го слагам на стенда
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта