mk2 ръчна спир4ка на помпа

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

mk2 ръчна спир4ка на помпа

Мнениеот vlado_88 » Сря 26 мар 2008 19:28


колеги въпроса ми е следният:
помпата е лесна ами то като дадеш налягане на задните спирачки същото това налягане ще отиде и на предните и,то все едно си натиснал спира4ка нямам представа то4но как става нопредполагам че става с някакъв клапан които като се вдигне ръ4ната спира налягането на предните и си предава само на задните спира4ки :roll:

та моля ви да помагате какво представлява този клапан ,ако ваобще саществува в системата,как деиства как изглейда и т.н. :wink:




Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 26 мар 2008 19:52




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 26 мар 2008 20:20


Със клапан е, да!!! Това е ръчна, която се използва при състезателните автомобили, доста добре лови, но за всекидневно не е удобна, нямаш зъби да застане вдигната и имаш ръчна като работи мотора! Ето качих ти извадка от хомологационен фиш на Субару Импреза ВРХ група Н схема на системата, само, че там се използва директно помпа с 4 входа, две за предните и две за задните, като натиснеш спирачка, налягане минава през нея, а като дръпнеш ръчна си отива директно само на задните колела!


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 26 мар 2008 23:32


МАЛКО ПО ПОДРОБНО

снимчици или нещо друго :roll: :?:

п.с колата ще се използва само за "спортно"каране не ме притеснява 4е няма да има заби или др.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 26 мар 2008 23:36


Ей, бахти и малоумника съм, качих го и забравих да ти дам линк!
Ама ся се прееба нещо дата и не мога да я отворя!
Дай меил и ще ти го пратя на меила!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 27 мар 2008 7:54


сложи си дискове отзаде поне от г3 ...ревизирай ги добре и ще имаш уникално добра ръчна макар и с жила .......


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 27 мар 2008 10:23


Страхиле, колкото и добре да лови с жила ....с помпа е уникално....

Аз също съм много заинтересован от начина на действие и връзването към стд. система.....

много съм мислил по въпроса и явно съм смотан щото не успях да "монтирам" помпа по пътя на задния кръг.....

значи, приемаме че от помпата излизат 4 тръбички, 2 за преден и 2 за заден кръг. Предните си остават а задните ? какво се случва с тях?
къде се монтира помпата при положение че тя е с вход/изход тоест 1 тръбичка? къде се монтира редуцил вентила за налягането на задния кръг?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 27 мар 2008 10:51


спор няма ..обаче напомни ми да ти покажа ръчната на широкото .....Ваското1 я мисли и просто няма такава ръчна


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 27 мар 2008 12:50


Пич тази снимка е на Иван Шопов на рали Астрата,мога да те свържа с човека,дето я е направил,но за какво ти е в градски условия?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 27 мар 2008 13:16


http://store1.data.bg/karolinova/N5656%2024.pdf

Ето я извадката от хом. фиш на Субаруто, но тук се изпозлва помпа с 4 входа пак казвам, а не с два като на горната снимка! Една такава помпа като на снимката горе е около 60-70евро, трябва да се направи друга стойка за ръчната и съответно да се прецени вертикална или хоризонтална ръчна! А тази за Субаруто като цена незнам, но на Митсубишито мисля, че беше около 100евра, но не съм сигурен! Боби, такава ръчна не ти трябва, особено пък за писта, те пистовите коли попринцип изобщо нямат ръчна, това е главно за рали! Но едни добре ревизирани задни апарати, с добре регулирани жила ще ловят доста сериозно и няма да отстъпват много на хидравличната! Лансъра Ево8 заводско излиза с ръчна на жила, нямаш си и на представа как лови и как се лъзга с нея! А и хидравличната прай сметка, че я има когато работи колата!


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 27 мар 2008 15:51


има и един още по зъл вариянт но той е по сложен и скъп и е главно за дрифтове и разните му други изпълнения.имам един приятел с БМВ Е30 което е с сериозен силов тунинг и неговата ръчна е с отделни спирачни апарати с помпа.демек с по два апарата на диск едните за крачната спирачка а другите за ръчната.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 27 мар 2008 16:51


martineli написа:има и един още по зъл вариянт но той е по сложен и скъп и е главно за дрифтове и разните му други изпълнения.имам един приятел с БМВ Е30 което е с сериозен силов тунинг и неговата ръчна е с отделни спирачни апарати с помпа.демек с по два апарата на диск едните за крачната спирачка а другите за ръчната.


А питай го тоя твой приятел що го е направил така, няма смисъл от подобно нещо! Единственото логично обяснение е, че така не прекъсва останалата система на колата и не е нужно да използва клапан!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 28 мар 2008 0:27


съгласен съм че за писта не ми трябва но ..... имам желанието да си изфабрикувам една такава.... просто от глезотия :)

Днес установих че задния кръг на Лильо е с една тръбичка :) което ме направи много щастлив за момент.....
....за момент щото съм с гаден АБС който работи под налягане...... та мисълта ми е ако прекъсна задния кръг с една такава помпа като на Шопа дали ше бъгна нещо по задния кръг...?

също така ше трябва да разкарам гадния кантар и да сложа регулатор.....но и неговото местоположение е под въпрос.... преди или след помпата на ръчната...?


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 28 мар 2008 7:55


момчета в краина сметка даите от някаде някои линк или некоия снимчица или идея за клапана които :
ПРОПУСКА ,А НЕ ВРЪЩА :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 28 мар 2008 9:04


говорим за кола с дискови спира4ки отзаде :insane



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта