поло 6н 1.8т
- kalinfast
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:11
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU
- Местоположение: radomir
поло 6н 1.8т
Колеги пускам темата защото мисля на полото скоро да монтирам 1.8т но не намерих нищо конкретно в форума.Интересува ме какви тампони полуоски и какво друго непредвидено ще излезе.Моля само хора дето са го правили да пишат и ако може да качват и снимки. Излишни коментари не са нужни благодаря
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: поло 6н 1.8т
Колегата Dido_Petrov е твоя човек
Мисля че не си търсил достатъчно
Мисля че не си търсил достатъчно
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: поло 6н 1.8т
Дидо не е пускал тема!
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: поло 6н 1.8т
Не ти говоря конкретно за Дидо в нета има теми за такива коли
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: поло 6н 1.8т
Аз също не съм пускал, а съм го правил.
Ползва се преден мост от Голф 2/3 за донор. Лапа за мотора от Голф 2/3 също. Прави се къстъм предна греда под радиаторите, с къстъм тампон към нея. Общо мотора се прави на 4 тампона.
Шенклите се ползват от пасат, къса полуоска от Голф 3, дългата при мен пасна от Голф 2 1.6 карб.
При мен не се наложи никакво рязане на рогата.
Воден радиатор - най-големия от Поло.
Скоростния лост с кутията с слага от Голф 3 ГТИ.
По спомен е това, ако имаш конкретен въпрос го напиши в темата, за да се разиска за следващите решили да се захванат.
Забравих да спомена, ползват се шарнири от Голф 2/3 и се преправят
Ползва се преден мост от Голф 2/3 за донор. Лапа за мотора от Голф 2/3 също. Прави се къстъм предна греда под радиаторите, с къстъм тампон към нея. Общо мотора се прави на 4 тампона.
Шенклите се ползват от пасат, къса полуоска от Голф 3, дългата при мен пасна от Голф 2 1.6 карб.
При мен не се наложи никакво рязане на рогата.
Воден радиатор - най-големия от Поло.
Скоростния лост с кутията с слага от Голф 3 ГТИ.
По спомен е това, ако имаш конкретен въпрос го напиши в темата, за да се разиска за следващите решили да се захванат.
Забравих да спомена, ползват се шарнири от Голф 2/3 и се преправят

- kalinfast
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:11
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU
- Местоположение: radomir
Re: поло 6н 1.8т
мерси за точния отговор на колегата 6669 а няма ли вариант да останат скоростите от 4ката,други въпроси по време на местенето
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: поло 6н 1.8т
За вариант-а който говоря е със скорости от 4ка 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта